• Anonym (bara undrar)

    Snabbaste sexet, snabbis...

    Nu e jag nyfiken, det här med snabbisar är bra tänker jag ibland.

    Men hur snabbt har ni haft sex?
    Behöver inte vara exakt tid på hundradelen men från påklädd så att säga till nån av er kommit å sexet är slut, hur fort har det gått?

    Var det bra?
    Hur kom det sig att ni hade snabbisen?
    Är du kille eller tjej, ålder när det skedde...


    Sen kanske tanken i vissa fall var ett längre sex men det gick för fort med.

  • Svar på tråden Snabbaste sexet, snabbis...
  • Anonym (fru)

    Både jag och min man kan komma på en minut om vi vill, så vi har ofta snabbisar som varar ungefär så länge. Ibland är det liksom läge för en snabbis för att ungarna råkar vara upptagna med annat, ibland är vi bara kåta och vill ha det snabbt överstökat. Har väldigt sällan sex under lång tid, som mest från förspel till avslut 10 minuter (undantag är om vi ger varandra massage). Orka ligga och gnida och svettas i flera timmar liksom. Båda är nöjda med sexlivet, våra snabbisar är ofta anledningen till att vi orkar ligga överhuvudtaget, är vi redan trötta när vi går och lägger oss så orkar vi ändå med 5 minuters sex. Hade det tagit oss 30-40 minuter hade vi inte orkat få till det så ofta. Vi är runt 40 och har varit tillsammans i ca 15 år.

  • Anonym (R)

    Har landat på under 5 min från påklädd till båda kommit ????

  • Miss Sunny
    Anonym (R) skrev 2020-01-18 10:26:20 följande:

    Har landat på under 5 min från påklädd till båda kommit ????


    Må man va 100% avklädd för en snabbis ???   Lyfta på kjolen och sära.  :)
  • Anonym (bara undrar)
    Miss Sunny skrev 2020-01-18 12:14:20 följande:
    Må man va 100% avklädd för en snabbis ???   Lyfta på kjolen och sära.  :)
    Det funkar absolut, jag menade mer att bli så avklädd som är nödvändigt för en snabbis.
  • Anonym (Alltid snabb)

    Långt förspel i bilem, tvärnit in på en skogsväg, ner med brallorna,upp med kjolen, körde zigzag på hennes begäran, båda kom på 2 min :)

  • Anonym (Alltid snabb)

    Långt förspel i bilem, tvärnit in på en skogsväg, ner med brallorna,upp med kjolen, körde zigzag på hennes begäran, båda kom på 2 min :)

  • Anonym (Rudis)
    Anonym (Alltid snabb) skrev 2020-01-18 12:38:20 följande:

    Långt förspel i bilem, tvärnit in på en skogsväg, ner med brallorna,upp med kjolen, körde zigzag på hennes begäran, båda kom på 2 min :)


    Zigzag???
  • Anonym (Alltid snabb)

    Zigzag, som på en symaskin, alltså, varannan gång i 1an varannan gång i 2an.

  • Anonym (Påsättarn)
    Anonym (Alltid snabb) skrev 2020-01-18 12:37:58 följande:

    Långt förspel i bilem, tvärnit in på en skogsväg, ner med brallorna,upp med kjolen, körde zigzag på hennes begäran, båda kom på 2 min :)


    Jag har pullat min tjej många gånger i bilen under förd , hon lägger upp ben på instrument brädan . Och hon runkar av mig samtidigt  .. Eller stannar vi skogen när hon vill kuken i sig . När vi åker till typ Göteborg såå neråt Skara - Vara - Götene är hon så kåt att det är dags . Vi åker från Örebro.. Vi har knullat många gånger nere i Allingsåsskogen ..

Svar på tråden Snabbaste sexet, snabbis...