• Anonym (Frust­rerad)
    Sun 19 Jan 2020 22:42
    3056 visningar
    61 svar
    +1
    61
    3056

    Hur blir du när du inte fått sex på länge?

    Jag blir frustrerad. Jag lättar på trycket med hjälp av onani och det hjälper till viss del men inte helt.

    Jag har behov av närheten till min partner, att känna mig åtrådd, att bli smekt och att få smeka. Att få ge och ta emot oralsex och att få knulla sig svettig. Att få höra kvinnan frusta av lust och njutning och skrika ut sin orgasm. Att få ligga intill varandra, svettiga och anfådda och bara njuta av att ha nått klimax tillsammans.

    Det kan ingen onani i världen ersätta och jag har ett starkt behov av detta. Får jag inte det blir jag frustrerad och deprimerad. Kan inte fokusera, blir okoncentrerad på jobbet, vresig mot andra.

  • Anonym (Frust­rerad)
    Mon 20 Jan 2020 13:43
    #25

    Min erfarenhet är att det generellt är lättare för kvinnor att acceptera att inte få sex än det är för män. För mig så går suget efter sex aldrig över, hur lång tid det än går.

  • Anonym (Frust­rerad)
    Mon 20 Jan 2020 16:46
    #34
    +1
    Anonym (Katrin) skrev 2020-01-20 16:34:26 följande:

    Hur kan man känna att livet inte är värt att leva för att man inte får köra kuken ut o in i en fitta???

    Fy fan vilken sjuk värld vi lever i


    Du verkar inte ha fattat vad sex är. Jag citerar mig själv från ett tidigare inlägg:


    "Jag har behov av närheten till min partner, att känna mig åtrådd, att bli smekt och att få smeka. Att få ge och ta emot oralsex och att få knulla sig svettig. Att få höra kvinnan frusta av lust och njutning och skrika ut sin orgasm. Att få ligga intill varandra, svettiga och anfådda och bara njuta av att ha nått klimax tillsammans."

  • Anonym (Frust­rerad)
    Mon 20 Jan 2020 17:30
    #36
    +1
    Anonym (Katrin) skrev 2020-01-20 17:23:13 följande:

    Närhet kan man ha ändå


    Det är två helt olika sorters närhet. Det finns bara en slags närhet som är kopplad till sex, och den går inte att ersätta med nåt annat. Inte för mig.
  • Anonym (Frust­rerad)
    Tue 21 Jan 2020 11:38
    #49

    Det är ju ingen hemlighet att det är vanligare att kvinnor kan vara utan sex längre perioder än män. Detta i sin tur tror jag är biologiskt betingat. Kvinnor ska bära ett barn och föda upp det. Resultatet av sex är alltså betydligt mer dramatiskt för kvinnor än för män. (Ja, jag vet, männen ska ju ta samma ansvar etc. men nu pratar vi ren biologi.)


    För artens överlevnad krävs att vi får avkommor. Kvinnor kan bara befruktas c:a 3 dagar var 4:e vecka. Då har naturen ordnat det så att männen kan befrukta när som helst, och med det så följer också att män ska ha lust att befrukta när som helst. Kvinnor behöver rent krasst inte ha nån lust alls för att bli befruktade. Sex är till för artens överlevnad och det är männen som har utrustats med den starkaste och mest beständiga sexdriften.

    För en kvinna kan det t.o.m. vara en fördel, rent biologiskt, att inte har för stark sexdrift. Att föda barn för ofta innebär stora påfrestningar och dessutom kan flera barn vara en nackdel om resurserna är små.

    Så kvinnor som inte har så stor sexdrift ska inte skämmas för det. Och män som går omkring och tänker på sex för jämnan ska inte skämmas för det. Det är biologiskt betingat. Men det kan ju ställa till problem i relationer.

  • Anonym (Frust­rerad)
    Tue 21 Jan 2020 13:50
    #54
    KimLinnefeldt skrev 2020-01-21 13:35:35 följande:
    Biologi finns väl i grunden, men är pålagrad av massor av socialt gods. Kvinnor kan numera - sedan 60-talet - styra över när de vill bli befruktade och när de inte vill. Här i forumet hörs många kvinnor som bejakar sin kåthet, precis som män gör. (Och en del män som inte är helt kukstyrda, för det behöver de inte vara.)
    Självklart. Men jag var tydlig med att jag bara pratade om det biologiska. Sen har du också påpekat att vi är sociala individer och det spelar in. Men jag ville påminna om att vi har en viss biologi i grunden. Det är bra att tänka på när vi får höra att det är fel på oss när vi inte följer de normer som råder i vår tid. Och det gäller både män som blir anklagade för att bara tänka på sex hela tiden och kvinnor som blir anklagade för att inte vilja ha sex. Vi är ju också biologiska människor, inte bara sociala.
  • Anonym (Frust­rerad)
    Fri 24 Jan 2020 11:31
    #56
    Litenmenhård skrev 2020-01-24 11:02:27 följande:

    Vad är det som gör att vissa har större sexualdrift än andra? Är det biologi, lust, eller ett behov?


    Biologi. Det är hur vår hormonsammansättning ser ut för tillfället och den kan ändras väldigt mycket under livet och påverkas av en rad faktorer.

    Sen är det en social fråga hur man hanterar sin sexdrift. En stark social press kan dock undertrycka drifter eller bara helt enkelt få oss att uppföra oss som människor och inte bara driftsstyrda djur.
  • Anonym (Frust­rerad)
    Fri 24 Jan 2020 23:24
    #58
    Litenmenhård skrev 2020-01-24 11:33:09 följande:
    Så då är det egentligen inget fel på en om man har hög sexualdrift och egentligen inget man kan styra över?
    Nej, inte mer än att man kan styra över hur man hanterar det.
  • Anonym (Frust­rerad)
    Sat 25 Jan 2020 08:18
    #61
    Anonym (klimakterieförnekare) skrev 2020-01-24 23:35:24 följande:

    30-45 var det inget problem att gå utan någon vecka, men jag har också haft regelbunden tillgång.

    Nu i förklimakteriet är det en galen berg-och-dalbana av 15-årskåthet som behöver bekämpas för annars kommer jag att göra något jag ångrar. Fick skärpa mig för att inte antasta två manliga kollegor på senaste två tjänsteresorna.

    Vore fan så ironiskt om jag som kvinna blev anklagad för trakasserier, som har varit facklig i många år på tidigare jobb. På riktigt, om jag stirrar män i skrevet just nu så är det för att sex är allt jag tänker på förutom när jag är halvt ihjälstressad.

    Och dessutom har jag för första gången i livet en chef som är både jämnårig och snyggare än vad som är lämpligt.

    Detta vore helt hysteriskt roligt om det hade drabbat någon annan än mig själv. Jag kanske skulle skriva ett TV-manus?

    Suck.


    Vilket bevisar att vi är helt i händerna på våra hormoner. Och att vi alla har olika hormonsammansättningar och att det varierar under olika faser i livet. Kvinnor har ju helt klart den mest varierande hormonsammansättningen. Att det varierar så mellan individer beror ju på att vi inte är några robotar utan just människor med olika genuppsättningar.

    Därför är det så tråkigt att så många är så fördömande mot dem som inte fungerar exakt likadant som de själva. Kanske dags att vi börjar förhålla oss lite mer ödmjukt inför män som bara "tänker med kuken". Här har vi alltså en kvinna som beskriver att hon i perioder får mobilisera all sin viljekraft för att inte sexuellt antasta män. Då kanske ni fattar att det finns män som har svårt att "låta kuken vara kvar i byxorna". Alltså, jag syftar inte på våldtäktsmän, för våldtäkter handlar inte om sex utan om makt. Nej, jag syftar på vanliga hyggliga familjefäder som drabbas av sinnesförvirring och äventyrar sin familjelycka för ett snedsprång.

    Så, ni fördömande och oförstående människor, som själva aldrig har drabbats av en sån här krigföring från era hormoner: försök att ta till er detta, att sexuell lust kan vara så stark att man till synes förlorar all vett och sans och äventyrar både det ena och det andra för att få tillfredsställa sig sexuellt. Det beror inte på att man är en dålig människa utan att man har en hormonuppsättning som kontrollerar ens sinne. Bara vissa som är så här hårt drabbade har den mentala styrkan att stå emot. Andra, som inte är lika viljestarka eller med sämre impulskontroll och som kanske vuxit upp med vanan att alltid få som de vill (tyvärr uppfostras många pojkar på det sättet, och hämtar också sina ideal från tölpaktiga manliga förebilder och från t.ex. filmer som sprider en människosyn som bygger på mannens rätt att ta för sig på bl.a. kvinnors bekostnad) lyckas betydligt sämre.

    Tack "Klimakterieförnekare" för din berättelse!
Svar på tråden Hur blir du när du inte fått sex på länge?