Forum Sex & Sånt - Sex & samlevnad
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Saker(Fantasier) som ni har kvar att pröva?

Ons 22 jan 2020 15:39 Läst 0 gånger Totalt 166 svar
    Anonym (W48)
    Visa endast
    Ons 22 jan 2020 15:39 +1

En fantasi eller önskan jag har: är att råkas överrumpla ett par in action.
    Jag skulle verkligen vilja smygtitta och ännu heller att min man upptäcker dem samtidigt så att han kan knulla mig när vi ser på dem.
    Blir alldeles varm av bara tanken.
    Har ni nått som ni vill uppleva eller nått som ni fantiserar om som ni ännu inte har gjort. Eller kanske ni/du har en Bucket-list att göra? Om ja, vad står det på den?

Frågan är ställd av ren nyfikenhet av en 48-årig kvinna i Norrland.

• Anonym (G)
    Visa endast
    Ons 22 jan 2020 15:59 #1

Min fru och jag har många sexfantasier. De flesta stannar dock vid fantasier, en del har vi förverkligat. Om vi får tillfälle vill vi slicka en rakad fitta tillsammans.

• Anonym (H33)
    Visa endast
    Ons 22 jan 2020 16:06 #2

Att under en trekant när jag knullar den ena tjejen, precis innan jag kommer, dra mig ur och spruta i den andra och sen bli eftersugen av den första jag knullade. Och hon sen slickar tjejen jag sprutade i... The dream...

Spermahångel mellan två tjejer har jag redan varit med om, men skulle sååå gärna vilja vara med om det igen!!

• Ons 22 jan 2020 16:25 #3

Kvinnan naken på ett bord med en handduk under och ge henne en yoni massage tills hon kommer.

Göra en gyn undersökning.

Testa diverse leksaker på en kvinna.

Fotografera en kvinna där jag får bestämma helt i vilken position jag vill ha henne i osv.

• Anonym (Felli­ni)
    Visa endast
    Ons 22 jan 2020 17:37 #4

Filma min fru och mig tillsammans

Sitta i ett annat pars sovrum och se när de har sex, och eventuellt delta

Hålla i en annan mans kuk, runka honom, bli runkad och sugen av honom

Se min fru slickas av en annan kvinna som ligger framstupa, och så tar jag henne bakifrån samtidigt

Och en del annat smått och gott 

• Anonym (Kalle Anka)
    Visa endast
    Ons 22 jan 2020 18:38 #5

Skulle vilja se min fru bli tagen av tre araber samtidigt medan jag står en bit ifrån och runkar till en Kalle Anka-tidning.

• Anonym (Joach­im von Anka)
    Visa endast
    Ons 22 jan 2020 18:42 #6

Trekant med en annan kille och min fru. Att få se när han knullar henne, gärna tills hon kommer.

Ett plus är om hon säger åt mig att smaka eller göra något med den andre mannens kuk. Runka, suga eller att han knullar mig.

• Anonym (gynek­olog)
    Visa endast
    Ons 22 jan 2020 22:35 #7
    t1000 skrev 2020-01-22 16:25:40 följande:

Kvinnan naken på ett bord med en handduk under och ge henne en yoni massage tills hon kommer.

Göra en gyn undersökning.

Testa diverse leksaker på en kvinna.

Fotografera en kvinna där jag får bestämma helt i vilken position jag vill ha henne i osv.

Göra en gynundersökning, häftigt, en av mina fantasier med...

/Man

• Anonym (Snusk­hummer­)
    Visa endast
    Tor 23 jan 2020 07:20 #8

Finns så enormt många fantasier i detta sjuka huvud.

Bli påsatt av flera kvinnor med strapon.

Knulla flickvännens lillasyster inför ögonen på flickvännen som är fastbunden och inte kunna göra något.

Anonymsex.

Och mycket mer..

• Anonym (Seriö­st)
    Visa endast
    Tor 23 jan 2020 07:48 #9

En till man i sängen som jag och frun kan leka med. Tex. att vi turas om att suga honom och han och jag turas om att ta henne sedan vill jag att han tar mig rejält i baken medan jag och frun kysser varandra mmm...

• Anonym (Erfar­en)
    Visa endast
    Tor 23 jan 2020 08:00 #10
    Anonym (Seriöst) skrev 2020-01-23 07:48:05 följande:

En till man i sängen som jag och frun kan leka med. Tex. att vi turas om att suga honom och han och jag turas om att ta henne sedan vill jag att han tar mig rejält i baken medan jag och frun kysser varandra mmm...

Det är bara att fixa en kille, det är en härlig njutning och lek . Ni kommer fortsätta med det ...Lycka till
Logga in
Bli medlem
Medlemsregistreringen är tillsvidare avstängd mellan 00:00 och 07:00. Vänligen återkom senare.

Innehåll

Svara i tråden...

Innehåll