• Anonym (Öpää)

    Hon gillar hans Facebook intensivt och sedan slutar.

    Min man har gillat en tjejs bilder nonstop i nästan ett år ca 30 bilder. Men Nu är det inget gillande över huvud taget ca 20 bilder.inget gillande eller någonting. Däremot så har han fått inbjudan till födelsedagsfest från henne och han har tackat ja genom fb. Men han har inte frågat mig om jag vill följa med. Dom har träffats vid 4 olika tillfällen på fest.

    Ja jag har kollat hans fb pga att jag inte litar på honom och jag går efter magkänslan.

    Det är väldigt tydligt att gillandet har slutat med flit och just den här tjejen har jag onda aningar.

    Bör jag oroa mig. Ska jag ta upp detta eller vad tycker ni?

  • Svar på tråden Hon gillar hans Facebook intensivt och sedan slutar.
  • Ascendere

    "trust but verify".
    Finns ingen anledning att ta upp det med honom. 
    Kan du skaffa fram hårda bevis på att nåt hänt i form av chatkonversationer, SMS, mail etc så konfontera honom, men om du tar upp det nu kommer han, om det är nåt på gång, bara bli skickligare och mer benägen att dölja det. 

  • CitronTulo

    Eftersom du skriver "din man" så utgår jag ifrån att ni är gifta och att detta inte är ett nytt förhållande!

    Hur känner han den här tjejen? Och vad är det för bilder som han gillar, typ hennes profilbilder, eller annat?

    Att han slutat gilla hennes bilder kan ju helt enkelt bero på att hon inte dyker upp lika mycket i hans flöde längre? Vet inte hur detta styrs, men för min del så kan det växla vilka som jag ser mer frekvent och vilka som sällan kommer upp!

    Om ni är gifta så är det ju lite konstigt om han tänker gå på hennes födelsedagsfest utan att ens fråga dig dock.. Om det är långt kvar så kanske han inte har kommit dit ännu så att han har "hunnit" fråga?

  • Anonym (E)

    Varför lämnar du inte bara aset direkt? Du slösar ditt liv på någon som är otrogen mot dig och har noll respekt för dig.

  • Anonym (LL)
    Anonym (E) skrev 2020-01-20 10:26:43 följande:

    Varför lämnar du inte bara aset direkt? Du slösar ditt liv på någon som är otrogen mot dig och har noll respekt för dig.


    Fast det var väl ändå lite drastiskt. Vi vet ju inte om han är otrogen.
  • CitronTulo

    Är det han som gillar hennes bilder förresten, eller hon som gillar hans, eller både och?

    Du skriver en sak i rubriken och en annan i texten?

  • Ms anybody

    Jag tycker att du ska säga till honom..

    - Amen var kul att vi är bjudna på en födelsedagsfest! :)

    När ska vi dit och har du tänkt ut nåt vi kan ge henne?

    På så vis så skulle det bara bli konstigt om han säger att du inte får komma med och självklart skulle dufrågat varför i så fall ;)

    Gör så och se om han kommer att försöka snacka sig ur det ;)

    Gör han det så vet du vad för relation de har.

    Dvs den typen av relation du inte hade godkänt.

  • Anonym (op)
    Ms anybody skrev 2020-01-20 10:45:29 följande:

    Jag tycker att du ska säga till honom..

    - Amen var kul att vi är bjudna på en födelsedagsfest! :)

    När ska vi dit och har du tänkt ut nåt vi kan ge henne?

    På så vis så skulle det bara bli konstigt om han säger att du inte får komma med och självklart skulle dufrågat varför i så fall ;)

    Gör så och se om han kommer att försöka snacka sig ur det ;)

    Gör han det så vet du vad för relation de har.

    Dvs den typen av relation du inte hade godkänt.


    Ja, jag håller med, även om det är drastiskt. Var med om samma sak.

    Mitt ex avbröt då festenoch fick ett aggressivt utbrott på mig, och berättade hur elakt allt var mot den tjejen.

    Jag undrar fortfarande vad som var så elakt mot henne. Att vi skulle träffa henne tillsammans efter att de varit "kompisar" i 5 år, utan att hon och jag fick träffas?
  • Vixiei
    Anonym (op) skrev 2020-01-20 11:20:28 följande:

    Ja, jag håller med, även om det är drastiskt. Var med om samma sak.

    Mitt ex avbröt då festenoch fick ett aggressivt utbrott på mig, och berättade hur elakt allt var mot den tjejen.

    Jag undrar fortfarande vad som var så elakt mot henne. Att vi skulle träffa henne tillsammans efter att de varit "kompisar" i 5 år, utan att hon och jag fick träffas?


    Fy, vad svinigt gjort av ditt ex, när man är tillsammans ska man vara mest lojala mot varandra inte någon random utomstående. Uppenbart av hur han betedde sig att han inte hade rent mjöl i påsen.
  • Anonym (Rationell)

    Menar ni på allvar att ni tycker det är otrohet att gilla nåns bilder? 

  • Anonym (Ja)

    Ja fråga vad han håller på med? Varför ska han på hennes fest , vrf har han ej sagt nåt?

  • Anonym (op)
    Anonym (Rationell) skrev 2020-01-21 00:56:04 följande:

    Menar ni på allvar att ni tycker det är otrohet att gilla nåns bilder? 


    Nej, det är det ju inte. Men ibland kan vissa saker tyda på något.
  • Anonym (Öpää)

    Jag vill ju inte vara den jobbiga och påträngande. Och sedan så förstår hon att jag kollat hennes fb något som han kanske uppfattar som kontrollerande ? Vill ha lite tips. Det känns ju inte bra att hon har tackat ja till detta ? Eller är jag bara löjlig ?

  • Anonym (Öpää)
    Anonym (Öpää) skrev 2020-01-21 12:07:09 följande:

    Jag vill ju inte vara den jobbiga och påträngande. Och sedan så förstår hon att jag kollat hennes fb något som han kanske uppfattar som kontrollerande ? Vill ha lite tips. Det känns ju inte bra att hon har tackat ja till detta ? Eller är jag bara löjlig ?


    Inom parantes "honom"
  • CitronTulo

    Frågar igen (eftersom det gör en viss skillnad):

    Är det han som gillar hennes bilder, eller hon som gillar hans, eller både och?

    Du skriver en sak i rubriken och en annan i texten?

  • CitronTulo
    Anonym (A) skrev 2020-01-21 17:55:40 följande:

    Fråga igen.


    Min gissning är att TS försöker göra sig "oidentifierbar" och har tänkt byta ut "hon" mot "han", men glömmer sig lite, därför det blir snurrigt!
  • Anonym (Öpää)
    CitronTulo skrev 2020-01-21 19:10:13 följande:

    Min gissning är att TS försöker göra sig "oidentifierbar" och har tänkt byta ut "hon" mot "han", men glömmer sig lite, därför det blir snurrigt!


    Bingo??
  • Anonym (LL)
    Anonym (Öpää) skrev 2020-01-21 20:07:48 följande:
    Bingo??
    Så du är alltså egentligen kille och din tjej har gillat en annan killes bilder?
Svar på tråden Hon gillar hans Facebook intensivt och sedan slutar.