• Anonym (F)

    Uttrycker han sin sexualitet eller ofredar han mig?

    Jag är en tjej på 22 och i lägenhetshuset där jag bor är det en man 30/40 något som alltid kommenterar hur jag ser ut osv. Exempel är att när jag och en väninna hade köpt pizzor sa han i hissen "ät inte för mycket nu tjejer, jag föredrar att knulla med smala brudar". Ett annat exempel är när jag mötte honom i tvättrummet sa han att "när jag runkade igår kväll fantiserad jag om att slicka en renrakad fitta, din är väl det?". Det finns mer, men typ i den stilen brukar det vara. 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-01-24 16:05
    En gång när han bar upp en tung kartong till sin lägenhet med ett sjukt flummigt ansträngt ansiktsuttryck tittade jag och en väninna på han och skrattade för att han såg så rolig ut. Det var efter det som han började kommentarerna.

  • Svar på tråden Uttrycker han sin sexualitet eller ofredar han mig?
  • Anonym (usch)
    Anonym (F) skrev 2020-01-24 14:50:14 följande:

    Jag är en tjej på 22 och i lägenhetshuset där jag bor är det en man 30/40 något som alltid kommenterar hur jag ser ut osv. Exempel är att när jag och en väninna hade köpt pizzor sa han i hissen "ät inte för mycket nu tjejer, jag föredrar att knulla med smala brudar". Ett annat exempel är när jag mötte honom i tvättrummet sa han att "när jag runkade igår kväll fantiserad jag om att slicka en renrakad fitta, din är väl det?". Det finns mer, men typ i den stilen brukar det vara. 


    Måste du fråga? Han går klart över gränsen här. Vad ger honom rätten att säga sådär? 
  • Anonym (Äckel)

    Vadå "uttrycker sin sexualitet"? Han har ingen rätt att uttrycka den mot dig på detta sätt. Det är sexuellt ofredande.

  • Anonym (Grus i dojjan.)

    Herregud vilken skön snubbe. Inget filter alls, han tänker ju högt.

  • Anonym (Hold my beer)
    lazlo09 skrev 2020-01-24 15:37:58 följande:

    Han låter osvensk


    Racist much?
  • Anonym (Hold my beer)
    Anonym (F) skrev 2020-01-24 14:50:14 följande:

    Jag är en tjej på 22 och i lägenhetshuset där jag bor är det en man 30/40 något som alltid kommenterar hur jag ser ut osv. Exempel är att när jag och en väninna hade köpt pizzor sa han i hissen "ät inte för mycket nu tjejer, jag föredrar att knulla med smala brudar". Ett annat exempel är när jag mötte honom i tvättrummet sa han att "när jag runkade igår kväll fantiserad jag om att slicka en renrakad fitta, din är väl det?". Det finns mer, men typ i den stilen brukar det vara. 


    Vad tror du själv?? Det är sexuellt ofredande, polisanmäl äcklet och prata med hyresvärden.
  • Anonym (Ab)
    lazlo09 skrev 2020-01-24 15:37:58 följande:

    Han låter osvensk



    Racist.
  • Anonym (F)
    Anonym (Hold my beer) skrev 2020-01-24 15:46:42 följande:
    Vad tror du själv?? Det är sexuellt ofredande, polisanmäl äcklet och prata med hyresvärden.

    Han är ensamstående med 2 barn och jag undrar om dom får problem typ, dom verkar inte ha någon mamma?
  • Anonym (Absolut)

    Men fy, vilket praktäckel! Självklart är det ofredande från hans håll, inget att snacka om.

  • Anonym (Absolut)
    Anonym (F) skrev 2020-01-24 15:49:37 följande:

    Han är ensamstående med 2 barn och jag undrar om dom får problem typ, dom verkar inte ha någon mamma?


    Kanske en soc-anmälan vore på sin plats, för han låter verkligen inte som en bra pappa. Han lär ju prata på detta grova sätt med sina polare också, och det hör barnen garanterat. Verkar som att han själv tycker att han är en cool och skön snubbe, men så beter man sig inte när man är förälder. Det påverkar garanterat barnen, och de lär ta efter samma språk och attityd och senare bli till problem i samhället.
  • Anonym (Hold my beer)
    Anonym (F) skrev 2020-01-24 15:49:37 följande:

    Han är ensamstående med 2 barn och jag undrar om dom får problem typ, dom verkar inte ha någon mamma?
    Och?? Vill du att de ska behöva bo med en sån där?

    Men nej, om du gör en polisanmälan så drabbar det inte dem. Om karln blir vräkt måste de så klart flytta också. Men jag håller med om att en orosanmälan är på sin plats.
  • Anonym (?)
    Anonym (Ab) skrev 2020-01-24 15:46:53 följande:

    Racist.
    Ska du gapa - lär dig stava först!!
  • lazlo09
    Anonym (Absolut) skrev 2020-01-24 15:55:20 följande:
    Kanske en soc-anmälan vore på sin plats, för han låter verkligen inte som en bra pappa. Han lär ju prata på detta grova sätt med sina polare också, och det hör barnen garanterat. Verkar som att han själv tycker att han är en cool och skön snubbe, men så beter man sig inte när man är förälder. Det påverkar garanterat barnen, och de lär ta efter samma språk och attityd och senare bli till problem i samhället.
    Fyfan för sådana moraltanter som dig. Som ska dra egna slutsatser om hela livet för någon du inte känner.

    Denna snubben låter inte klok. men att få det till orosanmälan till soc pga hans barn är ju bara patetiskt. Du är som dom vita feta kvinnorna i USA som ringer polisen när dom ser en svart man i deras område. Usch!
  • lazlo09
    Anonym (Hold my beer) skrev 2020-01-24 15:46:02 följande:
    Racist much?
    Nej, min tjej är utomeuropeisk invandrare, precis lärt sig svenska. Har alla möjliga etniciteter bland vänner och bekanta.

    Men detta beteendet, att tala så grovt till tjejer, har jag bara observerat bland osvenska män. OBS, detta är bara min erfarenhet, finns säkert gott om svenska män som beter sig på samma sätt. Men dom jag sett och hört har alla varit osvenska.
  • Anonym (Ab)
    lazlo09 skrev 2020-01-25 09:34:22 följande:
    Nej, min tjej är utomeuropeisk invandrare, precis lärt sig svenska. Har alla möjliga etniciteter bland vänner och bekanta.

    Men detta beteendet, att tala så grovt till tjejer, har jag bara observerat bland osvenska män. OBS, detta är bara min erfarenhet, finns säkert gott om svenska män som beter sig på samma sätt. Men dom jag sett och hört har alla varit osvenska.
    Allt låter racist.
Svar på tråden Uttrycker han sin sexualitet eller ofredar han mig?