• Anonym (Hoppas)

    Hade han stånd

    Udda fråga. Men låg och kollade på film med en kille, vi har nyss börjat dejta. Vi låg i sängen, och jag hade min hand på hans mage rätt så nära byxkanten. Det knyckte liksom till vid hans nedre mage med jämna mellanrum, varför? Hade han stånd eller? Såg inte eftersom han hade spända jeans och en filt som var i vägen.

  • Svar på tråden Hade han stånd
  • Anonym (Oj)
    Anonym (Lina) skrev 2021-12-06 23:25:11 följande:

    Nej, lever med en kille som vågar utmana gängse mansnormer i samhället idag.


    Om vi går på din linje? Så får jag en känsla av att dessa utmaningar som din kille ställs inför involverar försök till att få stånd vid samlag utan att det ska anses som våldtäkt, våldsbrott, sjukt, vidrigt osv.

    För tänk om han fick stånd för att han är intresserad av dig på flera sätt, det skulle ju kunna klassa som sexualbrott i dagens samhälle?..

    Lina, visa lite stake nu och läs igenom denna tråd med din pojkvän. Jag tror inte att han ser det som du önskar att han skulle se. För han tycker nog att det är helt naturligt och trevligt att få stånd utan att att klassas som världens äckligaste man.
  • LadyThunder
    Anonym (Lina) skrev 2021-12-05 15:50:28 följande:

    Ja, absolut skulle jag kunna känna så. Det är ju inte normalt med en hoppande och tickande kuk när man kollar en film. Jag hade nog slutat träffa killen igen


    Du hade slutat träffa killen? Seriöst? Om ni låg och kelade i soffan och han får stånd så är han onormal tycker du? Rör jag min man någonstans på kroppen när han har stånd så flexar han ståndet även om han försöker att inte göra det. Hennes date kanske trodde att hon inte märkte eller så hoppades han på mer än kel i soffan? men att han skulle vara onormal skulle jag verkligen inte mena.
  • Anonym (T)
    Anonym (Lina) skrev 2021-12-06 18:01:24 följande:

    Ja, verkligen så att man känner sig utsatt. Vad händer nästa gång, känner jag? Inte konstigt att fler och fler killar lever som incels när de inte kan bete sig. 


    Du tror alltså på fullt allvar att killar kan kontrollera sitt stånd?

    Sedan undrar jag också vad du tycker är så hemskt med att killen får stånd. So what om han blir upphetsad av att tjejen ligger nära och håller handen på hans mage. Det är väl inte konstigt om han blir tänd då? Det viktiga är ju att han inte GÖR något hon inte vill, t.ex. börjar ta på henne. Dessutom kan ju i synnerhet unga killar så stånd i alla möjliga situationer, utan att vara kåta, som t.ex. när de åker buss, när de vaknar på morgonen, eller bara av ingen särskild anledning. Det är inget de kan kontrollera, som sagt. Skulle du vilja att en kille dumpade dig för att du fick styva bröstvårtor vid "fel" tillfälle?
  • Anonym (T)
    Anonym (Lina) skrev 2021-12-06 23:25:11 följande:

    Nej, lever med en kille som vågar utmana gängse mansnormer i samhället idag.


    Och i det ingår att inte få stånd i fel situationer, eller? Hur kontrollerar han det, i så fall?
  • Anonym (OMG!)

    Å herre gud, stoppa pressarna..... en kille fick stånd när han låg och myste med sin nya tjej!!!!

  • Mittkonto

    Om jag gillade killen så mycket att jag ville ligga och mysa i soffan med honom, så skulle det bara kännas härligt om jag märkte att han tände till lite :)

  • Anonym (OMG!)
    Anonym (Lina) skrev 2021-12-06 23:25:11 följande:
    Nej, lever med en kille som vågar utmana gängse mansnormer i samhället idag.
    "utmana gängse mansnormer".... mao en lite finare beskrivning av en stackars hunsad toffel som är så desperat att han står ut med att leva med en manshatande radikalfeminist som saknar all slags kunskap eller erfarenhet om mäns fysiologi och psykologi men anser sig ändå vara lämpad att avgöra vad som är normalt och inte normalt för män.
  • Anonym (OMG!)
    Anonym (T) skrev 2021-12-07 11:15:21 följande:
    Och i det ingår att inte få stånd i fel situationer, eller? Hur kontrollerar han det, i så fall?
    Han får stånd på befallning förstår du väl, på det sättet är det hon som bestämmer när han ska få stånd enligt hennes önskemål.  Förmodligen får stackarn pinka sittandes oxå så att det ska bli "jämställt" och bra Tomte
  • Anonym (Hm)

    Är det inte mer än förolämpning mot tjejen att inte få stånd i det läget?

  • Anonym (Blomman)

    Hade nog tagit illa upp om han inte haft stånd..:)

    Men hade nog haft svårt att hålla fingrarna borta...

  • Anonym (Lina)
    Anonym (OMG!) skrev 2021-12-07 12:58:07 följande:
    "utmana gängse mansnormer".... mao en lite finare beskrivning av en stackars hunsad toffel som är så desperat att han står ut med att leva med en manshatande radikalfeminist som saknar all slags kunskap eller erfarenhet om mäns fysiologi och psykologi men anser sig ändå vara lämpad att avgöra vad som är normalt och inte normalt för män.
    Han är en underbar man som aldrig skulle ligga ock knycka med kuken åtminstone. Inte alls som den stora mängd stenåldersmän som huserar i vårt samhälle idag.
  • Anonym (T)
    Anonym (Lina) skrev 2021-12-07 15:59:25 följande:
    Han är en underbar man som aldrig skulle ligga ock knycka med kuken åtminstone. Inte alls som den stora mängd stenåldersmän som huserar i vårt samhälle idag.
    Vad menar du med ?knycka med kuken??
  • Anonym (Reda på)
    Mittkonto skrev 2021-12-07 12:56:48 följande:

    Om jag gillade killen så mycket att jag ville ligga och mysa i soffan med honom, så skulle det bara kännas härligt om jag märkte att han tände till lite :)


    Hade du tyckt det vore konstigt annars
  • Mittkonto
    Anonym (Reda på) skrev 2021-12-07 18:02:55 följande:

    Hade du tyckt det vore konstigt annars


    Ja, kanske lite :)

    Förhoppningsvis skulle båda känna av en viss spänning om vi var attraherade av varandra.
  • Anonym (Reda på)
    Mittkonto skrev 2021-12-07 18:56:09 följande:

    Ja, kanske lite :)

    Förhoppningsvis skulle båda känna av en viss spänning om vi var attraherade av varandra.


    Du hade känt en spänning själv om du var attraherad av killen
  • Anonym (OMG!)
    Anonym (Lina) skrev 2021-12-07 15:59:25 följande:
    Han är en underbar man som aldrig skulle ligga ock knycka med kuken åtminstone. Inte alls som den stora mängd stenåldersmän som huserar i vårt samhälle idag.
    Ja precis han är underbar så länge han gör som du vill. Skulle kuken "knycka" utan din tillåtelse så är han en totalt värdelös stenåldersman.

    Japp, världen är full med män som inte låter sig hunsas av kvinnor med sunkig människosyn för du förstår.... precis som kvinnor inte gillar att bli kontrollerade av andra så gillar inte män det heller. 
Svar på tråden Hade han stånd