• Anonym (TS)
    Mon 10 Feb 2020 00:26
    1681 visningar
    50 svar
    50
    1681

    Vilken hollywood film är den sexigaste du sett

    Vilken hollywood film är den sexigaste du sett? Det behöver inte vara för en sex scen, utan kanske för att det är en het skådis i den.
    Själv tycker jag Michael Fassbender är het så jag gillar filmen Fish tank.
    Lolita gillar jag också eftersom jag gillar lite äldre, dominanta män.

  • Svar på tråden Vilken hollywood film är den sexigaste du sett
  • Mon 10 Feb 2020 07:43
    #1

    Ghost.. drejsenen med Patrick Swayze och Demi Moore!

  • Anonym (J)
    Mon 10 Feb 2020 08:43
    #2

    Det självklara svaret.. Fifty shades. Favoritscenen är i sista filmen (fifty shades of freed) när de är i Aspen och knullar på bordet mitt i natten. Hela den scenen, förspelet och allt. Det är galet hett.

  • Anonym (TS) Trådstartaren
    Mon 10 Feb 2020 10:44
    #3
    Anonym (J) skrev 2020-02-10 08:43:23 följande:

    Det självklara svaret.. Fifty shades. Favoritscenen är i sista filmen (fifty shades of freed) när de är i Aspen och knullar på bordet mitt i natten. Hela den scenen, förspelet och allt. Det är galet hett.


    Åh nej, klarar inte av de filmerna. Tycker han som spelar huvudrollen är så dålig, helt tafatt ju... märks att han är obekväm!
  • Anonym (J)
    Mon 10 Feb 2020 11:01
    #4
    Anonym (TS) skrev 2020-02-10 10:44:48 följande:

    Åh nej, klarar inte av de filmerna. Tycker han som spelar huvudrollen är så dålig, helt tafatt ju... märks att han är obekväm!


    Men i den scenen är ju hon den drivande.

    Sen tycker jag iofs att han är sexig i rollen som dominant också men han är absolut ingen äkta dominant man. Men han gör rollen bra enligt mig.
  • Anonym (Mandy­)
    Mon 10 Feb 2020 11:30
    #5

    En scen i filmen Min pappa Toni Erdman gör mig lika upphetsad varje gång jag ser den.

    Kvinnliga huvudrollsinnehavaren träffar sin älskare på ett hotellrum för att ha sex. Dock är hon inte så sugen men älskaren är....

    Hon drar ut på det... han bönar och ber.... och hon visar sin makt på ett sätt jag aldrig sett !

    Så jäkla sexigt .... blir våt bara av tanken på den scenen =)

    Skulle verkligen vilja testa i verkligheten men förmodar att ingen man varit så sugen på det.

  • Anonym (svårt att välja)
    Mon 10 Feb 2020 17:59
    #6
    Anonym (Mandy) skrev 2020-02-10 11:30:58 följande:

    En scen i filmen Min pappa Toni Erdman gör mig lika upphetsad varje gång jag ser den.

    Kvinnliga huvudrollsinnehavaren träffar sin älskare på ett hotellrum för att ha sex. Dock är hon inte så sugen men älskaren är....

    Hon drar ut på det... han bönar och ber.... och hon visar sin makt på ett sätt jag aldrig sett !

    Så jäkla sexigt .... blir våt bara av tanken på den scenen =)

    Skulle verkligen vilja testa i verkligheten men förmodar att ingen man varit så sugen på det.


    Skulle nog säga Cruel Intentions med Ryan Philippe och Reese Witherspoon.

    Finns så otroligt många riktigt sexiga filmer varav många i gaygenren som tex Blå är den varmaste färgen, Maurice och tidiga franska filmer som Belle de Jour, Betty Blue, St Lucia Sista tangon i Paris med Marlon Brando, Stulen skönhet, Dreamers, de allra fleste med Bertulucci vill säga.

    Andra filmer med rejäl hetta;
    True Romance, 9 ½ vecka, Don Juan, Höstlegender och serier somTrue Blood serien, The affair, L word mfl, mfl
  • Anonym (svårt att välja)
    Mon 10 Feb 2020 17:59
    #7
    Anonym (Mandy) skrev 2020-02-10 11:30:58 följande:

    En scen i filmen Min pappa Toni Erdman gör mig lika upphetsad varje gång jag ser den.

    Kvinnliga huvudrollsinnehavaren träffar sin älskare på ett hotellrum för att ha sex. Dock är hon inte så sugen men älskaren är....

    Hon drar ut på det... han bönar och ber.... och hon visar sin makt på ett sätt jag aldrig sett !

    Så jäkla sexigt .... blir våt bara av tanken på den scenen =)

    Skulle verkligen vilja testa i verkligheten men förmodar att ingen man varit så sugen på det.


    Den där måste man ju bara se:)
  • Anonym (B)
    Mon 10 Feb 2020 18:04
    #8
    Anonym (J) skrev 2020-02-10 08:43:23 följande:

    Det självklara svaret.. Fifty shades. Favoritscenen är i sista filmen (fifty shades of freed) när de är i Aspen och knullar på bordet mitt i natten. Hela den scenen, förspelet och allt. Det är galet hett.


    Varför är den det självklara valet?

    Många tycker filmen är trist och osexigt.
  • Anonym (B)
    Mon 10 Feb 2020 18:06
    #9
    Anonym (TS) skrev 2020-02-10 10:44:48 följande:

    Åh nej, klarar inte av de filmerna. Tycker han som spelar huvudrollen är så dålig, helt tafatt ju... märks att han är obekväm!


    Det var väl ingen annan som ville ha rollen. Så de fick nöja sig med honom. :)

    Det var en del sexigare skådisar som tackade nej.
  • Anonym (svårt att välja)
    Mon 10 Feb 2020 18:08
    #10
    Anonym (TS) skrev 2020-02-10 00:26:14 följande:

    Vilken hollywood film är den sexigaste du sett? Det behöver inte vara för en sex scen, utan kanske för att det är en het skådis i den.
    Själv tycker jag Michael Fassbender är het så jag gillar filmen Fish tank.
    Lolita gillar jag också eftersom jag gillar lite äldre, dominanta män.


     Gillar också de filmerna. Om du gillar Lolita borde du ju även gilla American Beauty, Welcome to the Rileys, Stulen skönhet, (tema äldre man tonåring) och kanske även 13 som handlar om en tonårings sexuella uppvaknande och experimenterande av sin sexualitet.Lite som Fishtank.

Svar på tråden Vilken hollywood film är den sexigaste du sett