• Anonym (Kaffedraken)

    Fråga till män om G-punkten?

    Har du lyckats hitta denna på kvinnor och fått dem att komma? Hur skiljer det sig från klitorisorgasm? Är det svårt att hitta knappen och är det vanligt att kvinnor kommer så?

  • Svar på tråden Fråga till män om G-punkten?
  • Anonym (Kaffedraken)

    Om hon inte uttryckligen sagt vad hon gillar så gäller det att läsa av henne. Det gäller ju inte bara själva sexandet, gäller hela henne 24/7, från ord till handling.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Mr K69 skrev 2020-02-08 18:54:02 följande:

    Om hon inte uttryckligen sagt vad hon gillar så gäller det att läsa av henne. Det gäller ju inte bara själva sexandet, gäller hela henne 24/7, från ord till handling.


    Men har du hittat någons punkt? Så du kanske förvånat även dem?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Mr K69 skrev 2020-02-08 19:56:38 följande:

    Lär dig tillsammans med henne om och vad hon gillar


    Konstigt att svara i en tråd men undvika ämnet! Tolkar det som att du ännu inte hittat någons?!
  • Anonym (Kaffedraken)

    Min erfarenhet av att stimulera G är självklart olika från kvinna till kvinna, speciellt första gången då det kan kännas lite annorlunda.

    En del Kvinnor som har haft svårt att komma har gjort det vid stimulans av G, men är självklart individuellt, en del kommer väldigt intensivt och en del med fontän, är väldigt olika och beroende på hur man gör som med allt annat.

    Sen är det självklart mer som spelar in som med all sex.

    Lycka till!

  • Anonym (Kaffedraken)

    Men googla så finns det svar lovar jag. Men vad jag menar är att det är lite individuellt, vissa gillar och andra inte. Vissa gillar här och andra där så lära sig tillsammans är mitt svar. Men av ditt namn att döma så kanske du har något bättre förslag än jag

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (sprutorgasm) skrev 2020-02-08 20:31:02 följande:

    Konstigt att svara i en tråd men undvika ämnet! Tolkar det som att du ännu inte hittat någons?!


    Men googla så finns det svar lovar jag. Men vad jag menar är att det är lite individuellt, vissa gillar och andra inte. Vissa gillar här och andra där så lära sig tillsammans är mitt svar. Men av ditt namn att döma så kanske du har något bättre förslag än jag

    Sorry, glömde citera tidigare
  • Anonym (Kaffedraken)
    Mr K69 skrev 2020-02-08 20:44:16 följande:

    Men googla så finns det svar lovar jag. Men vad jag menar är att det är lite individuellt, vissa gillar och andra inte. Vissa gillar här och andra där så lära sig tillsammans är mitt svar. Men av ditt namn att döma så kanske du har något bättre förslag än jag


    Nu gällde frågan just g-punkten och att få höra om andra mäns erfarenheter inte sitta och läsa artiklar på nätet. Jag vill veta specifikt hur det är och hur de känt när de hittade den?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (sprutorgasm) skrev 2020-02-08 20:50:34 följande:

    Nu gällde frågan just g-punkten och att få höra om andra mäns erfarenheter inte sitta och läsa artiklar på nätet. Jag vill veta specifikt hur det är och hur de känt när de hittade den?


    Okej, första frågan..

    Tillsammans med henne

    Andra frågan... Hur det skiljer sig

    Fråga henne eller pröva själv så får du se

    Och tredje frågan

    Inte svårt att hitta men kvinnan är ingen fjärrkontroll med knappar som du kan läsa i en instruktionsbok om hur de funkar. Lär dig med henne hur de funkar och var de sitter. Alla fungera och gillar olika så det tar ett tag att lära sig vad HON tycker om.

    Men jag tycker det är fint av dig att vilja göra det bästa för henne. Jag lovar att hon kommer bli nöjd med dig om du har de ambitionerna
  • Anonym (Kaffedraken)

    Vet inte varför du frågar bara män, men den är egentligen inte särskilt svår att hitta hos de flesta. Använd en s k ?kom hit-gest? med ett eller ett par fingrar och smek/tryck liksom på insidan av klitoris. Dock behöver de flesta samtidigt yttre stimulans av klitoris. Det är alltså egentligen inte olika orgasmer, men för de flesta betydligt snabbare och mer intensiv orgasm.

    Tyvärr har de flesta män svårt med det här, inte för att det är en avancerad teknik, men för att de är fast i idéer om hur de vill få en kvinna att komma och därför inte är så lyhörda för vilken vinkel, tryck och rytm som funkar för just den kvinnan. Sen tror jag vissa värjer sig mot det trots att de fattar hur det funkar för att de inte tänder på att det inte är kuken som är mest effektiv. Men för mig personligen är kuken aldrig så skön som när jag just fått komma med g-punktsstimulans. Då bara fortsätter orgasmkänslan. Mmm...

  • Anonym (Kaffedraken)

    Det är alltså ingen ?knapp? och leder i de flesta fall INTE till fontänorgasm.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Min fru ligger på magen och onanerar, jag kör in tummen och gnider ganska hårt fram och tillbaka. Hon får fantastiska orgasmer säger hon.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Jagdå) skrev 2020-02-09 04:13:09 följande:

    Vet inte varför du frågar bara män, men den är egentligen inte särskilt svår att hitta hos de flesta. Använd en s k ?kom hit-gest? med ett eller ett par fingrar och smek/tryck liksom på insidan av klitoris. Dock behöver de flesta samtidigt yttre stimulans av klitoris. Det är alltså egentligen inte olika orgasmer, men för de flesta betydligt snabbare och mer intensiv orgasm.

    Tyvärr har de flesta män svårt med det här, inte för att det är en avancerad teknik, men för att de är fast i idéer om hur de vill få en kvinna att komma och därför inte är så lyhörda för vilken vinkel, tryck och rytm som funkar för just den kvinnan. Sen tror jag vissa värjer sig mot det trots att de fattar hur det funkar för att de inte tänder på att det inte är kuken som är mest effektiv. Men för mig personligen är kuken aldrig så skön som när jag just fått komma med g-punktsstimulans. Då bara fortsätter orgasmkänslan. Mmm...


    Så kuken behövs inte för att göra kvinnor gravida???!?!?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Jagdå) skrev 2020-02-09 04:14:26 följande:

    Det är alltså ingen ?knapp? och leder i de flesta fall INTE till fontänorgasm.


    Är i så fall skit på batterierna i citrus om inte kvinna får orgas.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (G-punkt) skrev 2020-02-09 05:54:13 följande:

    Min fru ligger på magen och onanerar, jag kör in tummen och gnider ganska hårt fram och tillbaka. Hon får fantastiska orgasmer säger hon.


    Du kör in tummen vardå???!??! Det är inte kukken du kör in?!???!?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (sprutorgasm) skrev 2020-02-08 18:31:10 följande:

    Har du lyckats hitta denna på kvinnor och fått dem att komma? Hur skiljer det sig från klitorisorgasm? Är det svårt att hitta knappen och är det vanligt att kvinnor kommer så?


    Du vet att spruttotgasm är kiss va?!?
  • Anonym (Kaffedraken)

    Vänta mu... Handlar inte det här om killars g punkt??!?!??

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Fyll i anonym signatur) skrev 2020-02-09 06:11:04 följande:

    Du vet att spruttotgasm är kiss va?!?


    Du har fel o rätt. En sprutorgasm med nytömmd blåsa gör att bara squirt sekret kommer.

    Även killar kan få squirtorgasm med enbart sekret.

    Krävs tränimg o teknik
  • Anonym (Kaffedraken)

    G punkt är ingen knapp utan som en lite skrovlig yta.

    Men kvinnor skilljer sig mycket år beroende på hur ge från början är konstruerade men väldigt avgörande hur de har lyckats träna och hittat sin njutnings svaga punkter.

    Mina senaste sambos har tidigare aldrig kunnat få enbart penetreringsorgasm men jag har aktivt lärt dom givetvis genom att jag tekniskt hittat just hennes svaga punkt.

    Men bra är att i missionären vika upp hennes ben väldigt högt mot hennes axlar så att jag glider mer mot främre väggen där gpunkt är. Sen vet man inte om det är små snabba juck mot gpunkt som gäller eller djupa som stöter mot livmoderhalstappen.

    Jag älskade använda en styv o lång dildo som är lätt att styra riktning på för att prova olika riktningar o andra tekniker med och kanske hon fick ta hand om den överkännsliga klitoris även om det är fusk.

    Däremot är sprutorgasm lite känsligt för tjejer då de håller tillbaka eftersom de förknippar squirt orgasm med pinsam intontenens. Prata först om att hon ska släppa loss o inte tycka något är skämmigt, be henne kissa först och ha skydd i sängen .

    Teknimen för sprutorgasm/squirt som även män kan få går jag imte in på nu.

    Ps squirt är inte kiss!!! Om man pinkat före

Svar på tråden Fråga till män om G-punkten?