• MissIntegrity

    Alltid leksaker!

    Hur ofta har ni sexleksaker när ni älskar? Jag måste inte använda mig av det varenda gång med min partner men det höjer verkligen njutningsfaktorn något enormt.

    Jag älskar att använda flera dildos, vibratorer, rep som jag blir insnurrad i och dragen, kontrollerad med. I doggy är det så sjukt skönt.

    Gärna lite pisk med padel/piska. Kanske lite handklovar och analplugg.. Känns som att om man en gång börjat är det svårt med vanligt vaniljsex hehe.. 

    Hur gör/tycker ni?

  • Svar på tråden Alltid leksaker!
  • villhatrekant

    Vi började med leksaker för drygt ett år sedan, jag överraskade min fru med en dildo och vibrator, sedan dess använder vi det nästan varje gång vi har sex, hon gillar att smeka sig med grova dildos men föredrar mer normal storlek för penetrering. Vi har också en Womanizer men den används rätt sällan faktiskt. Har provat sleeves av olika slag men det var ingen höjdare för henne, ok för min del iofs. Hon gillar variationen och att "prova något nytt" som hon säger och gillar fantisera om att det är en annans kuk hon leker med...

  • villhatrekant
    villhatrekant skrev 2020-01-25 12:48:33 följande:

    Vi började med leksaker för drygt ett år sedan, jag överraskade min fru med en dildo och vibrator, sedan dess använder vi det nästan varje gång vi har sex, hon gillar att smeka sig med grova dildos men föredrar mer normal storlek för penetrering. Vi har också en Womanizer men den används rätt sällan faktiskt. Har provat sleeves av olika slag men det var ingen höjdare för henne, ok för min del iofs. Hon gillar variationen och att "prova något nytt" som hon säger och gillar fantisera om att det är en annans kuk hon leker med...


    Rättning JAG gillar fantisera att hon har sex med en annans kul, vet inte om hon tänker så själv direkt..
  • Anonym (Eli)

    Jag brukar använda min satisfyer typ varannan gång. Ibland är han för trött för att slicka mig tills jag kommer, så då är det bra med något annat :P

  • Anonym (Rödluvan)

    Dildos gillar jag att använda men har märkt att flera män jag träffat vill ha dem i sig...öhhh. Det är ju inte så fräscht. De borde ta med egna om de vill bli penetrerade...!

  • Anonym (Theådåra)

    Har leksaker med till jobbet all tid i handväskan har en leksak i röven just nu

  • Anonym (Frun)

    Aldrig. Det hade känts som on vi inte räckte till.

  • MrFlex

    Nästan alltid men oftast inget mer avancerat än en lite klittvibrator. Skulle därmed inte kalla det leksak utan hjälpmedel. Ibland åker dock leksakerna fram:D

  • Tom Araya

    Jag använder gärna leksaker på henne. Men ofta är det på mitt initiativ, skulle önska att hon oftare tog initiativet.

    Jag har även köpt leksaker till flickvänner jag haft.

    Nu är jag singel och dejtar ingen, så det blir ju inte alls just nu...

  • Anonym (H)

    Aldrig någonsin. Har testat tidigare, men känns så konstigt, hårt och stelt på nåt vis.. Och konstlat. Föredrar äkta vara.

  • kaffe1968

    Jag älskar att bla köpa väl annvända kladdiga dildos av tjejer o kvinnor mm som jag suger på o runkar till mm

Svar på tråden Alltid leksaker!