• JonasSa

    Har ni kontakt ...

    Detta är inte en kontakt sida och ska inte heller så vara. Trots detta så känns det som jag får en positiv känsla till vad vissa här när de skriver. Typ att jag gärna skulle diskutera mer med dem.

    Är det även andra som känner så och hur tar ni i så fall kontakt med den personen?

  • Svar på tråden Har ni kontakt ...
  • riboflavin

    Precis som i alla andra sammanhang så kan man ju fatta tycke för någon även här, så länge som man tar kontakt på ett shysst och respektfullt sätt så tycker jag det är fritt fram. Jag träffade min sambo här, vi diskuterade i trådar en period innan jag skickade ett PM.


    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Anonym (Singel-tjej)

    Har chattat med några killar här, men det har inte blivit något mer än bara prat.
    Vore ju roligt om jag skulle kunna finna den stora kärleken här!

  • Mattiask

    Alltid kul å chatta med människor, så dra iväg ett PM.

  • Oerhörd

    De flesta som skickar ett pm till mig här är män som drar till med något förslag eller kommentar som jag bara kan tolka som att de till och med själva tycker är för grisigt för att ta öppet i ett anonymt forum. Väldigt tröttsamt.

    Ska du skicka ett pm, få kontakt i forumet först isåfall. En random flirtig kommentar på pm blir i mitt fall obesvarad när jag inte alls känner igen avsändaren, och är den svinig blir jag dessutom förbannad. Knappast reaktioner du är ute efter.

  • Mattiask
    Oerhörd skrev 2020-01-19 09:40:33 följande:

    De flesta som skickar ett pm till mig här är män som drar till med något förslag eller kommentar som jag bara kan tolka som att de till och med själva tycker är för grisigt för att ta öppet i ett anonymt forum. Väldigt tröttsamt.

    Ska du skicka ett pm, få kontakt i forumet först isåfall. En random flirtig kommentar på pm blir i mitt fall obesvarad när jag inte alls känner igen avsändaren, och är den svinig blir jag dessutom förbannad. Knappast reaktioner du är ute efter.


    Nä, varför ska man öppna ett pm med nått perverst eller snuskigt? Lite hyffs är ju vettigt.


    Men gillar å prata dock, kan prata om allt å vill du chatta så är det ok.

  • Plupp73

    Har aldrig tänkt tanken på att kontakta någon på FL faktiskt. Kan tycka att vissa personer verkar vettiga, men där stannar det. Gillar att vara anonym, och att kunna diskutera fritt.

  • Tukt

    Haft kontakt med några. Men eftersom de flesta tenderar skriva anonymt i forumen så försvinner nog mycket av den typen av kontakt.

  • JonasSa
    Anonym (Singel-tjej) skrev 2020-01-19 08:28:07 följande:

    Har chattat med några killar här, men det har inte blivit något mer än bara prat.
    Vore ju roligt om jag skulle kunna finna den stora kärleken här!


    Det är underbart att träffa den stora kärleken oavsett plats men jag tror inte på att söka den utan den dyker upp när den dyker upp.


    Det jag trodde var mer att få kontakt med någon/några för att messa lite mer personligt med.

  • JonasSa
    Tukt skrev 2020-01-19 10:28:05 följande:

    Haft kontakt med några. Men eftersom de flesta tenderar skriva anonymt i forumen så försvinner nog mycket av den typen av kontakt.


    Inte otroligt att det kan bli opersonligt pga att det är anonymt men det ger också möjlighet att öppna sig mer än om man outar sig helt om man inte är anonym.
  • JonasSa
    Mattiask skrev 2020-01-19 09:48:31 följande:

    Nä, varför ska man öppna ett pm med nått perverst eller snuskigt? Lite hyffs är ju vettigt.


    Men gillar å prata dock, kan prata om allt å vill du chatta så är det ok.


    Tack för inbjudan, känns det rätt när man skriver i trådar kan jag gärna skicka mess privat.
Svar på tråden Har ni kontakt ...