• Anonym (Kaffedraken)

    Beskriv den bästa avsugningen!

    Snälla alla killar, beskriv den bästa avsugning ni kan tänka er, jag vill verkligen lära mig hur man gör det bra :)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-02-09 11:49
    För att förtydliga lite: jag är alltså ute efter alla detaljer... mycket eller lite tunga? Om tunga, platt, spetsig eller alternerande? Varierande tungrörelser eller bara en och samma rörelse hela tiden? Mycket slicka runt toppen eller mest ha hela inne i munnen? Slicka utmed undersidan (alltså utan att ha den inne i munnen)? Hur mycket ska man blanda in kulorna? Ska man använda händerna också, eller bara munnen? Faktiskt suga eller bara låta spänningen i läpparna göra jobbet? Mycket eller lite tempoväxlingar? Osv osv. Alla åsikter är mycket välkomna!

  • Svar på tråden Beskriv den bästa avsugningen!
  • Anonym (Kaffedraken)
    Tom Araya skrev 2020-02-12 15:27:23 följande:
    Överhuvudtaget så måste stimulansen bli hårdare orgasm än i början.
    Närmare skulle ha vart med mellan orden.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Tom Araya skrev 2020-02-17 18:12:44 följande:
    Närmare skulle ha vart med mellan orden.
    Mm , jag fattade det :)
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Vill lära mig) skrev 2020-02-08 23:52:05 följande:

    Snälla alla killar, beskriv den bästa avsugning ni kan tänka er, jag vill verkligen lära mig hur man gör det bra :)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-02-09 11:49
    För att förtydliga lite: jag är alltså ute efter alla detaljer... mycket eller lite tunga? Om tunga, platt, spetsig eller alternerande? Varierande tungrörelser eller bara en och samma rörelse hela tiden? Mycket slicka runt toppen eller mest ha hela inne i munnen? Slicka utmed undersidan (alltså utan att ha den inne i munnen)? Hur mycket ska man blanda in kulorna? Ska man använda händerna också, eller bara munnen? Faktiskt suga eller bara låta spänningen i läpparna göra jobbet? Mycket eller lite tempoväxlingar? Osv osv. Alla åsikter är mycket välkomna!


    Engagemang och inlevelse, när man märker att tjejen verkligen älskar kuken. När det känns som om hon gillar vad hon gör. Gärna verbalt också, säger att hon vill suga, vill att jag ska komma i hennes mun. Rent tekniskt så rikligt med glid, variera mellan hand och mun, fokusera på ollonet. Se till att tänder inte tar i kanten utan använd läpparna. Slicka längs strängen och runt ollonet, mer visuellt upphetsande än fysiskt skönt men det visuella är viktigt Sug fokuserat snabbare med korta rörelser när det skall gå för killen, fortsätt stimulera under orgasmen och slicka och sug en stund efter, gärna då mer kärleksfullt och ömt än hårt.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Vill lära mig) skrev 2020-02-11 19:43:51 följande:

    Tack så jättemycket alla för era svar!! Jättebra tips - även om jag som sagt inser att många saker är individuellt

    så du menar att slick i början känns, men inte slick en bit in i avsugningen? eller missuppfattar jag?


    Är det en enorm kick för dig om du lyckas göra det skönt så det kommer stön?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Kick) skrev 2020-02-18 10:52:21 följande:
    Är det en enorm kick för dig om du lyckas göra det skönt så det kommer stön?
    Alltså... det spelar egentligen inte så stor roll om han låter eller inte, men ju mer jag märker att han njuter, desto mer kick för mig, så klart.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Vill lära mig) skrev 2020-02-18 12:45:44 följande:

    Alltså... det spelar egentligen inte så stor roll om han låter eller inte, men ju mer jag märker att han njuter, desto mer kick för mig, så klart.


    Men du skulle inte fundera över det alls. Kommer killarna att bli imponerade över dina skillz
  • Anonym (Kaffedraken)

    Bästa avsugningen är den där den som gör jobbet faktiskt vill och visar hur mycket den älskar att göra just det, då brukar det bli bra.
    Alternativet gör att det känns som att man utsätter den andre för något den inte vill göra.

    Detaljerna då... tunga, lek med strängen (frenulum), sug på ollonet, sug på hela kuken (kan va svårt beroende på storlek, har själv t.ex. aldrig blivit avsugen på hela, men ett gott försök är alltid nice), slicka utmed (älska kuken), för egen del får pungen gärna hänga med i leken... och varför inte testa att smeka längre bak också, så länge båda är bekväma med det så är prostatalek något helt magiskt under en avsugning.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Som andra sagt. Det bästa är när tjejen älskar det och njuter själv. Det absolut skönaste jag vet är när tjejen använder ena handen runt roten och trycker ner. Håller om kuken med den andra handen, upp och ner och snurrar på handen. Samtidigt som hon suger intensivt. 
    Växla gärna detta med en endast retande tunga.
    Herregud då är jag chanslös ;)

  • Anonym (Kaffedraken)

    Oj, jävlar, finns tjejer som du på riktigt? Du har redan fått flera bra svar så jag har inte mycket att tillföra där mer än att jag instämmer med att om tjejen tycker om att göra det så blir det bra. Teknikaliteter är mindre viktigt och individuellt dessutom. Men jag hoppas att din kille är medveten om hur lyckligt lottad han är som träffat dig. Många tjejer tycker att ge avsugningar är helt onödigt och när de gör det ändå så får man lust att gå upp ur sängen och diska och städa.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Att få en avsugning av en tjej som blir tagen av en annan kille samtidigt.. Det är något alldeles speciellt nice!

  • Anonym (Kaffedraken)

    När någon tittar på, om stämningen är den rätta. Bli avsugen i en soffa på en liten privatfest där det är erotisk stämning.

Svar på tråden Beskriv den bästa avsugningen!