• Anonym (För charmig?)

    Sänder jag ut fel signaler?

    Det är så att jag är gift och förhållandet har varit upp och ner men på senaste tiden har vårt äktenskap varit fantastiskt. Det har varit bättre nu nästan 2 år av 17 år.


    Men till min fråga, det finns en annan man som jag tyvärr måste träffa dagligen. Så att undvika honom är omöjligt.


     


    Senaste tiden har han börjat titta jätte mycket på mig.


    Visserligen har han tittat innan på mig med, men inte såhär intensivt som senaste tiden.


    Han vet om att mitt äktenskap varit upp och ner men då har han inte gjort något.


    Utan det är nu när jag går med ett leende ansikte och äntligen känner att livet ler med mig.


    Det är då han börjat titta mera, börjat prata med mig mera, skojar gärna med mig och jag ler ju åt skämten just för att jag förstår dem...


    Men det som är mer är just ögonkontakten, han kan stå på andra sidan av rummet och bara se rakt på mig in i ögonen, jag kan möta blicken men ser bort rätt fort åt annat håll. Men häromdagen bestämde jag för att hålla kvar blicken och se om han skulle titta bort, vilket han inte gjorde så det slutade med att jag var tvungen och titta bort för jag blev nervös!


    Tittade tillbaka rätt fort på honom för att se om hans blick var riktad mot mig fortfarande vilken den var...


    Han fullkomligen inte släppte mig ur sikte alls... 


    När jag ska prata med honom står han jätte nära mig, gärna innanför min personliga sfär. Och gärna rakt in i ögonen på mig, innan tittade han åt sidan som jag när vi pratade men senaste veckan är det rakt in i ögonen på mig... utan att ens titta bort... 


    Jag känner ingen obehag av honom utan han är en trevlig person. 


    Har jag liksom gett honom fel signaler genom att jag är glad, ler, skrattar åt hans skämt när han skämtar? Att jag typ blir charmig för att min personlighet är så. 


    Han är också dessutom gift, men ändå så tittar han jätte mkt på mig utan anledning, inte direkt att jag står med mat mellan tänderna.


    Vill ju inte direkt fråga honom då han kanske blir sårad. Då jag upplever honom som en väldigt känslig människa.


    Ska jag bara gå fram och säga ?sluta titta på mig? ?

  • Svar på tråden Sänder jag ut fel signaler?
  • Anonym (Ignorera)

    Ignorera det bara. Så länge det är blickar kan inte göra så mycket annat.

  • Anonym (För charmig?)
    Anonym (Ignorera) skrev 2020-01-26 14:53:00 följande:

    Ignorera det bara. Så länge det är blickar kan inte göra så mycket annat.


    Har redan försökt med ignorerande.... 
  • Anonym (Ignorera)
    Anonym (För charmig?) skrev 2020-01-26 15:10:38 följande:
    Har redan försökt med ignorerande.... 
    Du får fortsätta helt enkelt.
  • Anonym (För charmig?)
    Anonym (Ignorera) skrev 2020-01-26 15:24:41 följande:
    Du får fortsätta helt enkelt.
    Ja det verkar inte kunnas göra något annat. Kan ju inte be honom fara direkt...
Svar på tråden Sänder jag ut fel signaler?