• Anonym (Cat)
    Mon 27 Jan 2020 08:23
    6606 visningar
    87 svar
    -2
    87
    6606

    Berätta om era sämsta ligg!

    Mitt sämsta ligg var i tonåren och skulle ha sex med ett one night stand. Vi hade haft skitkul och dansat hela kvällen. När vi väl kommer hem till mig och ska börja så har människan en smal, liten bananböjd snopp haha. Den kändes nästan vass haha. Han hade dessutom svårt att hålla den uppe och den liksom åkte ut för den var för mjuk! Tillslut avbröt jag fiaskot och sa att han måste gå hem för jag mådde illa. Så osexigt med små penisar, ussch.

  • Svar på tråden Berätta om era sämsta ligg!
  • Anonym (J)
    Wed 29 Jan 2020 20:47
    #74
    Anonym (MicroManandOthers) skrev 2020-01-29 18:13:41 följande:

    Du har rätt - Men jag undrar rent generellt vad är bra teknik och fantasi? Fattar faktiskt inte vad det är. Vad är det man har fantiserat ihop då? Är det att man testar en massa olika ställningar eller att ha sex på andra ställen än sängen - eller kanske oralt/analt/pilla med fingrar etc?

    Bra teknik enligt mig är att man är synkad i sina rörelser - att det bara är så självklart hur det ska göras. Man passar ihop helt enkelt. En liten iakttagelse angående det är att killar som dansar ute på tex klubb är bättre i sängen än de som bara sitter bredvid. De har bättre takt och rytm och känsla. Men det är min iakttagelse och säger kanske mer om mig än att det faktiskt förhåller sig på detta sätt.


    Jag tycker att bra teknik och fantasi är vad partnern upplever som bra teknik och fantasi.

    Att man fungerar bra tillsammans helt enkelt.

    Sex är också en smaksmak.

    Vet ej vad Gumman själv menar.

    Det är däremot ologiskt att påstå att föredrar man penetrerande sex /stor kuk / tight fitta saknar man fantasi.
  • Anonym (Micro­Manand­Others­)
    Wed 29 Jan 2020 21:52
    #75
    Anonym (J) skrev 2020-01-29 20:47:21 följande:

    Jag tycker att bra teknik och fantasi är vad partnern upplever som bra teknik och fantasi.

    Att man fungerar bra tillsammans helt enkelt.

    Sex är också en smaksmak.

    Vet ej vad Gumman själv menar.

    Det är däremot ologiskt att påstå att föredrar man penetrerande sex /stor kuk / tight fitta saknar man fantasi.


    Precis - att man fungerar bra! Och vissa synkar man bara med. Det är en sån man bör gifta sig med... haha!
  • Anonym (Palle­)
    Wed 29 Jan 2020 22:00
    #76
    Anonym (Misstag) skrev 2020-01-29 20:17:12 följande:
    You bet!
    Enda gången med var med mitt ex som inte klarade "något som helst"
    p-medel. 
    Grejen var ju att det blev så tajt och skönt med gummi så det funkade
    ju inte heller. Helt plötsligt blev det ju  4 sekunder liksom...

    Klarat mig i massor av år utan STD. Tur eller   ...??
    Jag har hudproblem och går därför till Hud- och STI-mottagningen.
    Var där förra måndagen och såg två sönderspacklade slitna blondiner som var på besök och den ene luktade rök. Urk!
  • Wed 29 Jan 2020 22:12
    #77
    Anonym (J) skrev 2020-01-29 20:47:21 följande:
    Jag tycker att bra teknik och fantasi är vad partnern upplever som bra teknik och fantasi.

    Att man fungerar bra tillsammans helt enkelt. 

    Sex är också en smaksmak.

    Vet ej vad Gumman själv menar.

    Det är däremot ologiskt att påstå att föredrar man penetrerande sex /stor kuk / tight fitta saknar man fantasi.
    Anonym (MicroManandOthers) skrev 2020-01-29 18:13:41 följande:
    Du har rätt - Men jag undrar rent generellt vad är bra teknik och fantasi? Fattar faktiskt inte vad det är. Vad är det man har fantiserat ihop då? Är det att man testar en massa olika ställningar eller att ha sex på andra ställen än sängen - eller kanske oralt/analt/pilla med fingrar etc? 

    Bra teknik enligt mig är att man är synkad i sina rörelser - att det bara är så självklart hur det ska göras. Man passar ihop helt enkelt. En liten iakttagelse angående det är att killar som dansar ute på tex klubb är bättre i sängen än de som bara sitter bredvid. De har bättre takt och rytm och känsla. Men det är min iakttagelse och säger kanske mer om mig än att det faktiskt förhåller sig på detta sätt.
    Fan vad trångsynta ni är. Menar ni att alla med utrustning under medel ska hålla sig borta från att dejta eftersom att de ändå inte kan uppfylla vad som "förväntas"? Det gumman menar är att det finns andra sätt att ha sex på än genom penetration vilket folk är väldigt dåliga att ta fasta på. T ex som du skrev "hellre fejkar illamående" än att ta det för vad det är. Det går att ha en trevlig stund tillsammans ändå liksom.
  • Anonym (Misst­ag)
    Wed 29 Jan 2020 22:33
    #78

    Skiter i vilket .... vi kommer båda två och rätt ofta tillsammans - är nöjd!
    Behöver inget mer än vad jag får.

  • Anonym (Hårig­t ligg)
    Wed 29 Jan 2020 22:39
    #79

    Under studenttiden drog jag hem en tjej från fest.. problemet var att jag var full ... såg inte att hon inte alls var min typ... hon var superhårig därnere ... blä... sen ville hon att jag skulle bita henne.. hårt.. det gjorde jag.. tog i allt jag orkade o hon bara .... mer .. hårdare ... sen somnade jag o hade problem o bli av med henne på morgonen....

  • Anonym (Misst­ag)
    Wed 29 Jan 2020 22:41
    #80
    Anonym (Palle) skrev 2020-01-29 22:00:40 följande:
    Jag har hudproblem och går därför till Hud- och STI-mottagningen.
    Var där förra måndagen och såg två sönderspacklade slitna blondiner som var på besök och den ene luktade rök. Urk!
    Finns ju alltid gnällkär ... de som ska tycka olika....
  • Anonym (J)
    Wed 29 Jan 2020 22:54
    #81
    gyros skrev 2020-01-29 22:12:39 följande:
    Anonym (MicroManandOthers) skrev 2020-01-29 18:13:41 följande:
    Du har rätt - Men jag undrar rent generellt vad är bra teknik och fantasi? Fattar faktiskt inte vad det är. Vad är det man har fantiserat ihop då? Är det att man testar en massa olika ställningar eller att ha sex på andra ställen än sängen - eller kanske oralt/analt/pilla med fingrar etc? 

    Bra teknik enligt mig är att man är synkad i sina rörelser - att det bara är så självklart hur det ska göras. Man passar ihop helt enkelt. En liten iakttagelse angående det är att killar som dansar ute på tex klubb är bättre i sängen än de som bara sitter bredvid. De har bättre takt och rytm och känsla. Men det är min iakttagelse och säger kanske mer om mig än att det faktiskt förhåller sig på detta sätt.
    Fan vad trångsynta ni är. Menar ni att alla med utrustning under medel ska hålla sig borta från att dejta eftersom att de ändå inte kan uppfylla vad som "förväntas"? Det gumman menar är att det finns andra sätt att ha sex på än genom penetration vilket folk är väldigt dåliga att ta fasta på. T ex som du skrev "hellre fejkar illamående" än att ta det för vad det är. Det går att ha en trevlig stund tillsammans ändå liksom.
    De kan ha sex med människor som gillar andra sorts sex? Ingen har påstått att ? alla med utrustning under medel ska hålla sig borta från att dejta ? utan man får välja en partner man har bra sex med. Gäller inte bara storlek utan allt annat.

    Man kan lika gärna vända på saken. Kommer man inte av penetration dejtar man nog inte någon som är dålig på / vägrar oralsex / sex med fingrar.

    Sex är ingen välgörenhet. Vissa tar inte vara på sånt sex de vet av erfarenhet inte gillar.

    Det har ingenting att göra med trångsynthet eller dålig fantasi.

    Och folk gillar olika. Har du själv sex du inte njuter för att vara snäll ?
  • Anonym (Kvinn­a44)
    Wed 29 Jan 2020 22:56
    #82
    gyros skrev 2020-01-29 22:12:39 följande:
    Anonym (MicroManandOthers) skrev 2020-01-29 18:13:41 följande:
    Du har rätt - Men jag undrar rent generellt vad är bra teknik och fantasi? Fattar faktiskt inte vad det är. Vad är det man har fantiserat ihop då? Är det att man testar en massa olika ställningar eller att ha sex på andra ställen än sängen - eller kanske oralt/analt/pilla med fingrar etc? 

    Bra teknik enligt mig är att man är synkad i sina rörelser - att det bara är så självklart hur det ska göras. Man passar ihop helt enkelt. En liten iakttagelse angående det är att killar som dansar ute på tex klubb är bättre i sängen än de som bara sitter bredvid. De har bättre takt och rytm och känsla. Men det är min iakttagelse och säger kanske mer om mig än att det faktiskt förhåller sig på detta sätt.
    Fan vad trångsynta ni är. Menar ni att alla med utrustning under medel ska hålla sig borta från att dejta eftersom att de ändå inte kan uppfylla vad som "förväntas"? Det gumman menar är att det finns andra sätt att ha sex på än genom penetration vilket folk är väldigt dåliga att ta fasta på. T ex som du skrev "hellre fejkar illamående" än att ta det för vad det är. Det går att ha en trevlig stund tillsammans ändå liksom.
    Det finns säkert de som föredrar små, jag gör det inte. Det går bort och skulle vara ett problem för mig. För mig är penetreringen en extremt viktig del i sexet. Oralsex, smek etc kan inte uppväga det. Helt ointressant att ha sex utan penetration
  • Wed 29 Jan 2020 23:28
    #83
    Anonym (J) skrev 2020-01-29 22:54:14 följande:
    De kan ha sex med människor som gillar andra sorts sex? Ingen har påstått att ? alla med utrustning under medel ska hålla sig borta från att dejta ? utan man får välja en partner man har bra sex med. Gäller inte bara storlek utan allt annat.

    Man kan lika gärna vända på saken. Kommer man inte av penetration dejtar man nog inte någon som är dålig på / vägrar oralsex / sex med fingrar.

    Sex är ingen välgörenhet. Vissa tar inte vara på sånt sex de vet av erfarenhet inte gillar.

    Det har ingenting att göra med trångsynthet eller dålig fantasi.

    Och folk gillar olika. Har du själv sex du inte njuter för att vara snäll ?
    Diskussionen handlar så vitt jag förstår inte om preferenser utan om förväntningar. Det går att föredra stora kukar/tajta fittor OCH samtidigt ha handlingsberedskap för att det kanske inte blir så som man har tänkt sig. Det är ju så verkligheten ser ut. Självklart blir det ett dåligt ligg om man väljer att göra det dåligt, t ex. genom att fejka orgasm, illamående osv., men då är det ju knappast motpartens "fel".
  • Anonym (X)
    Wed 29 Jan 2020 23:31
    #84

    Mitt sämsta ligg var med en kille som jag var jättekär i och jättekåt på. Han var underbart bra på att hångla så jag såg verkligen fram emot att ligga med honom. Men när vi väl hamnade där så hade han världens minsta penis, inget ont om det, det kan säkert vara bra ändå, och jag var som sagt jättetänd på honom. Men han hann bara stoppa in den (jag kände ingenting) innan han drog ut den och la sig bredvid och sa att han kände sig som Lucky luke. Han hade alltså kommit på den pyttekorta stunden, och jag märkte inte av ens det. Jag tror att han var oskuld. Tyckte synd om honom, men var också så besviken eftersom han var så bra på att kyssas.

  • Anonym (Cat) Trådstartaren
    Thu 30 Jan 2020 08:53
    #85
    gyros skrev 2020-01-29 22:12:39 följande:
    Anonym (MicroManandOthers) skrev 2020-01-29 18:13:41 följande:
    Du har rätt - Men jag undrar rent generellt vad är bra teknik och fantasi? Fattar faktiskt inte vad det är. Vad är det man har fantiserat ihop då? Är det att man testar en massa olika ställningar eller att ha sex på andra ställen än sängen - eller kanske oralt/analt/pilla med fingrar etc? 

    Bra teknik enligt mig är att man är synkad i sina rörelser - att det bara är så självklart hur det ska göras. Man passar ihop helt enkelt. En liten iakttagelse angående det är att killar som dansar ute på tex klubb är bättre i sängen än de som bara sitter bredvid. De har bättre takt och rytm och känsla. Men det är min iakttagelse och säger kanske mer om mig än att det faktiskt förhåller sig på detta sätt.
    Fan vad trångsynta ni är. Menar ni att alla med utrustning under medel ska hålla sig borta från att dejta eftersom att de ändå inte kan uppfylla vad som "förväntas"? Det gumman menar är att det finns andra sätt att ha sex på än genom penetration vilket folk är väldigt dåliga att ta fasta på. T ex som du skrev "hellre fejkar illamående" än att ta det för vad det är. Det går att ha en trevlig stund tillsammans ändå liksom.
    Förstår hur du tänker men jag kommer ju inte sympatiknulla en kille för att han har liten dick. Sorry not sorry. Inte om det bara är ett obetydligt one night stand iallafall. Är det en person jag dejtar eller tycker om på riktigt så gör det mig absolut ingenting att hans penis är liten, böjd eller att han inte kan hålla den uppe.
  • Anonym (J)
    Thu 30 Jan 2020 14:04
    #86
    gyros skrev 2020-01-29 23:28:28 följande:

    Diskussionen handlar så vitt jag förstår inte om preferenser utan om förväntningar. Det går att föredra stora kukar/tajta fittor OCH samtidigt ha handlingsberedskap för att det kanske inte blir så som man har tänkt sig. Det är ju så verkligheten ser ut. Självklart blir det ett dåligt ligg om man väljer att göra det dåligt, t ex. genom att fejka orgasm, illamående osv., men då är det ju knappast motpartens "fel".


    Men tråden handlar inte om förväntningar utan sämsta ligg.

    Det vill säga med facit i handen...

    Och det som kritiserades är att någon som inte njöt av sexet måste sakna fantasi...

    Att man inte njöt innebär inte heller att man inte provade annat än penetrerande sex.
  • Anonym (Micro­Manand­Others­)
    Thu 30 Jan 2020 18:17
    #87
    Anonym (J) skrev 2020-01-30 14:04:54 följande:

    Men tråden handlar inte om förväntningar utan sämsta ligg.

    Det vill säga med facit i handen...

    Och det som kritiserades är att någon som inte njöt av sexet måste sakna fantasi...

    Att man inte njöt innebär inte heller att man inte provade annat än penetrerande sex.


    Sen kanske det är så att det är penetrerande sex man vill ha. Om jag säger till en man att jag vill ha dig, så är det ju själva instoppandet jag avser. Sen får vi vara hur fantasifulla vi vill innan det... Har man då varit jättesugen på någon länge och hamnar i säng och det visar sig att kuken är liten och/eller man passar dåligt ihop på andra sätt - ja då är det inte så kul.

    Fö var ett av mina sämre ligg med en jättesnygg kille vars kuk i det närmaste kan liknas vid en baguette. Vi försökte ha sex återkommande under ett antal år, men det funkade aldrig riktigt bra. Kändes som om jag skulle kissa på mig hela tiden - var sådär faktiskt.
Svar på tråden Berätta om era sämsta ligg!