• Anonym (Motley crue)

    När förlora ni oskulden

    När förlorade ni oskulden? Vilket år och så, gör en ny tråd för vill ha lite mer detaljer

    Vilket år förlora du oskulden?

    Hur gammal var du?

    Vilket kön är du?

    Kan väl börja med min Första sex debut

    Är tjej btw

    Året var 1984 och var då 14 år, minns att det var en väldigt varm sommarkväll, min storebror som är ett och ett halvt år äldre skulle ha några kompisar över, några av dem inkl min bror var hårdrockare. Min brors kompis och jag hade alltid haft ett gott öga för varandra. Det slutade med att jag söp ner mig själv full och min brors kompis med, vi gick upp på mitt rum och så bara hände det, kommer ihåg att motley crue spelades på högsta volym, tror det var too Young to fall in love

    Eran tur att berätta????

  • Svar på tråden När förlora ni oskulden
  • Anonym (ung)

    14 år i baksetet på en Volvo 740 på en skogsväg utanför Sundsvall. Med 19-åriga "tuffa killen", Nu va jag äntligen med i "tuffa tjejgänget".

  • Anonym (Ångrar mig)

    Var (tyvärr) bara 14-15 år gammal. Är tjej. Ångrar mig att jag gjorde det då. Gjorde det av helt fel orsak! Borde ha väntat och gjort det med ngn jag var kär i och tyckte om. Valde istället en tuff kille och gjorde det för att "vara mer cool". Typ kunna säga det, att man har "gjort det". Önskar att min mamma hade pratat mer om sex med mig. Även om jag inte velat det då när jag var tonåring så hade jag önskar att hon tvingat mig att lyssna. Att jag fått mer info. Sexualundervisning i skolan SÖG! De sa bara hur man blir gravid och hur kvinnor VS män ser ut kroppsligt. Punkt!

  • Anonym (Numerisk)
    Anonym (Motley crue) skrev 2020-01-23 20:50:00 följande:

    När förlorade ni oskulden? Vilket år och så, gör en ny tråd för vill ha lite mer detaljer

    Vilket år förlora du oskulden?

    Hur gammal var du?

    Vilket kön är du?

    Kan väl börja med min Första sex debut

    Är tjej btw

    Året var 1984 och var då 14 år, minns att det var en väldigt varm sommarkväll, min storebror som är ett och ett halvt år äldre skulle ha några kompisar över, några av dem inkl min bror var hårdrockare. Min brors kompis och jag hade alltid haft ett gott öga för varandra. Det slutade med att jag söp ner mig själv full och min brors kompis med, vi gick upp på mitt rum och så bara hände det, kommer ihåg att motley crue spelades på högsta volym, tror det var too Young to fall in love

    Eran tur att berätta????


    Året var 1998. Jag var 19 år och är kvinna. Det var tyvärr under påverkan av alkohol och med min dåvarande pojkvän (min andra pojkvän, för övrigt). Han visste inte om att jag var oskuld då jag skämdes över det och inte vågade berätta.
  • Anonym (Hmm)

    Gymasiekärlek
    Hon tog mig i munnen innan jag fick komma in.
    Det var så varmt och skönt
    Minns det fortfarande

  • Anonym (Vid 13)

    Är tjej och jag förlorade min oskuld som 13-åring år 2007.

  • Anonym (Mannen)

    1981tretton år gammal med en tjej iklassen som även var granne

    Efter det knullade vi 1-2gånger iveckan under 2år

  • Anonym (I nian.)

    På skoltoaletten i nionde klass när jag var 15. Hade sugit av killar innan, men inte knullat.

  • Anonym (...)

    Tjej, jag var 16 år 2006 så jag förlorade oskulden med min första pojkvän. Vi var kattvakt åt hans systers katt och gjorde det i hennes säng, hahaha.. Såhär i efteråt kunde det väl varit lite mer romantiskt kanske!

  • Anonym (Ångrar mig)
    CliftonWebb skrev 2020-01-23 23:15:27 följande:

    Jag kille var tretton och fick mina första sexuella erfarenheter med en äldre kvinna, en av morsans väninnor. Jag var ung och kåt och hon var lite full och kåt på en fest. Jag antar att hon hade spanat in mig under en längre tid och planerat att göra nåt med mig, men jag fattade naturligtvis ingenting av det.

    Hon tog mig åt sidan och frågade om vägen till källaren, hon skulle hämta mera vin och bad mig följa med för att visa henne var det var. Väl där nere frågade hon om jag tyckte hon var sexig. Och sen frågade hon om jag ville känna på hennes bröst. Och det ville jag naturligtvis.

    Och medan jag gjorde det så knäppte hon upp mina byxor och tog fram min kuk och runkade av mig. Och jag kom nästan med en gång i hennes famn och över hennes kläder. Det hela kan inte ha tagit mer än nån minut och det blev ingenting mer den kvällen. Men vi träffades för sex under några månader efter det, och då blev det samlag med henne.

    Jag antar att jag egentligen blev utnyttjad och jag förstod först i vuxen ålder att hon måste ha gått igång på riktigt unga killar, men det var naturligtvis inget jag tänkte på då. Och jag har inte lidit några men av det, det var snarare väldigt härligt att få bli introducerad till sex av någon som var äldre och lite mer erfaren.


    Vet att du säger att du inte lidit eller fått men av det. Men hon är en pedofil. Det kommer man inte ifrån.
Svar på tråden När förlora ni oskulden