• Anonym (Malin­)
    Tue 21 Jan 2020 18:12
    595 visningar
    8 svar
    8
    595

    Hur ska jag tolka honom?

    Kan inte sluta tänka på en kille men jag har ingen aning vad han känner för mig.

    Jag vet inte om han bara är nervös/osäker eller om han bara vill ha lite fördelar. Han är rätt försiktig av sig när han tar iniativ. Tex vi kollade på film och tror att det tog 30 min innan han stadigt la sin han hand på min axel. Han hade haft armen runt mig på soffryggen och successivt nuddat min axel mer och mer. När jag under sex frågade vad han gillar så svarar han att han gillar vad jag gillar. Aldrig fått det svaret innan.

    Vi var ute i helgen med en gemensam vän och några till. Han å jag pratade mest med varandra och var typ alltid nära varandra, men inget mer än så. Några av oss ville dra vidare till ett annat ställe, jag sa då att jag tänkte gå hem. När vi frågar honom så var han först taggad på att dra till nästa ställe men när jag sen sa att jag skulle hem så ändrade han sig. Han kände också då för att dra hem. Det slutade med att han följde med mig hem.

    Jag vet inte alls hur jag ska tolka honom. Han känns inte som någon som enbart är ute efter kk. Varför skulle han då har varit så stöttande mot mig när vi inte hade sex? Men jag har haft fel förut samtidigt tänker jag på det han sa vid sex att han gillar det jag gillar och att han är där för att jag ska ha det trevligt. Om han bara är ute efter sex så skulle han väl inte bry sig om det? Han är verkligen inte som killar jag är van vid. Vet att jag själv är dålig på att ta iniativ med honom men jag blir osäker och vågar inte gå på för mycket om han bara vill vara kks.

    Någon som har nåt råd? Om du själv har erfarenhet av liknande kille eller känner igen dig själv?

  • Svar på tråden Hur ska jag tolka honom?
  • Tue 21 Jan 2020 18:18
    #1

    Utifrån det du skriver verkar han vara en normal kille som gillar dig och vill vara din pojkvän. 

    Det verkar som om du har dejtat väldigt omogna killar i ditt liv om du tror att det är han som beter sig märkligt. 

  • Tue 21 Jan 2020 18:31
    #2

    Låter lite som pojkvänsmaterial kanske, en försiktig kille som är lite osäker, som inte vill göra bort sig och inte självförtroendet/erfarenhet helt på topp. 

    Ta lite mer initiativ och hjälp honom lite, om du gillar honom. En del tjejer/kvinnor har ingen större lust att lära en man var en man, men möter ni en ovan kille, så kan det vara värt att hjälpa lite.

    Tror du märker om det är en som är riktigt duktig på att dölja vem han är, verkar inte bara vara KK, han vill ha.

  • Anonym (A)
    Tue 21 Jan 2020 18:32
    #3

    En vanlig kille som gillar dig

  • Anonym (Malin­) Trådstartaren
    Tue 21 Jan 2020 19:02
    #4

    Nä det är nog inte många bra killar jag träffat. Den bästa är mitt ex sambo, denna kille påminner lite om honom faktiskt.

    Tycker verkligen om honom men varit tveksam iom att det varit lite awkward då det kommit till närhet. Inte känns naturligt på ett sätt men kanske för att vi båda är lite osäkra och försiktiga. Har fått intrycket att han verkligen är en bra kille. Han frågade till och med en kväll om jag ville ses då han hade fått intrycket att jag behövde prata med någon (hade haft en dålig dag). Så han kom till mig vid 21 typ och detta var innan vi började ha sex igen.

  • Wed 22 Jan 2020 02:51
    #5

    Låter som en pojkvän som du borde satsa på som ser dig som kvinna. Den där osäkra personligheten kan vara sexig och charmig : ) i många avseenden.

    Han kanske inte har haft så många förhållande och väldigt ny på det.

    Det kommer att släppa med tiden och allt växer fram.

    Ta bara det att han först ville bara kvar ute. Följer med dig hem istället.

    Njut och ge varandra kärlek i massor.

    Uppd. oss hur det går Malin

  • Anonym (Malin­) Trådstartaren
    Wed 22 Jan 2020 18:39
    #6

    Tack för era svar, lugnar mig och gör mig glad att höra.

    Vet att han haft förhållande innan och han har själv sagt att det senaste varade alldeles för länge. Vår gemensamma vän har även sagt att dem tjejerna han haft har inte varit någon hit.

    Han kommer snart att flytta närmare min stad så får se hur det kommer att utvecklas. Kommer nog ta upp frågan då vad vi är.

  • Thu 23 Jan 2020 03:07
    #7
    Anonym (Malin) skrev 2020-01-22 18:39:05 följande:

    Tack för era svar, lugnar mig och gör mig glad att höra.

    Vet att han haft förhållande innan och han har själv sagt att det senaste varade alldeles för länge. Vår gemensamma vän har även sagt att dem tjejerna han haft har inte varit någon hit.

    Han kommer snart att flytta närmare min stad så får se hur det kommer att utvecklas. Kommer nog ta upp frågan då vad vi är.


    Bor ni långt ifrån varandra nu?!?

    Är du kär i honom och vill ge det en chans?

    Tycker du verkar vara en sund kvinna och vill hitta någon att dela din vardag med.
  • Anonym (Malin­) Trådstartaren
    Thu 23 Jan 2020 07:54
    #8
    Lione81 skrev 2020-01-23 03:07:09 följande:

    Bor ni långt ifrån varandra nu?!?

    Är du kär i honom och vill ge det en chans?

    Tycker du verkar vara en sund kvinna och vill hitta någon att dela din vardag med.


    Tror att jag bromsar mig själv lite med mina känslor. Känner inte alls som jag gjort med tidigare killar utan nu växer det fram lite mer och mer. Då närheten är lite awkward med honom (lite stelt) så kan jag inte riktigt slappna av eller våga ta iniativ. Sen att vi bröt första gången vi började dejta. Så jag är väl lite på min vakt. Plus att dem två senaste killarna jag dejtade hade jag totalt fel om.

    Men gillar denna kille mer och mer och vill komma dit där närhet blir så naturligt. Samtidigt funderar jag om han kanske inte är sån utan är såhär hela tiden. Jag gillar spontana kramar och pussar och att man även kan visa vad man känner för varandra när man är med andra. Lite orolig att vi kanske har olika behov där, men han verkar vara en sån kille som iaf hade försökt möta mina behov. Jag är bara inte van vid försiktiga killar utan killar som tar försig och vågar kyssa mig eller krama mig när som helst.

    Så kort svar jag tycker väldigt mycket om honom men våga inte öppna upp mig än och ja jag vill ge detta en chans. Är inte intresserad av vänskap med fördelar.
Svar på tråden Hur ska jag tolka honom?