• Anonym (Tjej)

    Han kan inte få orgasm av sex :/ tips?

    Jag har varit med min pojkvän i ett år nu och han har aldrig lyckats komma av sex. Jag är hans första sexpartner. Han tycker det är skönt och så men inte tillräckligt verkar det som. 

    Han runkar rätt mkt när vi inte ses (har distansrelation så ses typ varannan eller var tredje helg), typ 3 ggr per dag. Kommer ju då. Han kollar sälla på porr utan fantiserar mest och säger att han fantiserar om mig då oftast. 

    Vi tänkte att det var det som var problemet, så han lät bli att runka alls under en månad men det som hände då var att när han inte gjort det på typ 2 dagar så tappade han rätt mkt sexlust. När vi väl hade sex sen så var han ändå inte närmare att komma av det och då sa vi att han skulle avsluta med handen som han annars gör efter att jag kommit av sexet och då var det jättesvårt för honom, tog typ en halvtimme ist för några minuter. Så det verkar inte alls funka att låta bli runkandet. 

    Finns det någon annan onani-metod för killar som påminner mer om hur sex känns, så att han skulle kunna vänja sig så vid känslan? För jag tror det är att han är ovan vid själva känslan (också iom att vi bara kan ha sex typ varannan helg) och för van vid runk-känslan som är felet... 

    Eller har nån nåt annat tips? 

    Det är inte att jag är för slapp eller han för liten iaf. Jag har inte heller några problem att komma av sexet. Han säger att han är typ "halvvägs där" men inte kommer närmare. 

  • Svar på tråden Han kan inte få orgasm av sex :/ tips?
  • Anonym (Ppl)

    Hur gammal är han? Har ni ett samlag per helg som ni träffas eller gör ni flera försök? Har det funkat bra för andra killar med dig? Har du prövat suga honom?

  • Anonym (I)

    Äter han mediciner? Är han deprimerad, stressad, orolig?

  • Anonym (Tjej)

    Han äter inga mediciner, är inte stressad heller. Han är 22. Vi har sex kanske 2 ggr per dag när vi ses, så ca 6-7 ggr per träff. 


    Det funkar inte att jag suger honom heller men sanningsenligt så är jag rätt dålig på det. Jag kan runka av honom med min hand men det tar lite längre tid än om han gör det själv. 

    Med mina tidigare partners (5 st) har det inte varit ett problem, alla har kommit enkelt. Det var en som var 28 år när vi började träffas som aldrig kommit av sex men bara haft det typ 10 ggr med 10 olika tjejer då. Han kunde inte komma i början heller men han var ändå närmare än min kille nu, och efter 8-10 försök så funkade det för honom. När det väl funkat en gång så fortsatte det funka sen. 


    En av de andra tidigare partnerna var också oskuld när vi träffades men han kom på andra försöket och hade lätt för det sen också. 

  • Anonym (Ppl)
    Anonym (Tjej) skrev 2020-01-23 08:30:17 följande:

    Han äter inga mediciner, är inte stressad heller. Han är 22. Vi har sex kanske 2 ggr per dag när vi ses, så ca 6-7 ggr per träff. 


    Det funkar inte att jag suger honom heller men sanningsenligt så är jag rätt dålig på det. Jag kan runka av honom med min hand men det tar lite längre tid än om han gör det själv. 

    Med mina tidigare partners (5 st) har det inte varit ett problem, alla har kommit enkelt. Det var en som var 28 år när vi började träffas som aldrig kommit av sex men bara haft det typ 10 ggr med 10 olika tjejer då. Han kunde inte komma i början heller men han var ändå närmare än min kille nu, och efter 8-10 försök så funkade det för honom. När det väl funkat en gång så fortsatte det funka sen. 


    En av de andra tidigare partnerna var också oskuld när vi träffades men han kom på andra försöket och hade lätt för det sen också. 


    Det är kanske inte alltför lätt att komma igång med samlag om man har väntat länge och bara tillfredsställt sig själv. Jag var 28 år och oskuld när jag försökte ha sex första gången med min blivande fru. Jag tror att det misslyckades fem gånger i rad under en månad ungefär, men sen fick hon det att gå för mig med handen och nästa gång kom jag av samlaget. Hon hade också haft andra förut, så hon visste att det funkade för killar att komma med henne.
    Det är väl ändå en bra början om du kan få det att gå för honom med handen. Kanske du kan pröva att stimulera honom tills det nästan går och så avslutar ni med samlag? Eller så suger du sista biten och hjälper till med handen vid behov.

    Men vad jobbigt för din partner som hade försökt med 10 olika och inte lyckats. Man kunde ge upp för mindre. Vilken tur för honom att du kunde få honom att komma. Han måste ha varit tacksam.
  • Anonym (Kisen)
    Anonym (Tjej) skrev 2020-01-23 08:30:17 följande:

    Han äter inga mediciner, är inte stressad heller. Han är 22. Vi har sex kanske 2 ggr per dag när vi ses, så ca 6-7 ggr per träff. 


    Det funkar inte att jag suger honom heller men sanningsenligt så är jag rätt dålig på det. Jag kan runka av honom med min hand men det tar lite längre tid än om han gör det själv. 

    Med mina tidigare partners (5 st) har det inte varit ett problem, alla har kommit enkelt. Det var en som var 28 år när vi började träffas som aldrig kommit av sex men bara haft det typ 10 ggr med 10 olika tjejer då. Han kunde inte komma i början heller men han var ändå närmare än min kille nu, och efter 8-10 försök så funkade det för honom. När det väl funkat en gång så fortsatte det funka sen. 


    En av de andra tidigare partnerna var också oskuld när vi träffades men han kom på andra försöket och hade lätt för det sen också. 


    Hmm, spekulerar - onnar han så mycket kan det vara att han vänjer sig vid för hårt snabbt grepp med handen - han borde runka lättare, längre, mer sensuellt - det finns jättebra lösfittor sedan 20 år som liknar känslan med tjejer och skapar bättre njutning än handen... han ska absolut skaffa en sådan. Alla borde ha en...

    Sedan är det nog det gamla vanliga - att man inte släpper kontrollen riktigt som kille - man ska ta hand om tjejen, styra samlaget, se till att tjejen komme rminst en gång, vara jäkligt hård, slicka henne härligt våt osv... till sist spänner man sig så att man glömmer att komma själv..

    Så rådet är väl att chilla, hångla länge med varandra, inte noja om den där slutorgasmen - när vi killar kommer så är det ju rätt slut efteråt liksom, ha det skönt och knulla länge i olika tempo och tekniker. Fnissa åt det och så kommer nog sprutet till sist.. var snuskiga..

    Tjejer är ofta rätt dåliga just både på att suga och att runka, jag brukar lära snällt hur det ska ske bättre. Tjejer som berättar hur man ska pulla och slicka dem är bäst, så borde vi alla göra - berätta mera vad som är skönt. Öva.
  • Anonym (Inget konstigt)

    Det är absolut inget konstigt eller ovanligt. Min pojkvän är likadan.
    Han ser hellre att du njuter än att han själv får komma. Min pojkvän har aldrig kommit i mig om han inte runkar först och sen avslutar i mig mest bara för att jag vill att han ska komma i mig. 
    Det är någon mental spärr bara. Man kan säkert jobba bort den. Vi har halvt försökt, men ingen av oss har tyckt det varit något större problem. Jag tycker mer det är en fördel, just för att vi kan njuta mer av varann. 
    Min pojkvän runkar också varje dag, men det tror jag de flesta män gör. Händer väl ibland att han inte gör det. 
    Du ska mer vara glad över att du har en pojkvän som kan hålla sig. 
    Känner han sig tillfredsställd efter ni haft sex?  
    Det gör min pojkvän, men ibland runkar han ändå efter bara för att "lätta på trycket" och att han känner sig tillfredsställd längre.

  • Anonym (Pelle)

    Har du testat att knipa ? Jag hade svårt att hålla mig när ett ex kom då hennes knipmuskler började jobba. En hand kan ju krama betydligt hårdare än en fitta dock. Jag tror en del killar är vana att krama kuken hårt. Flera av de tjejer jag träffat har varit alldeles för hårdhänt när de har runkat mig. Det får mig att tro att deras tidigare kille ville ha det så ?

  • Anonym (Kisen)

    Haha, just knipa med fittan brukar få mig över gränsen... liksom bra snuskprat och gungande bröst...Glad


    Anonym (Pelle) skrev 2020-01-23 10:07:33 följande:

    Har du testat att knipa ? Jag hade svårt att hålla mig när ett ex kom då hennes knipmuskler började jobba. En hand kan ju krama betydligt hårdare än en fitta dock. Jag tror en del killar är vana att krama kuken hårt. Flera av de tjejer jag träffat har varit alldeles för hårdhänt när de har runkat mig. Det får mig att tro att deras tidigare kille ville ha det så ?


  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Ppl) skrev 2020-01-23 09:26:40 följande:
    Det är kanske inte alltför lätt att komma igång med samlag om man har väntat länge och bara tillfredsställt sig själv. Jag var 28 år och oskuld när jag försökte ha sex första gången med min blivande fru. Jag tror att det misslyckades fem gånger i rad under en månad ungefär, men sen fick hon det att gå för mig med handen och nästa gång kom jag av samlaget. Hon hade också haft andra förut, så hon visste att det funkade för killar att komma med henne.
    Det är väl ändå en bra början om du kan få det att gå för honom med handen. Kanske du kan pröva att stimulera honom tills det nästan går och så avslutar ni med samlag? Eller så suger du sista biten och hjälper till med handen vid behov.

    Men vad jobbigt för din partner som hade försökt med 10 olika och inte lyckats. Man kunde ge upp för mindre. Vilken tur för honom att du kunde få honom att komma. Han måste ha varit tacksam.

    Vi har försökt i ett år dock. Jag trodde också att det skulle lösa sig med tiden i början men nu börjar det kännas jobbigt. Vi vill ju ha barn i framtiden också så det är inte bara ett sexuellt problem...


    Jag tror inte det är något fel på mig heller, men det känns ändå jobbigt. Vi har provat det med att göra annat först och försöka avsluta med sex men det funkar inte heller. För att jag ska kunna göra det med handen måste jag göra på specifikt sätt också, dvs försöka matcha hur han gör. 


    Haha mitt ex var inte tacksam, han gjorde slut med mig senare och jag var olyckligt kär i honom i två år efter det Drömmer


     


    Anonym (Kisen) skrev 2020-01-23 09:36:24 följande:
    Hmm, spekulerar - onnar han så mycket kan det vara att han vänjer sig vid för hårt snabbt grepp med handen - han borde runka lättare, längre, mer sensuellt - det finns jättebra lösfittor sedan 20 år som liknar känslan med tjejer och skapar bättre njutning än handen... han ska absolut skaffa en sådan. Alla borde ha en...

    Sedan är det nog det gamla vanliga - att man inte släpper kontrollen riktigt som kille - man ska ta hand om tjejen, styra samlaget, se till att tjejen komme rminst en gång, vara jäkligt hård, slicka henne härligt våt osv... till sist spänner man sig så att man glömmer att komma själv..

    Så rådet är väl att chilla, hångla länge med varandra, inte noja om den där slutorgasmen - när vi killar kommer så är det ju rätt slut efteråt liksom, ha det skönt och knulla länge i olika tempo och tekniker. Fnissa åt det och så kommer nog sprutet till sist.. var snuskiga..

    Tjejer är ofta rätt dåliga just både på att suga och att runka, jag brukar lära snällt hur det ska ske bättre. Tjejer som berättar hur man ska pulla och slicka dem är bäst, så borde vi alla göra - berätta mera vad som är skönt. Öva.

    Det är också grejen, han håller rätt löst när han runkar och när jag lyckats på honom måste jag också hålla löst. Han är rätt känslig på ollonet så även om jag håller i förhuden så blir det lätt för hårt. 


    Tror inte att han spänner sig pga mig, han kan lätt få mig att komma med tunga, fingrar, sex, ja vad som egentligen. Jag har väldigt lätt för det och tror jag är bra på att bekräfta honom Solig 


    Jag tror det är en vane-mental grej på något sätt. 


    Anonym (Inget konstigt) skrev 2020-01-23 09:53:37 följande:

    Det är absolut inget konstigt eller ovanligt. Min pojkvän är likadan.
    Han ser hellre att du njuter än att han själv får komma. Min pojkvän har aldrig kommit i mig om han inte runkar först och sen avslutar i mig mest bara för att jag vill att han ska komma i mig. 
    Det är någon mental spärr bara. Man kan säkert jobba bort den. Vi har halvt försökt, men ingen av oss har tyckt det varit något större problem. Jag tycker mer det är en fördel, just för att vi kan njuta mer av varann. 
    Min pojkvän runkar också varje dag, men det tror jag de flesta män gör. Händer väl ibland att han inte gör det. 
    Du ska mer vara glad över att du har en pojkvän som kan hålla sig. 
    Känner han sig tillfredsställd efter ni haft sex?  
    Det gör min pojkvän, men ibland runkar han ändå efter bara för att "lätta på trycket" och att han känner sig tillfredsställd längre.


    Visserligen tycker han att min njutning är viktigare men jag skulle njuta mkt mer om han kunde komma inuti mig. Jag tycker att det känns jättebra. Jag hade inte haft något emot om han kommit fort heller, som sagt är jag väldigt lätt att tillfredsställa. 


    Jo det känner han. Han brukar runka själv medan jag smeker på honom efter vi haft sex och jag kommit. Men jag tycker att det börjar bli lite trist Rynkar på näsan


     


    Anonym (Pelle) skrev 2020-01-23 10:07:33 följande:

    Har du testat att knipa ? Jag hade svårt att hålla mig när ett ex kom då hennes knipmuskler började jobba. En hand kan ju krama betydligt hårdare än en fitta dock. Jag tror en del killar är vana att krama kuken hårt. Flera av de tjejer jag träffat har varit alldeles för hårdhänt när de har runkat mig. Det får mig att tro att deras tidigare kille ville ha det så ?


    Mm, men då tycker han ofta att det gör lite ont så jag gör det inte så jättemycket. Och han runkar väldigt löst, men fort, när han gör det. 

  • Anonym (Kisen)
    Han kan skatta sig lycklig som har dig. Ni fixar det här.
    Flört
Svar på tråden Han kan inte få orgasm av sex :/ tips?