• AdamKarlsson123

    Vänstra revben ://

    Hej, för ca 3 veckor sedan så märkte jag att mitt vänstra revben stack ut lite mer än den andra, och kände på revbenet och den känns som samma form som högra fast lite tjockare, kan också vara för att den sticker ut, men senaste 4 dagarna så har det känt lite obehagligt, Det gör inte ont där men det känns lite, och sen så försvinner det, och det gör liksom inte ont direkt men det känns! Har också bild som jag lagt till (inte på mig men det ser ut som det problemet jag har) vill också säga att min mage har varit gasig dem senaste dagarna, min avföring har varit normal, är 21 och 197 lång och väger 64kg så det kan också vara någon anledning? Varken revben eller kännande stör min vardag men det är oroandet som är den jobbiga,

  • Svar på tråden Vänstra revben ://
  • AdamKarlsson123

    Kan även säga att magen har varit lite gasig osv dem senaste dagarna, det kändes inte alls något när jag väl upptäckte det men 3 veckor senare så började magen bli gasig och låta om ni förstår vad jag menar! Och det var då det kom lite obehag vid/under revbenet!

    Vill också säga att min sticker inte ut exakt så som bilden, men min ser lite mindre ut, men ganska lika!

Svar på tråden Vänstra revben ://