• Anonym (mio)
    Fri 17 Jan 2020 23:51
    583 visningar
    3 svar
    3
    583

    Polisen ljuger i en anmälan?

    Vad ska jag göra om polisen ljuger i en polisrapport? Det är inte jätteallvarligt, det som inte stämmer är att dom skriver att jag ringde polisen, vilket jag inte gjorde det var nån annan. Hur ska jag göra? Det låter inte så illa men min kille får reda på det och jag har sagt till han att jag inte ringde, alltså sanningen. Han blir mer arg om det är jag. 

  • Svar på tråden Polisen ljuger i en anmälan?
  • Anonym (Em)
    Sat 18 Jan 2020 06:51
    #1

    Lämna din kille!

  • Anonym
    Sat 18 Jan 2020 07:07
    #2

    Kontakta polisen och förklara läget.

    Sen håller jag med om att du bör lämna killen men det svarar inte på din fråga.

  • Anonym (mio) Trådstartaren
    Sun 19 Jan 2020 02:38
    #3
    Anonym (Em) skrev 2020-01-18 06:51:02 följande:

    Lämna din kille!


    jag har lämnat men jag är jätterädd nu när han tror att det är jag som ringt. Polisen borde ju kunna se vem som ringt in.
    Anonym skrev 2020-01-18 07:07:42 följande:

    Kontakta polisen och förklara läget.

    Sen håller jag med om att du bör lämna killen men det svarar inte på din fråga.


    Jag har pratat med dom men inte orkat förklara allt. Jag vet tex vilka som ringt till dom men jag blev så ställd av vad som stod i deras rapporter och det blir liksom till en sanning när dom skriver en sak. Jag vågar inte medverka länge för han gjorde illa mig igen för han tror att det är jag som ringt på han. Jag förstår inte hur dom kan skriva saker som inte stämmer, förstår dom inte hur illa det kan bli?
Svar på tråden Polisen ljuger i en anmälan?