• Anonym (Ts)
    Sat 18 Jan 2020 15:49
    1593 visningar
    102 svar
    102
    1593

    Vad hade ni tyckt om er kille satt i handduk med bl.a. kvinnlig vän?

    Jag ska göra det kort och enkelt... Min pojkvän är på resa utan mig, EN tjej är med i gänget (hon är tsm med en av killarna). En kväll hade pojkvännen och en av killarna badat bastu, pojkvännen satt då resten av kvällen i handduk i soffan med dem andra. Jag vet om det för att vi pratade mycket och han skickade bilder osv, och han hade aldrig några kläder på sig resten av kvällen vi pratade, så i flera timmar satt han så... Det stör mig men kan inte riktigt sätta fingret på varför, men det har nog med tjejen i gänget att göra, för jag hade ju inte brytt mig om det endast vart killar där... När jag umgås med honom brukar han nästintill klä på sig direkt efter dusch.

    Vad hade ni tyckt ? Verkar jag överdrivet svartsjuk om jag frågar kring detta ?

  • Svar på tråden Vad hade ni tyckt om er kille satt i handduk med bl.a. kvinnlig vän?
  • Sat 18 Jan 2020 15:58
    #1

    Kan väl inte hända nåt när hennes kille och andra kompisar är närvarande?

  • Anonym (Hedvi­g)
    Sat 18 Jan 2020 16:03
    #2

    Om din kille sitter i handduk tillsammans med andra killar + en enda tjej (som dessutom är ihop med en av killarna) och du stör dig på det så verkar du bara löjlig om du tar upp det med honom.

    Kan det vara så att du inte egentligen är svartsjuk på henne utan att det som stör dig är att han där i det sammanhanget helt lugnt kan sitta med handduk och inte genast klä på sig som när det är med dig? Känner du det som om han känner sig "mer bekväm" med att vara avklädd med dessa än tillsammans med dig? Kanske det inte har ett dugg med tjejen att göra eller vanlig "svartsjuka". Förstår du hur jag menar?

  • Anonym (Ts) Trådstartaren
    Sat 18 Jan 2020 16:05
    #3
    Giftskåneman skrev 2020-01-18 15:58:04 följande:

    Kan väl inte hända nåt när hennes kille och andra kompisar är närvarande?


    Det var bara pojkvännen, hon och hennes kille kvar i vardagsrummet till sist, varpå hennes kille somnade på soffan och hon och min pojkvän *satt kvar en liten stund och sen la de sig*.
  • Anonym (Ts) Trådstartaren
    Sat 18 Jan 2020 16:07
    #4
    Anonym (Hedvig) skrev 2020-01-18 16:03:43 följande:

    Om din kille sitter i handduk tillsammans med andra killar + en enda tjej (som dessutom är ihop med en av killarna) och du stör dig på det så verkar du bara löjlig om du tar upp det med honom.

    Kan det vara så att du inte egentligen är svartsjuk på henne utan att det som stör dig är att han där i det sammanhanget helt lugnt kan sitta med handduk och inte genast klä på sig som när det är med dig? Känner du det som om han känner sig "mer bekväm" med att vara avklädd med dessa än tillsammans med dig? Kanske det inte har ett dugg med tjejen att göra eller vanlig "svartsjuka". Förstår du hur jag menar?


    Okej, tack för svar. Jo, så kan det vara... klart jag tänker varför han sitter så länge i handduk där men inte hos mig eller ens hemma hos sig? Aldrig hänt att han suttit flera timmar i handduk liksom, vad jag har sett
  • Sat 18 Jan 2020 16:07
    #5
    Anonym (Ts) skrev 2020-01-18 16:05:00 följande:

    Det var bara pojkvännen, hon och hennes kille kvar i vardagsrummet till sist, varpå hennes kille somnade på soffan och hon och min pojkvän *satt kvar en liten stund och sen la de sig*.


    Det skrev du inte i trådstarten
  • Anonym (Ts) Trådstartaren
    Sat 18 Jan 2020 16:08
    #6
    Giftskåneman skrev 2020-01-18 16:07:26 följande:

    Det skrev du inte i trådstarten


    Trodde det inte hade av betydelse? Eftersom han ju satt flera timmar innan det i handduk liksom, detdär var ju bara vad som hände den sista stunden innan han la sig
  • Anonym (Ts) Trådstartaren
    Sat 18 Jan 2020 16:13
    #7
    Anonym (Ts) skrev 2020-01-18 16:05:00 följande:

    Det var bara pojkvännen, hon och hennes kille kvar i vardagsrummet till sist, varpå hennes kille somnade på soffan och hon och min pojkvän *satt kvar en liten stund och sen la de sig*.


    Får väl tillägga att han är kompis med detta paret, tjejen och killen och att han varit det i över 10 års tid ca
  • Sat 18 Jan 2020 16:14
    #8

    Om du vill ha andras åsikt måste ju vi få reda på så mycket det går

  • Anonym (Låter­)
    Sat 18 Jan 2020 19:13
    #9
    Anonym (Ts) skrev 2020-01-18 16:13:46 följande:

    Får väl tillägga att han är kompis med detta paret, tjejen och killen och att han varit det i över 10 års tid ca


    Då verkar allt som det ska. Varit vänner så pass länge så blir det som familj. Avslappnat. Dessutom semester, ännu mer avslappnat. Jag hade kunnat sitta i handduk med mina gamla vänner, kille som tjej.
  • Sat 18 Jan 2020 19:18
    #10

    Ser inga problem med det, han hängde med sina kompisar och var avslappnad.

Svar på tråden Vad hade ni tyckt om er kille satt i handduk med bl.a. kvinnlig vän?