• Anonym (Sophie)

    Jag förstår mig inte på killarna

    Min s.k. fråga kommer låta väldigt märklig, men jag är så frågande och förstår inte. 

    Jag har två "sexmisslyckande" bakom mig då själva samlaget inte har gått att genomföra eftersom jag spänt mig och killen inte kommit in. Det som jag sedan inte riktigt förstår är varför båda killarna (vid skilda tillfällen) har velat åka flera mil för att ses igen. Har de glömt bort hur dåligt det gick senast tänker jag.

    Jag har bra självförtroende i sängen och killar brukar tycka jag är fysisk attraktiv, dock händer det att det låser sig vid penetration. 

    Ena killen följde jag hem med på fyllan och vi försökte och försökte, men han kom helt enkelt inte in. Vi bor ca 15 mil från varandra och en månad senare skrev han att han var i stan och frågade om han fick sova hos mig en natt.

    Andra killen dejtade jag ett tag och vi försökte ligga vilket inte gick så bra. Han dejtade andra och bodde över 20 mil från mig och frågade några månader senare om han kunde komma och besöka mig. 

    Minns de inte hur det hade gått när vi skulle ligga senast? 

  • Svar på tråden Jag förstår mig inte på killarna
  • Anonym (.)

    Rent generellt så försöker man ofta igen om man misslyckats. Typ inte lärde jag mig programmera perfekt på första försöket, eller cykla heller för den delen. Man lär sig längs resans gång.

    Människor försöker oftast flera gånger, med lite olika strategier för att lösa problem.

    De vill väl träffas igen för att du var snygg, trevlig osv, inget konstigt med det.

  • Anonym (P)

    Du har rätt låga tankar om killarna om du tror att deras enda orsak att vilja träffa en tjej är möjligheten till penetrerande sex ...

  • Tecum

    De gillar dig som person och är kloka nog att inse att sex blir bättre med tiden när man blir tryggare med varann.

    Kvinnor är aldrig nöjda, ni brukar klaga på att killar bara är ute efter sex men är killar vill träffas trots att sexet inte funkar är inte det heller bra...

  • Anonym (Sophie)
    Tecum skrev 2020-02-09 14:05:28 följande:

    De gillar dig som person och är kloka nog att inse att sex blir bättre med tiden när man blir tryggare med varann.

    Kvinnor är aldrig nöjda, ni brukar klaga på att killar bara är ute efter sex men är killar vill träffas trots att sexet inte funkar är inte det heller bra...


    Haha good point! :)

    Fast i detta fall så visste jag att de inte var ute efter att dejta. 
  • JonasSa
    Fjäril kär skrev 2020-02-09 13:53:17 följande:

    De kanske faktiskt gillar dig och därmed vill försöka igen.


    Kan det vara så att de gillade dig som person, inte bara att du är sexig?

    Sen tror jag inte att det inte behöver bli misslyckat bara för att det blir det en gång!
  • Anonym (Sophie)
    JonasSa skrev 2020-02-09 14:43:54 följande:
    Kan det vara så att de gillade dig som person, inte bara att du är sexig?

    Sen tror jag inte att det inte behöver bli misslyckat bara för att det blir det en gång!
    Nja, om de gillade mig som person så är min tanke att de inte samtidigt skulle dejta andra. Eller så är jag bara väldigt gammalmodig i mitt tänk, haha!
  • JonasSa
    Anonym (Sophie) skrev 2020-02-09 15:23:39 följande:
    Nja, om de gillade mig som person så är min tanke att de inte samtidigt skulle dejta andra. Eller så är jag bara väldigt gammalmodig i mitt tänk, haha!
    Vet de vad du vill och vet du det själv?
  • Anonym (Sophie)
    JonasSa skrev 2020-02-09 15:43:00 följande:
    Vet de vad du vill och vet du det själv?
    Detta hände för ett tag sedan och jag grubblar bara idag över deras agerande. 
    Jag träffade ena killen igen i somras och då låg vi en gång och försökte två ggr. För mig var det inget bra sex eftersom jag kände mig så dålig, men han ville ses ännu en gång efter det "och fortsätta hålla kontakten". 

    Jag vet inte vad jag ville, men är ju ute efter kärlek och inte bara att ligga. 
  • Kosweqr

    Förmodligen har de prestationsångest och klarar inte av att se sig som "ofullbordade" och vill få fler chanser att bevisa för sig själva att de faktiskt inte är dåliga i sängen. Det blir en utmaning för killarna, de kommer att vara frustrerade om de känner att de inte lyckas prestera.

Svar på tråden Jag förstår mig inte på killarna