Inlägg från: Anonym (tobbe) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tobbe)

Min mamma är rasist

jagharingenfantasi skrev 2020-02-02 00:35:06 följande:
    Jag ber om ursäkt för jag utelämnade vissa detaljer och varit otydlig. Min mamma är inte rasist för hon inte låter mig träffa mina vänner, hon låter mig inte träffa dem för hon är rasist. Hon har i hela mitt liv uttryckt sig rasistiskt, precis som min syster, detta är bara en konsekvens som påverkar mig.
    Jag tycker att du ska skita i vad din morsa anser. Är hon nazist då får hon vara det men du ska inte straffas bara för det. Jag tycker att du ska säga det till henne. Att dom med hennes ideologi är betydligt farligare.
  • Anonym (tobbe)
    Anonym skrev 2020-02-02 00:45:28 följande:
    Du hade inte fått umgås med dem av mig heller om jag var din mamma.
    Är du nazist eller? 30 talet är slut så du vet det.
  • Anonym (tobbe)
    Anonym (KOBE) skrev 2020-02-02 02:20:15 följande:
    Umgås du med MENA-killar så förstår jag hennes oro. Sexualbrottsligheten bland dem är makalöst hög. Din mamma är bara rädd om dig.
    Sexbrottsligheten är hög bland övriga killar också skillnaden är att dom ofta inte anmäls och gör dom det då döms dom betydligt mer sällan trots samma bevis. Det finns gott om studier som visar att dom döms hårdare. Skulle inte känna mig lugnare om jag hade en dotter som hängde med några bratskillar.
  • Anonym (tobbe)
    Anonym skrev 2020-02-02 10:21:24 följande:
    Nej, det är jag inte. Varför undrar du det?
    Eftersom du uppenbarligen delar deras syn på människor.
  • Anonym (tobbe)
    Anonym (KOBE) skrev 2020-02-02 10:30:19 följande:
    Vill att du visar studier eller forskning som påvisar detta. Det kommer du inte finna. Du förminskar våldet mot kvinnor genom att påstå det du gör. Tänk om någon i din närhet skulle bli gruppvåldtagen. Om du nu känner någon kvinna.
    Finns gott om vita svenssons killar som våldtar och gruppvåldtar också. Faktum är att dom våldtäktsfall vi har haft i området har varit vita svenssons. Och tittar vi på Sveriges värsta serievåldtäktsmän då är det vita svenssons. Sen det finns forskning som stödjer det jag påstod. Men jag ids inte leta rätt på den nu. Men du kan ju ta fram den forskning som stödjer din teori om att det finns raser och att visa av dom skulle vara genetiskt mer benägna att våldta.
Svar på tråden Min mamma är rasist