• Sun 9 Feb 2020 20:58
    234 visningar
    5 svar
    5
    234

    Jag har blivit en snuskgubbe, eller?

    Jag tror jag har blivit en snuskgubbe.

    Jag fantiserade lite om sex å sådant när det slog mig, men du är ju en snuskgubbe. Jag fantiserar om rimming, strap-on, prostatamassage å sådana grejer. Vad är det som händer? Kanske börjar jag bli en riktig snuskis.

  • Svar på tråden Jag har blivit en snuskgubbe, eller?
  • Anonym (..)
    Sun 9 Feb 2020 21:10
    #1

    Har alltid varit likadan. Kan man vara snuskgubbe när man är 22?

    Allt du nämner är supernice att uppleva. Njut av det som känns skönt istället för att fundera i termer av vad som är "moraliskt rätt" och liknande.

  • Anonym (Bert)
    Mon 10 Feb 2020 10:09
    #2

    Du är väl 44? När man mognar blir man mindre ängslig över att verka normal, mindre rädd att göra något som hotar ens självbild. Jag leker oftare med fantasier om att vara nära en man. Kanske gör jag det någon gång, kanske inte.

    Frun och jag gör saker tillsammans nu (kring 60) som vi inte gjorde för tio eller tjugo år sen. Spännande och härligt. Allt som båda parter gillar...

  • Anonym (Helt normal­t)
    Mon 10 Feb 2020 10:13
    #3

    När jag läste rubriken trodde jag du skulle skriva att du tänder på småflickor. Man är inte en snuskgubbe för att man gillar anal stimulans som man. Det är det många män som gör.

  • Anonym (Grus i dojjan­.)
    Mon 10 Feb 2020 10:36
    #4
    AndersH43 skrev 2020-02-09 20:58:10 följande:

    Jag tror jag har blivit en snuskgubbe.

    Jag fantiserade lite om sex å sådant när det slog mig, men du är ju en snuskgubbe. Jag fantiserar om rimming, strap-on, prostatamassage å sådana grejer. Vad är det som händer? Kanske börjar jag bli en riktig snuskis.


    Troligen har din sexualitet mognat och du inser vad du är intresserad av. Om du vill kalla det för att du blivit en snuskgubbe så, nåväl, tyckt det då. Tror att moralkärringen i dig har vaknat också...
  • Mon 10 Feb 2020 21:21
    #5

    Kalla det du vill, men det visar bara attdu är öppensinng för nytt och det är bara att fortsätta vilket jag häligt nog gjort

Svar på tråden Jag har blivit en snuskgubbe, eller?