• Anonym (BF mars)

    Alltså vad fan vad detta nu då? Säger man så?!

    Herregud säger jag bara, vissa människor... eller snarare män! Jag stötte ihop med en gammal bekant i förra veckan som jag inte hade sett på åtskilliga år. Senast vi träffades var innan jag fick barn, och just nu väntar jag mitt tredje. Det visste dock inte denna man eftersom vi inte pratade speciellt länge när vi möttes utan bara bytte några ord som hastigast. Han hade bråttom iväg och sa att han skulle ringa mig till helgen vilket han också gjorde.

    Hursomhelst så ringde han upp mig på söndagen och pratade på rätt friskt om sitt liv och jobb. Kläcker sen efter ett tag ur sig nåt i stil med ?du som alltid varit i så bra form borde ta tag i de där gravidkilona?. Jag satte nästan i halsen när han sa det. Faktum är att jag är gravid i vecka 33! Vilket jag såklart upplyste honom om. Han sa inte ens förlåt och efter det kände jag faktiskt inte för att prata med honom mer utan avslutade samtalet snart därpå. För vem säger sånt?!

  • Svar på tråden Alltså vad fan vad detta nu då? Säger man så?!
  • Anonym (E)

    Någon med stora sociala problem, alternativt en manipulativ psykopat, säger så.

  • Anonym (ppppp)

    Varför ringde han ens? Hade han en anledning?
    För mig låter det som en sån där klassiker: gammal klasskompis/barndomsvän som man inte sett på länge - såg nån slags möjlighet (åtminstone i teorin)  till lite sex. Liksom lite pejla läget. 

    Sen när du talade om att du var gravid så blev han säkert så paff att det var därför han inte bad om ursäkt. men jag förstår verkligen om du inte vill ha mer kontakt. 

  • Anonym (Andreas)

    Klassisk liggreplik. Han ville kolla läget inför eventuellt ligga så kanske det kunde sporra dig till en joggingtur..

  • Anonym (BF mars)
    Anonym (Andreas) skrev 2020-01-15 21:11:42 följande:

    Klassisk liggreplik. Han ville kolla läget inför eventuellt ligga så kanske det kunde sporra dig till en joggingtur..


    Haha ja du... det där fick mig knappast att vilja ligga med honom iaf :D Nu är det skeppet bränt (inte aktuellt innan heller iofs)
  • Anonym (BF mars)
    Anonym (ppppp) skrev 2020-01-15 20:42:18 följande:

    Varför ringde han ens? Hade han en anledning?

    För mig låter det som en sån där klassiker: gammal klasskompis/barndomsvän som man inte sett på länge - såg nån slags möjlighet (åtminstone i teorin)  till lite sex. Liksom lite pejla läget. 

    Sen när du talade om att du var gravid så blev han säkert så paff att det var därför han inte bad om ursäkt. men jag förstår verkligen om du inte vill ha mer kontakt. 


    Nu när du skriver det så! Gubben lille, haha. Fattar dock inte varför det i hans huvud låter okej att säga en sån sak.
Svar på tråden Alltså vad fan vad detta nu då? Säger man så?!