• gomez1

    Är det normalt att spruta 10 gånger för en man som får orgasm? Vad är normalt?

    Hej,


    Är det normarlt för en man att spruta 10 gånger när han får orgasm? Vad är genomsnittet?

    Är det något som spelar någon roll vid sexakten i något kontext?

  • Svar på tråden Är det normalt att spruta 10 gånger för en man som får orgasm? Vad är normalt?
  • Anonym (Gladiator)
    gomez1 skrev 2020-01-19 19:52:25 följande:

    Hej,


    Är det normarlt för en man att spruta 10 gånger när han får orgasm? Vad är genomsnittet?

    Är det något som spelar någon roll vid sexakten i något kontext?


    Nej, det är inte normalt för en man. En ung pojke kanske kan men, även det är ovanligt som fan.
  • theotherone

    Jag sprutar runt 10 gånger per orgasm. De första två är kraftigast och sedan blir de successivt mindre och mindre. De sista är bara någon droppe som kommer ut.

    Är det så ovanligt?

  • Anonym (p)

    1-3 sprut sedan rinner eller pumpar det mest bara ut.

    Den som sprutar 10 gånger kan göra karriär i porr, har aldrig hört eller sett något sådant i hela mitt liv.

  • Anonym (Eli)

    10 gånger har jag aldrig hört eller sett. Mellan 2-4 sprut brukar vara rätt vanligt. Sen varierar det ju så klart hur mycket det kommer med varje sprut, men ja...

  • Anonym (Fog-fighter XXL 21.5 cm. 8 bar.)

    Ja, det är väldigt vanligt med 10-12 sprut. Min fru använder skyddsglasögon när vi har sex.

  • Anonym (man52)

    Kommer väl ett par strålar först sen kanske 3 sammandragningar som ger lite rinnande utlösning.
    Sen beror det nog lite på hur länge sen det var sen den senast utlösningen, kan nog komma lite till om det gått en tid.


    Men 10 har jag nog inte fått, inte vad jag vet, räknar heller kanske inte så noga

  • Anonym (Man 48)

    Jag får oftast runt 8-10 sammandragningar vid en orgasm, men det sprutar bara de första 4-6 gångerna sedan rinner det bara lite.

  • gomez1

    jag är 38 bast förövrigt och har alltid i genomsnitt sprutat upp till 10 gånger. därför jag undra om d var så ovanligt

  • Anonym (Förståndig)
    gomez1 skrev 2022-07-08 06:56:21 följande:

    jag är 38 bast förövrigt och har alltid i genomsnitt sprutat upp till 10 gånger. därför jag undra om d var så ovanligt


    Tror du kommer vara väldigt het på dejtingmarknaden med dina "färdigheter"{#emotions_dlg.djavulsk}
Svar på tråden Är det normalt att spruta 10 gånger för en man som får orgasm? Vad är normalt?