• Nybbo

    Sjuk men inte enligt sjukvården

    Hej jag har skrivit här förut om mina besvär med min hälsa som inte är ok. Men det som jag känner lite oro för och även lite frustration m,m med mina besvär som är illamående och dålig aptit och viktnedgång och matt i kroppen och frusenhet i kroppen och frusenhet i händerna och fötterna och hjärtklappning och mycket dålig sexlust lättare bli lätt irriterad på allt möjligt och även ganska nedstämd och mycket tröttare än vanligt och även personlighetsförändringar som tex ganska deppig och har tappat lite intresse för träning och min bil m,m. Och har haft mina besvär i över 1 år och när jag var frisk så hade jag ganska lätt för att bli lös i magen av lite fet mat tex pizza eller lite fika med bullar men nu när jag mår sämre så är min avföring fast och fin och ganska hård ibland. Och har även gjort en ganska omfattande utredningen med många blodprover avföringsprov m och gastroskopi och koloskopi och röntgen av magen och ultraljud över buken och allt ser bra ut. Och nu till min fråga hur kan man må så fruktansvärt konstigt och illa både fysiskt och psykiskt i över 1år utan resultat från sjukvården och då börjar man undra om det är något alvarligt på gång i kroppen på typ cell nivå som inte syns på blodprover och massa undersökningar m,m eller har sjukvården missat något alvarligt på gång i kroppen. Själv tror jag på en inflammation i buksportkörteln som inte visar något på någon undersökning m,m eller vad tror ni m,m ???? Man 51 år och kärnfrisk sedan nästa hela mitt liv med mycket träning kan tillägga att jag har ätit ganska fet mat dom senaste 4-5 åren men jag har tränat mycket så jag har nästan alltid varit i bra form.

  • Svar på tråden Sjuk men inte enligt sjukvården
  • Nybbo
    Nybbo skrev 2020-01-17 19:48:56 följande:

    Hej jag har skrivit här förut om mina besvär med min hälsa som inte är ok. Men det som jag känner lite oro för och även lite frustration m,m med mina besvär som är illamående och dålig aptit och viktnedgång och matt i kroppen och frusenhet i kroppen och frusenhet i händerna och fötterna och hjärtklappning och mycket dålig sexlust lättare bli lätt irriterad på allt möjligt och även ganska nedstämd och mycket tröttare än vanligt och även personlighetsförändringar som tex ganska deppig och har tappat lite intresse för träning och min bil m,m. Och har haft mina besvär i över 1 år och när jag var frisk så hade jag ganska lätt för att bli lös i magen av lite fet mat tex pizza eller lite fika med bullar men nu när jag mår sämre så är min avföring fast och fin och ganska hård ibland. Och har även gjort en ganska omfattande utredningen med många blodprover avföringsprov m och gastroskopi och koloskopi och röntgen av magen och ultraljud över buken och allt ser bra ut. Och nu till min fråga hur kan man må så fruktansvärt konstigt och illa både fysiskt och psykiskt i över 1år utan resultat från sjukvården och då börjar man undra om det är något alvarligt på gång i kroppen på typ cell nivå som inte syns på blodprover och massa undersökningar m,m eller har sjukvården missat något alvarligt på gång i kroppen. Själv tror jag på en inflammation i buksportkörteln som inte visar något på någon undersökning m,m eller vad tror ni m,m ???? Man 51 år och kärnfrisk sedan nästa hela mitt liv med mycket träning kan tillägga att jag har ätit ganska fet mat dom senaste 4-5 åren men jag har tränat mycket så jag har nästan alltid varit i bra form. Vad tror ni att jag har blivit drabbats av M,m ?????


  • Sarah889

    Det sitter i ditt huvud, därför hittar de ingenting avvikande.

  • Nybbo

    Jag känner att det är något som inte stämmer i magen eller i min kropp något som tyvärr inte riktigt syns än på många undersökningar och jag är tyvärr inte ensam om att känna att något är fel trots många undersökningar m,m

  • Nybbo

    Jag känner att det är något som inte stämmer i magen eller i min kropp något som tyvärr inte riktigt syns än på många undersökningar och jag är tyvärr inte ensam om att känna att något är fel trots många undersökningar m,m

  • Nybbo

    Jag känner att det är något som inte stämmer i magen eller i min kropp något som tyvärr inte riktigt syns än på många undersökningar och jag är tyvärr inte ensam om att känna att något är fel trots många undersökningar m,m

Svar på tråden Sjuk men inte enligt sjukvården