• Susen97

    Positivt eller negativt?

    Vad tror ni? Kan inte avgöra om det är genomskinligt (ett spökstreck) eller om det är ett svagt plus? Spännande att höra! Är idag på äl+13

  • Svar på tråden Positivt eller negativt?
  • Susen97
    Planerar2020 skrev 2020-02-09 09:59:11 följande:

    Jag kan ana en svag linje där! Hur tycker du färger är IRL? Mitt första test såg ut sådär!


    Jag kan inte avgöra, jag tycker mig ju se en svag svag färg men jag har försökt få barn i två år nu så jag är rädd för inbillning..
  • Susen97
    Bäbävitalamm skrev 2020-02-09 10:12:47 följande:

    Jag tycker mig se ett svagt streck :)


    Tack! Jag ser absolut ett streck men är så otroligt rädd att det är ett genomskinligt spökstreck då jag vet att det är vanligt :(
  • Anonym (Kamilla)

    Jag tycker att det ser ut som ett spökstreck. Borde vara tydligare på ÄL+13. Håller tummarna att det går vägen för er snart!

  • Planerar2020
    Susen97 skrev 2020-02-09 10:04:00 följande:

    Jag kan inte avgöra, jag tycker mig ju se en svag svag färg men jag har försökt få barn i två år nu så jag är rädd för inbillning..


    Jag har använt mig mest av dessa testa ofta billiga från rfsu och jag har aldrig fått falskt positivt med de
  • Susen97
    Anonym (Kamilla) skrev 2020-02-09 11:01:09 följande:

    Jag tycker att det ser ut som ett spökstreck. Borde vara tydligare på ÄL+13. Håller tummarna att det går vägen för er snart!


    Tack för svar! Tycker inte det borde vara tydligare på äl+13 för sånt är olika men håller med om att det ser ut som ett spökstreck
  • Susen97
    Planerar2020 skrev 2020-02-09 11:01:17 följande:

    Jag har använt mig mest av dessa testa ofta billiga från rfsu och jag har aldrig fått falskt positivt med de


    Tack, då håller vi tummarna!!
  • Anonym (Hallå)

    Håll på armlängs avstånd. Om du ser två streck då är du gravid, annars inte.

    Ser bara ett streck på testet

  • Susen97
    Anonym (Hallå) skrev 2020-02-09 15:51:39 följande:

    Håll på armlängs avstånd. Om du ser två streck då är du gravid, annars inte.

    Ser bara ett streck på testet


    Jag kunde se strecket även på avstånd, men väldigt otydligt.
  • Gnusmas

    Jag tycker det ser positivt ut. Men har du fler test så ta ett till, får du samma resultat där så är det troligtvis positivt, inte jättetroligt att få två test med så starkt spökstreck. Håller tummarna för att du är gravid!!

  • Susen97
    Gnusmas skrev 2020-02-09 21:56:41 följande:

    Jag tycker det ser positivt ut. Men har du fler test så ta ett till, får du samma resultat där så är det troligtvis positivt, inte jättetroligt att få två test med så starkt spökstreck. Håller tummarna för att du är gravid!!


    Tog ett till test dagen efter på äl+14 som var negativt. Är idag på äl+15, antar att mensen snart knackar på.... har en luthealfas på 16-17 dagar. Oftast 16 men har hänt att den varit 17.
  • Gnusmas
    Susen97 skrev 2020-02-11 07:51:37 följande:

    Tog ett till test dagen efter på äl+14 som var negativt. Är idag på äl+15, antar att mensen snart knackar på.... har en luthealfas på 16-17 dagar. Oftast 16 men har hänt att den varit 17.


    Vad tråkigt.. hoppas du ändå är gravid..
  • Susen97
    Gnusmas skrev 2020-02-11 09:19:24 följande:

    Vad tråkigt.. hoppas du ändå är gravid..


    Tack för dina ord!
  • Susen97
    Susen97 skrev 2020-02-11 12:13:33 följande:

    Tack för dina ord!


    Är idag på äl+ 16, men min temp hade inte sjunkit i morse vilket den annars brukar göra dagen innan jag får min mens. Vilket betyder att jag egentligen inte får mensen imorgon heller då eftersom den var hög idag. Men testet var nyss negativt.. är det vanligt att man kan vara gravid trots att det inte syns på testet? Är ändå dag 16 efter ÄL så känns som att det borde synas något... jättekonstigt för jag har vaknat hungrig i tre dagar och dessutom vaknat av att jag behöver kissa på natten en gång vilket jag aldrig gjort i mitt liv. Brukar knappt vara kissnödig när jag vaknar. Dock kissar jag inget mer under dagarna än jag brukar hehe.
  • Susen97
    Gnusmas skrev 2020-02-11 09:19:24 följande:

    Vad tråkigt.. hoppas du ändå är gravid..


    Är idag på äl+ 16, men min temp hade inte sjunkit i morse vilket den annars brukar göra dagen innan jag får min mens. Vilket betyder att jag egentligen inte får mensen imorgon heller då eftersom den var hög idag. Men testet var nyss negativt.. är det vanligt att man kan vara gravid trots att det inte syns på testet? Är ändå dag 16 efter ÄL så känns som att det borde synas något... jättekonstigt för jag har vaknat hungrig i tre dagar och dessutom vaknat av att jag behöver kissa på natten en gång vilket jag aldrig gjort i mitt liv. Brukar knappt vara kissnödig när jag vaknar. Dock kissar jag inget mer under dagarna än jag brukar hehe.
Svar på tråden Positivt eller negativt?