• Anonym (ledsen tjej)

    Äntligen haft ÄL efter MA, killen helt osugen på sex!!!

    Japp!

    Har för första gången sedan vårt MA i november fått tillbax min ÄL (konstaterat med CB digitala tester). Fick starkt positivt i onsdags och vi hade sex kvällen innan den fasta gubben kom (gubben började blinka i tisdags).

    Vi vill båda ha fler barn (min man säger så iaf, vi har 3 sen innan) MEN... jag tror han ljuger...

    Han har inte velat ha sex sedan i tisdags... säger han är för trött så nu har jag missat hela min ÄL antagligen... känner mig blåst, ensam, ledsen!!

    testade imorse igen och ÄL stickan var starkare idag än kontrollstrecket och fortfarande glad, fast gubbe kom upp.

    Ville mest skriva av mig med detta då jag inte har någon att prata om detta med. Ska jag konfrontera honom? Känns ju som han döljer något, för han kan tydligen åka till gymmet trots tröttheten men inte ha sex med mig trots han bett mig förföra honom vilket jag tappert försökt istället för att slänga "nu har jag ÄL, befrukta mig nu"! typ

    Vet det kommer nya ÄL och chanser, men han känns så av i detta beslut jag trodde vi var överrens om :(

  • Svar på tråden Äntligen haft ÄL efter MA, killen helt osugen på sex!!!
  • Smecker

    Förmodligen känner han sig mer som en inseminatör eller avelstjur än din attraktiva kille som du så gärna vill ha sex med för att du älskar honom och är kåt på honom.


    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (Skrumpen)

    Hur funkar sexlivet annars? Om du enbart vill ha sex för att bli gravid så förstår jag honom, hade själv skrumpnat ihop i det scenariot. Sluta testa och ha ett aktivt sexliv istållet så kommer ni bägge två vara lyckligare och mindre stressade.

  • Anonym (Vanligt)
    Anonym (Skrumpen) skrev 2020-01-25 11:24:12 följande:

    Hur funkar sexlivet annars? Om du enbart vill ha sex för att bli gravid så förstår jag honom, hade själv skrumpnat ihop i det scenariot. Sluta testa och ha ett aktivt sexliv istållet så kommer ni bägge två vara lyckligare och mindre stressade.


    Är väl ganska vanligt att kvinnor har sex endast för att bli gravida? Vad får man som kvinna annars ut av sexet?
  • Anonym (ledsen tjej)
    Anonym (Skrumpen) skrev 2020-01-25 11:24:12 följande:

    Hur funkar sexlivet annars? Om du enbart vill ha sex för att bli gravid så förstår jag honom, hade själv skrumpnat ihop i det scenariot. Sluta testa och ha ett aktivt sexliv istållet så kommer ni bägge två vara lyckligare och mindre stressade.


    Det är bra. Oftast varannan-var tredje dag har vi sex.
  • Pierott
    Anonym (Vanligt) skrev 2020-01-25 11:53:45 följande:

    Är väl ganska vanligt att kvinnor har sex endast för att bli gravida? Vad får man som kvinna annars ut av sexet?


    Vad menar du att vi kvinnor som har sex utan mål att bli gravida har för anledning då?

    Ts, jag gissar att ditt "förförande" blir starkare i takt med din ÄL-sticka och din partner märker nog det. Jag hade inte blivit så sugen på sex om det en gång i månaden i stort sett blir påtvingat för en sticka säger att de är sexdags. Sen överlever spermier 5dagar i kroppen så det finns inget som säger att du inte har chans att bli gravid för ni inte hade sex just den dagen.
  • Anonym (Skrumpen)
    Anonym (ledsen tjej) skrev 2020-01-25 12:04:34 följande:

    Det är bra. Oftast varannan-var tredje dag har vi sex.


    Men vad är då poängen med att testa? Ni har ju alla förutsättningar att bli gravida med den frekvensen. Om testerna stressar dig och gör honom osugen så är de ju enbart ett hinder. Släng testen.
  • Anonym (Vanligt)
    Pierott skrev 2020-01-25 12:25:06 följande:

    Vad menar du att vi kvinnor som har sex utan mål att bli gravida har för anledning då?

    Ts, jag gissar att ditt "förförande" blir starkare i takt med din ÄL-sticka och din partner märker nog det. Jag hade inte blivit så sugen på sex om det en gång i månaden i stort sett blir påtvingat för en sticka säger att de är sexdags. Sen överlever spermier 5dagar i kroppen så det finns inget som säger att du inte har chans att bli gravid för ni inte hade sex just den dagen.


    Kvinnor som har sex utan mål att bli gravida har väl det för att behålla sin partner antar jag? Annars går han väl till någon annan?
  • Pierott
    Anonym (Vanligt) skrev 2020-01-25 12:29:34 följande:

    Kvinnor som har sex utan mål att bli gravida har väl det för att behålla sin partner antar jag? Annars går han väl till någon annan?


    Så kvinnor kan inte alls känna njutning under sex och ha sex för att dom gillar det och vill ha det? Är det så du menar? Men om kvinnor nu bara har sex för att dom vill behålla sin man, vad menar du att kvinnorna männen är otrogna med har för anledning till att ha sex då?
  • Pope Joan II
    Anonym (Vanligt) skrev 2020-01-25 12:29:34 följande:
    Kvinnor som har sex utan mål att bli gravida har väl det för att behålla sin partner antar jag? Annars går han väl till någon annan?
    Du kanske. 
  • Anonym (Vanligt)
    Pierott skrev 2020-01-25 12:47:41 följande:

    Så kvinnor kan inte alls känna njutning under sex och ha sex för att dom gillar det och vill ha det? Är det så du menar? Men om kvinnor nu bara har sex för att dom vill behålla sin man, vad menar du att kvinnorna männen är otrogna med har för anledning till att ha sex då?


    Ingen aning, jag har aldrig njutit av sex på det sättet som du menar? Och merparten av mina tjejkompisar tycker inte heller om sex. Men ja jag vet inte, de kvinnor som är otrogna kanske gillar sex då? Eller har det enbart för bekräftelse?
Svar på tråden Äntligen haft ÄL efter MA, killen helt osugen på sex!!!