• Anonym (Inte haft någon kontakt med dem på nästan  2 år!)

    Kan familjern begripa att de gjort fel?

    Hej!

    Nu har det nästan gått hela två år och jag har inte haft någon kontakt med min bilogiska familj.
    Som 24 års åldern lyckades jag äntligen bli fri ifrån familjen. Jag är nu 26 år och fyller 27 år i år.

    Jag vet inte alls om de skulle ha en förmåga om de förstått att de har gjort fel och exakt vet varför jag har stuckit bort ifrån familjen.

    Kan ens en misshandlare begripa varför de har försvunnit ur deras liv?

  • Svar på tråden Kan familjern begripa att de gjort fel?
  • Anonym (tråkigt nog)
    Anonym (Inte haft någon kontakt med dem på nästan 2 år!) skrev 2020-01-30 18:45:45 följande:

    Hej!

    Nu har det nästan gått hela två år och jag har inte haft någon kontakt med min bilogiska familj.
    Som 24 års åldern lyckades jag äntligen bli fri ifrån familjen. Jag är nu 26 år och fyller 27 år i år.

    Jag vet inte alls om de skulle ha en förmåga om de förstått att de har gjort fel och exakt vet varför jag har stuckit bort ifrån familjen.

    Kan ens en misshandlare begripa varför de har försvunnit ur deras liv?


    Vad var det som hände?
    En del människor kan inte känna empati för sina barn, i så fall hade man aldrig behandlat dem illa från första början...
  • AnnaSthlm

    Så länge du ägnar energi åt dessa funderingar är du inte fri. Rekommenderar Radical Forgiveness varmt.

Svar på tråden Kan familjern begripa att de gjort fel?