• Anonym (Mr lonly)
    Sat 25 Jan 2020 01:02
    74 visningar
    0 svar
    0
    74

    Kan inte festa, vad är fel med mig

    När jag är normal så är jag oftast lättsam, människor gillar mig men jag är som en pojke i skallen o trög o dum o osäker.

    Dricker jag så älskar de flesta mig.. Om jag är på gott humör, men det händer alltid någonstans att jag känner mig så ledsen. Riktigt ledsen och jag kommer inte upp ifrån det. Omtyckt av tjejer som mår dåligt, men klarar samtidigt inte att umgås med andra killar. Blir så lite på något sätt. Vet vad som är rätt eller fel o jag står upp för det vilket gör att jag istället hamnar i konflikt eller en partystämnings förstörare då jag samtidigt är ledsen. Tycker många släpper på sina gränser och har "kul" men jag blir riktigt ordentlig och undrar vad andra håller på med egentligen.

    Visst har jag tappat ömdömmet men då handlar det mer om ifall jag verkligen ska ha sex med den tjejen eller inte. Länge sen nu dock, gick in i väggen då jag inte kunde säga nej i normalt tillstånd förutom i fyllan där det blir konflikt med andra killar o när tjejerna mår bra så går dom vidare. Är deras riddare när dom är utsatta eller mår dåligt men sen när dom mår bra så "tar jag energi" genom att vara så ledsen. Rökte cannabis (brunt) tillslut o då hade jag inte något behov utav att vara social men mådde så mycket bättre, tränade(vilket jag inte klarar som normal), sprang i skogen eller satt i tecknade/skissade och kände att jag faktiskt började bygg aupp mig själv. Har nu slutat med det sån flera år tillbaka o nu inne på mitt 3:e glas vin o är jättedeppig. Umgås inte med andra, jobbat 13h idag men sitter ensam hela helgen som alltid annars. Jag vet inte. Vill inte/tror inte på att knapra tabletter då i princip allt är värre än cannabisen som fick mig att vilja komma framåt. Även om det var som ensam, men som en bra mående person. Vet inte nånting längre. Har blivit krossad så många gånger o sårat så många gånger när jag har sett förbi ev tjej för alltid så många gånger. Tar inte kontakt med någon längre för seperation ångesten blirlite för mycket ibland o mår så dåligt att jag då typ hellre är ensam istället för att må så, men samtidigt så vill jag inget annat än att skaffa familj men är rädd för tror inte att jag skulle klara av att göra dom lyckliga för evigt, tillfälligt i början visst men inte sen. Vet inte vad jag ska göra. Försökt att ta hjälp o så men dom anser att jag inte har några psykiska problem osv vilket jag egentligen inte har samtidigt som jag har alla problem man kan tänka sig emellanåt. Förstår verkligen inte meningen med mitt liv och har aldrig gjort. Varit med om mycket o så sen mitt första minne.. så trasig men samtidigt så hel tillfälligt. Tjejer visar intresse av mig såsom blickar osv men jag backar ä. Har haft en del så att säga så vet ju hur hela karusellen fungerar.. vet inte vad jag ska göra längre.. mitt liv är så meningslöst men samtidigt så vet jag inte .. vad ska man göra alltså?

Svar på tråden Kan inte festa, vad är fel med mig