• Anonym (Särbo­n)
    Tue 11 Feb 2020 06:45
    64 visningar
    4 svar
    4
    64

    Lyckligt lottad

    Jag har träffat en man som är så totalt olik alla andra män jag mött.

    Innan har jag aldrig gett hela mig till min partner. Aldrig gått runt naken, haft sex mitt på dagen avklädd, mest varit klämma känna sätta på.

    Det har tidigare blivit så att jag inte velat ha sex och närhet i mina relationer.

    Denna mannen har hela mig, jag älskar när han tar på mig, ser på mig, jag älskar att se på honom och ta på honom också.

    Han gosar, smeker, kramar hela tiden. En förstulen hand på ryggen i stan, håller handen, lägger en hand på knät i bilen osv.

    Det märkliga är att jag inte tycker det är märkligt när vi tittar på film och han kör ner handen i mina trosor , bara för att ha handen där, hade jag Aldrig gått med på under mitt äktenskap tex, nu känns det helt ok, mysigt, jag kan göra likadant på honom så han är lika tillgänglig för mig.

    Är det vanligt att träffa så rätt först så sent i livet?

    Fler som har en sådan mysig partner?

  • Svar på tråden Lyckligt lottad
  • Anonym (bläää­)
    Tue 11 Feb 2020 07:04
    #1

    Jag har haft två såna sambos och efter ett tag kändes det som om att jag skulle kvävas av allt "mysande"...

    Så jag dumpade!

  • Anonym (Hmm)
    Tue 11 Feb 2020 08:29
    #2
    Anonym (bläää) skrev 2020-02-11 07:04:35 följande:

    Jag har haft två såna sambos och efter ett tag kändes det som om att jag skulle kvävas av allt "mysande"...

    Så jag dumpade!


    Så istället för att diskutera med dom att du kanske vill ha lite mindre av det så dumpa du dom istället? Du tillhör nog skaran till den omogna kategorin partner som inte vågar ta en debatt. Sen tröttnade du säkert på o vara låst till en partner och ville ha nytt kött. Thats why
  • Anonym (bläää­)
    Tue 11 Feb 2020 08:38
    #3
    Anonym (Hmm) skrev 2020-02-11 08:29:23 följande:
    Så istället för att diskutera med dom att du kanske vill ha lite mindre av det så dumpa du dom istället? Du tillhör nog skaran till den omogna kategorin partner som inte vågar ta en debatt. Sen tröttnade du säkert på o vara låst till en partner och ville ha nytt kött. Thats why
    Din tolkning får du stå för själv, bara jag vet hur det är.

    Puss
  • Anonym (Bill)
    Tue 11 Feb 2020 10:06
    #4
    Anonym (Hmm) skrev 2020-02-11 08:29:23 följande:
    Så istället för att diskutera med dom att du kanske vill ha lite mindre av det så dumpa du dom istället? Du tillhör nog skaran till den omogna kategorin partner som inte vågar ta en debatt. Sen tröttnade du säkert på o vara låst till en partner och ville ha nytt kött. Thats why
    Det var nog ett klokt val att dumpa även om det kanske var lite grovt uttryckt. Att försöka ändra på en partner skapar bara konflikter. Har man svårt för sin partners beteende är det bättre att gå vidare i ett tidigt stadium av förhållandet. 
Svar på tråden Lyckligt lottad