• Anonym (Anonym ap1213)

    VA stämmer detta?

    Hej...

    Min man och jag har delade meningar vad det gäller penisring och p-ring. Han menar att penisringen sitter så hårt att spermierna dör när de skjuts ut, så den funkar som skydd? Kan detta verkligen stämma?? Jag säger att p-ring är det säkraste alternativet, men han anser fortfarande att det just är penisringen som skyddar.

  • Svar på tråden VA stämmer detta?
  • Anonym (Korkad)

    Din man är korkad (i det här fallet i alla fall). Penisring är inte ens ett preventivmedel utan används för att hålla ståndet hårt.

  • Anonym (Fel)

    Penisring är enbart till för att kunna hålla kvar ståndet då den hindrar blodet från att rinna tillbaka. Absolut inget preventivmedel. Din man behöver läsa på. 

  • Anonym (.)

    Haha jag dör av skratt. Försöker din man få dig gravid eller är han korkad på riktigt?

  • Anonym (Anonym ap1213)

    Usch jag vet inte vad jag ska tro ???? min man är så snäll och jag vill inte såra honom med att det inte stämmer....hur ska jag gå tillväga?? Han påstår när jag ifrågasätter att de bokstavligen slår ihjäl sig på väg ut när de träffar ringen, speciellt om den är av stål?

  • StevenDiese
    Anonym (Anonym ap1213) skrev 2020-02-07 18:27:05 följande:

    Usch jag vet inte vad jag ska tro ???? min man är så snäll och jag vill inte såra honom med att det inte stämmer....hur ska jag gå tillväga?? Han påstår när jag ifrågasätter att de bokstavligen slår ihjäl sig på väg ut när de träffar ringen, speciellt om den är av stål?


    Det här är för bra för att vara sant!

    Men för att det inte ska råda några tvivel: en penisring skyddar mot graviditet till ganska exakt 0%.
  • Anonym (Skrattarihjälmig)
    Anonym (Anonym ap1213) skrev 2020-02-07 18:27:05 följande:

    Han påstår när jag ifrågasätter att de bokstavligen slår ihjäl sig på väg ut när de träffar ringen, speciellt om den är av stål?


    Hahaha jag dör av skratt! Tack snälla för ett riktigt roligt inlägg haha :D
  • Xzx
    Anonym (Anonym ap1213) skrev 2020-02-07 17:56:41 följande:

    Hej...

    Min man och jag har delade meningar vad det gäller penisring och p-ring. Han menar att penisringen sitter så hårt att spermierna dör när de skjuts ut, så den funkar som skydd? Kan detta verkligen stämma?? Jag säger att p-ring är det säkraste alternativet, men han anser fortfarande att det just är penisringen som skyddar.


    Hahaha OJ! Sorry, men din man är ett komplett pucko! 


    Fel, Fel, FEL!!

  • Anonym (Korkad)
    Anonym (Anonym ap1213) skrev 2020-02-07 18:27:05 följande:
    Usch jag vet inte vad jag ska tro ???? min man är så snäll och jag vill inte såra honom med att det inte stämmer....hur ska jag gå tillväga?? Han påstår när jag ifrågasätter att de bokstavligen slår ihjäl sig på väg ut när de träffar ringen, speciellt om den är av stål?
    Säg till honom att googla.
  • Anonym (Anonym ap1213)

    P-ring och penisring måste ju ändå ha samma betydelse bara det att p-ring är en förkortning av penisring ? Nu fattar jag ???? Ändå konstig då att min man har fått en p-ring utskriven på recept och det står att den ska sitta på tappen, vilket han tror är på snoppen.... oj vad snopen jag blev nu när jag inte vet vilket ????

  • Anonym (.)
    Anonym (Anonym ap1213) skrev 2020-02-07 18:27:05 följande:

    Usch jag vet inte vad jag ska tro ???? min man är så snäll och jag vill inte såra honom med att det inte stämmer....hur ska jag gå tillväga?? Han påstår när jag ifrågasätter att de bokstavligen slår ihjäl sig på väg ut när de träffar ringen, speciellt om den är av stål?


    Anonym (Anonym ap1213) skrev 2020-02-07 21:17:44 följande:

    P-ring och penisring måste ju ändå ha samma betydelse bara det att p-ring är en förkortning av penisring ? Nu fattar jag ???? Ändå konstig då att min man har fått en p-ring utskriven på recept och det står att den ska sitta på tappen, vilket han tror är på snoppen.... oj vad snopen jag blev nu när jag inte vet vilket ????


    Troll.

    Så han har fått en p-ring utskriven, trots att det är ett kvinnligt preventivmedel som bara skrivs ut till den som ska ha den? Märkligt?

    Vidare är den gjord i stål? Trots att de som är med hormoner är mjuka? Och ingen p-ring sitter på tappen.

    Trolla bättre nästa gång.
  • Anonym (Anonym ap1213)

    Han sa till mig att han hade fått en p-ring utskriven som preventivmedel, men nu när du säger att man inte kan då det så undrar jag var ifrån ringen kommer??? Med tanke på att en är i stål och en i gummi ????

    Och vad är det med troll? Fattar inte sammanhanget med min fråga?

Svar på tråden VA stämmer detta?