• Anonym (Skänk pengarna istället)

    Folk borde ha mindre sex och skänka pengarna till välgörenhet istället

    Folk borde ha mindre sex och skänka pengarna för preventivmedel, etc till välgörenhet istället.

    Det blir enorma summor pengar som hade kunnat användas till fattigdomsbekämpning, olika välgörenheter.

  • Svar på tråden Folk borde ha mindre sex och skänka pengarna till välgörenhet istället
  • Anonym (Nappy)

    Så om det inte kostar nåt att ha sex slipper man skänka till välgörenhet och kan ha hur mycket sex som helst? För mig kostar det lika lite oavsett om jag har sex noll eller hundratusen gånger :P 

  • Anonym (Gratis)

    konstig tråd. min fru och jag knullar gratis hur mycket vi vill. Mera sex åt folket

  • Anonym (Anonym)

    Jodå jag behöver inte vara knusslig. En tjuga om året kan jag nog efterskänka till välgörenhet, utöver kostnad för preventivmedel.

  • Tecum

    Folk borde ha mer sex istället för att bråka, gnälla, hitta på jävelskap och slåss.

  • Anonym (Kåt tjej (50år))

    Alla människor borde ha mera sex - man mår så bra av det! 

  • Mimosa86

    Folk borde ha mer sex. Njuta, älska, behandla varandra väl, må bra OCH skänka till välgörenhet

  • Anonym (eh)

    Varför är det just sex man ska avstå från? Borde det inte vara bättre att sluta lägga pengar på en massa ohälsosamma saker som godis och alkohol?

  • 170909

    Det är väl de överbefolkade länderna som ska sluta knulla och börja med preventivmedel?

  • Sasu

    då ska jag skänka hela 20kr, så mycket betalade jag för min p-stav som håller i 3 år, vet inte riktigt hur du tänkte här.

  • Anonym (Nix)
    Anonym (Skänk pengarna istället) skrev 2020-01-25 17:49:23 följande:

    Folk borde ha mindre sex och skänka pengarna för preventivmedel, etc till välgörenhet istället.

    Det blir enorma summor pengar som hade kunnat användas till fattigdomsbekämpning, olika välgörenheter.


    Jag knullar gratis så fortsätter att skita i att skänka då
Svar på tråden Folk borde ha mindre sex och skänka pengarna till välgörenhet istället