• Anonym (Rumplekar)

    Dela med sig av njutning

    Hej,

    Jag är en man som älskar sex och att utforska ny sätt att njuta på.
    Nu är det så att jag har berättat för min partner att jag njuter av att använda sexleksaker i min rumpa. Hon säger att hon är helt okej med att jag gör sånt men hon vill inte vara delaktig i det. 

    Nu till problemet. Det känns sjukt jobbigt att inte kunna dela de skönaste jag vet med henne och allt jag vill är att bara kunna njuta tillsammans. Vi har fantastiskt sex annars men det är som att jag vill ge henne all njutning jag kan ge henne men jag får bara "vanlig njutning" tillbaka av henne.

    Vi är båda i 35 års åldern och varit ihop i 8 år så vi är inga nybörjare.

    Vad hade ni andra gjort?

  • Svar på tråden Dela med sig av njutning
  • Anonym (.)

    Många som inte får allt man önskar i sängväg av sin partner. Acceptera eller lämna.

    Alla förhållanden innebär kompromisser av olika slag.

  • Ascendere

    Om ni har fantastiskt sex annars så tycker jag du kan släppa det. Alla gillar inte allt så är det bara. 

  • Anonym (Hm)

    Hade inte heller velat stoppa saker i min partners rumpa och hade faktiskt blivit avtänd om han ville det.

  • Anonym (Stina)

    Grunden är att alltid respektera varandras gränser. Sedan kan man alltid ta en diskussion om man alltid måste dela alla delar av sin sexualitet med sin partner. Man kan om man är öppen för det ha olika personer för olika delar av sin sexualitet. Träffar en del män och kvinnor för BDSM-lekar där bland annat en del lekar med dildos och strap-on förkommer. Vissa smyger med det och andra är helt öppna mot sin partner med att dom träffar mig för lekar där partnern inte vill vara delaktig. Kan tillägga att jag aldrig har regelrätt sex med mina BDSM-vänner.

  • Anders 386

    Jag ser inte att det finns nåt val överhuvudtaget?

    Vill hon inte vara med om det så är det bara att acceptera.

    Gör som andra i samma situation, ha roligt på egen hand emmelanåt och ha sex på hennes villkor när ni är två.

    Du är knappast ensam - det är väl mer regel än undantag att partnern inte vill samma saker som man själv.
    Jag ser det som ett stort framsteg att hon accepterat. Själv håller jag det hemligt för min partner, jag tror knappast att min fru skullle gilla mina baklekar.Glad

  • Anonym (Rumplekar)

    Till de som tycker att jag ska respektera hennes vilja så kan jag bara säga att det gör jag och det är inte det tråden handlar om. Tråden handlar om svårigheterna att kunna ge varandra den maximala njutningen när man har olika preferenser och att det kan kännas jobbigt inombords att inte få njuta till max.

    Skulle aldrig vilja att hon gick med på något bara för jag vill. Vi pratar om fantasier och sånt som man bör göra i ett normalt förhållande och tycker olika om många saker.
    Om min tråd uppfattades annorlunda så hoppas jag det här förtydligade det.

    Sen att folk som tycker det är äckligt och avtändande så tycker jag synd om era män. Tänk om de går runt med en fantasi eller något de njuter av men är rädda för att berätta för ni ska äcklas av de. Man bör acceptera ens partners fantasier även fast man inte vill vara delaktig.

    Tack er andra för fina svar. Tror det är mest att bara ha det gött på egenhand och förhoppningsvis fattar hon tycke för det någon dag och hänger på. Annars får jag vara en livsnjutare på egenhand.

  • Anonym (Justin)

    Kan hon tänka sig att leksakerna får vara med i sängen, men att du hanterar dem själv? 

    Min fru smeker mig där bak med fingret med mycket glidmedel. Sååå skönt.

Svar på tråden Dela med sig av njutning