• Anonym (Sofie)

    Äckligt med män som inte är omskurna

    Finns det fler än jag som tycker det? Jag skulle aldrig ge en man oralsex som inte är omskuren. Hur tänker ni kvinnor som gör det, äcklas ni inte?!

  • Svar på tråden Äckligt med män som inte är omskurna
  • Anonym (Lisa)

    Haha, nä behåll dem du!
    Jag vill ha äkta vara.

  • Anonym (k)

    Men håll dig till muslimer då om du gillar en omskuren man.

  • Anonym (??)
    Anonym (Sofie) skrev 2020-01-31 14:58:43 följande:

    Finns det fler än jag som tycker det? Jag skulle aldrig ge en man oralsex som inte är omskuren. Hur tänker ni kvinnor som gör det, äcklas ni inte?!


    Nej, vad är det som är äckligt med det?
  • CitronTulo

    Av de ca 30 män jag har haft sex med är det nog bara två som har varit omskurna? Den ena av medicinska skäl och den andra religiösa (antar jag)! Så hade blivit väldigt lite knulla om man, i Sverige, bara skulle ha sex med omskurna män eftersom de flesta inte är det..

    Men det är ju upp till dig att tycka som du vill! För mig är inte förhud något problem så länge han håller sig ren!

  • Bananböjaren

    Att du råkar tända på könsstympning betyder inte att det är norm. De flesta tycker nog det är ett vidrigt och barbariskt förfarande som borde förbjudas i lag.

  • Anonym (Sofie)
    Anonym (??) skrev 2020-01-31 15:02:50 följande:

    Nej, vad är det som är äckligt med det?


    Förhud, flensost, sjukdomar, bakterier *ryser*
  • Anonym (Sofie)
    Anonym (??) skrev 2020-01-31 15:02:50 följande:

    Nej, vad är det som är äckligt med det?


    Förhud, flensost, sjukdomar, bakterier *ryser*
  • Anonym (k)
    Anonym (Sofie) skrev 2020-01-31 15:06:38 följande:
    Förhud, flensost, sjukdomar, bakterier *ryser*
    Det slickar du ju bara i dig och sväljer, ingen fara. Du ska ju ändå svälja sperman så vadå?
  • Anonym
    Anonym (Sofie) skrev 2020-01-31 15:06:38 följande:
    Förhud, flensost, sjukdomar, bakterier *ryser*
    Trams, det där beror bara på bristande hygien och har inget med förhuden att göra i sig.
  • Anonym (Ojoj)
    Anonym (Sofie) skrev 2020-01-31 14:58:43 följande:

    Finns det fler än jag som tycker det? Jag skulle aldrig ge en man oralsex som inte är omskuren. Hur tänker ni kvinnor som gör det, äcklas ni inte?!


    Åk till Mellanöstern?
Svar på tråden Äckligt med män som inte är omskurna