• Anonym (Vill inte)

    Måste man ha sex för att man har barnvakt?

    Jag och maken har barnvakt till alla barn för första gången sen juni. Vi har ätit gott och tittat på film... Nu närmar sig sovdags (båda är väldigt kvällströtta) och jag misstänker starkt att han förväntar sig sex... Men jag vill inte! Men säger jag nej lär han ta illa upp och så är det jag som förstört stämningen...

    Hur är det för er, skulle ni förvänta er sex i samma sits och hade ni blivit upprörda om er partner inte vill?

  • Svar på tråden Måste man ha sex för att man har barnvakt?
  • Anonym (Ja)

    Ja jsg hade blivit ledsen om min man inte låg med mig när vi hade barnvakt.

  • Cheescake

    Nej, man måste inte ha sex för att man har barn och nej, jag hade inte förväntat mig sex om vi har barnvakt eller blivit upprörd om min sambo inte ville. Vi har ibland barnvakt för att äta, gå på bio etc och ibland har vi sex och ibland inte.

  • fjanten

    Vi hade nog definitivt haft sex i det läget, och jag hade nog blivit ganska snopen/besviken om han inte velat (men hade absolut inte låtit det förstöra kvällen utan haft det mysigt ändå).

  • Anonym (Anna)

    Har man bara sex när man har barnvakt, ja då förstår jag att han är besviken. 

  • Anonym (Vill inte)
    annabellelee skrev 2020-01-17 20:37:03 följande:

    Ja. Varför vill du inte?


    För att det inte ger mig något alls det ä
  • Anonym (U)
    Anonym (Vill inte) skrev 2020-01-17 21:10:04 följande:

    För att det inte ger mig något alls det ä


    Vet din man att du tycker så?
  • Anonym (Hmm)

    Ts! Ge hintar typ som att oj vad det kliar i fiffi, eller svider när jag kissar etc. Så lär han förstå hinten :)

  • Anonym (nja)

    Om ni har sex sällan förstår jag om han blir besviken.

Svar på tråden Måste man ha sex för att man har barnvakt?