• Anonym (Ledse­n)
    Fri 7 Feb 2020 19:52
    2146 visningar
    78 svar
    78
    2146

    Hur många kvinnor skulle nöja sig med en man med kuk som ett lillfinger?

    Om en man ni dejtade visade sig ha en kuk ungefär som hans lillfinger både med avseende på längd och omkrets, skulle ni fortsätta dejta honom eller skulle ni börja se er om efter annan man?

    Ärliga svar önskas.

  • Svar på tråden Hur många kvinnor skulle nöja sig med en man med kuk som ett lillfinger?
  • Anonym (Aldri­g)
    Fri 7 Feb 2020 20:08
    #1
    -4 +2

    Hade flytt direkt, tyvärr :( alltså i längden (haha) måste längden funka .. sex är viktigt och man kommer aldrig bli mätt om killen har ett lillfinger ... spelar ingen roll om han är en mästare på att slicka, bla bla.. alla tjejer vill ha en redig !

  • Anonym (B)
    Fri 7 Feb 2020 20:11
    #2
    -4

    Nej tack. Vill ha en riktig kuk och inte en bebissnopp.

  • Anonym (Ggg)
    Fri 7 Feb 2020 20:14
    #3

    12,84%

  • Anonym (Kåt tjej (50år)­)
    Sat 8 Feb 2020 08:22
    #4

    Nej tack, jag vill ha en stor och tjock kuk, känna mig uppfylld...

  • Anonym (mm)
    Sat 8 Feb 2020 09:32
    #5

    För mig skulle det funka om han är riktigt skicklig i att slicka, och man verkligen blir kär. För mig är känslan av helhet viktigare än enbart sexet så att säga 

  • Anonym (Swing for fun)
    Sat 8 Feb 2020 09:39
    #6

    Är det en alldeles enastående man kunde det fungera om han är öppen för någon form av öppen relation i annat fall skulle jag tyvärr bli tvungen att säga tack men nej tack till en seriös relation.

  • Anonym (J)
    Sat 8 Feb 2020 09:42
    #7

    Nej tack.

    Jag gillar inte endast fingrar/oral , så det skulle inte funka.

    ( när det gäller en person man inte känner än och inte älskar )

  • Anonym (Loo)
    Sat 8 Feb 2020 10:37
    #8
    +1

    Det där beror ju helt på vilken kvinna du träffar.

    Somliga har ju behovet av att känna sig uppfylld och då funkar det ju inte så bra. Medans andra kvinnor inte alls känner att det är i fokus utan uppskattar mer "det andra" och som då inte bryr sig vidare om storleken.

    Mitt ex hade väldigt väldigt liten, vi kompenserade genom att införskaffa en dildo som vi hade roliga lekar med.:) gå inte helt efter vad som sägs på ett forum! Det är bara en väääldigt liten del av många kvinnor, kom ihåg det!

  • Anonym (Ggg)
    Sat 8 Feb 2020 11:50
    #9
    +1
    Anonym (Kåt tjej (50år)) skrev 2020-02-08 08:22:41 följande:

    Nej tack, jag vill ha en stor och tjock kuk, känna mig uppfylld...


    Då kan du få en arm med knuten näve i dig, ett ben eller ett baseballträ tex. Sätt dig på en full 2 liters CocaColaflaska och njut.
  • Anonym (Aaa)
    Sat 8 Feb 2020 11:55
    #10
    +1

    Många män från Mellanöstern har ju den storleken ungefär och deras kvinnor stannar, även när flyr eller flyttar till andra nationer, fast det kanske beror på andra saker iofs...

Svar på tråden Hur många kvinnor skulle nöja sig med en man med kuk som ett lillfinger?