• Anonym (Hej)

    Min partner är vän med hans vänners partners

    Min pojkvän blir ofta ganska nära vän med hans manliga vänners partners också, är detta normalt? För mig är det ovanligt, jag har ingen kontakt med mina väninnors partners förutom när man ses, då kan jag ju prata med dem. Och inte heller skriver mina vänner med mina pojkvänner som jag haft genom tiderna. Men min pojkvän verkar automatiskt bli vän med hans kompisars partners och följer dem på instagram och han kan även chatta några ord nu som då över internet med dem och inte heller verkar det spela någon roll om han kontaktar sin kompis eller dennes partner kring när dem alla ska ses eller liknande grejer...

    Tja, vet inte vad jag vill med tråden... kanske mest se om det är normalt eller om det är något jag behöver oroa mig över då det är ovant för mig...

  • Svar på tråden Min partner är vän med hans vänners partners
  • Anonym (Gladiator)

    Extroverta personer är såna. Han kanske även jobbar som säljare? De är fan vana att prata med vem som helst, hela tiden. Inga konstigheter.

  • Anonym (Hej)
    Anonym (Gladiator) skrev 2020-02-04 16:26:25 följande:

    Extroverta personer är såna. Han kanske även jobbar som säljare? De är fan vana att prata med vem som helst, hela tiden. Inga konstigheter.


    Ja han är duktig på att prata om allmänna ämnen sådär. Men jobbar inte som säljare. Men behöver nog prata med en del folk på jobbet om man säger så.
  • Anonym (Hanna)

    Tycker det känns normalt, inget jag reagerar på.

  • Anonym (Hej)
    Anonym (Hanna) skrev 2020-02-04 16:36:33 följande:

    Tycker det känns normalt, inget jag reagerar på.


    Okej, tack för svar. Det är inte så att dessa partners håller mig utanför eller så men ändå blev man att fundera när man själv inte fungerar på samma sätt.
  • Anonym (Samma här)