• Tue 11 Feb 2020 14:50
    399 visningar
    6 svar
    6
    399

    Särbosex

    Jag är sedan några år särbo. Min fru och jag träffas på helgerna (för det mesta). Då har vi alltid sex minst en gång, det är för det mesta väldigt bra och vi blir båda tillfredsställda. Men saken är den att jag är inte nöjd med sex bara på helgen, jag har därför försökt att få till sex via Skype, men hon nekar och säger att hon är för generad och att hon inte brukar onanera. Har någon här möjligen någon idé om hur man kan lösa mitt problem. Eller är det bara att acceptera?

  • Svar på tråden Särbosex
  • Tue 11 Feb 2020 15:19
    #1
    -1

    Använda herr höger??

    Vad skulle annars vara lösningen tänker du? Surra fast henne vid datorn och tvinga henne till cam-sex? Vara otrogen?

  • Tue 11 Feb 2020 15:31
    #2

    Ha telefonsex.

    Smyga in till henne mitt i veckan.

    Jag har också varit svältfödd särbo. Det var inte så kul.

  • Tue 11 Feb 2020 15:31
    #3

    Ha telefonsex.

    Smyga in till henne mitt i veckan.

    Jag har också varit svältfödd särbo. Det var inte så kul.

  • Anonym (Anony­m)
    Tue 11 Feb 2020 17:28
    #4

    Varför träffas ni bara på helgerna? Försök vara lite spontana.

  • Anonym (Särbo med)
    Tue 11 Feb 2020 18:57
    #5

    Jag har det likadant, men vi ses inte ens så ofta som varje helg, kanske i snitt var tredje. Jag är själv inte så intresserad av telefonsex. har haft det ett par ggr i tidigare relationer men det skulle inte funka med nuvarande för hon är helt motståndare till sånt.

    Ja, det är jobbigt att inte få nån som helst närkontakt med frun på flera veckor. Jag vet inte hur hon tänkte när hon skaffade det där jobbet, men för henne är sex inte så viktigt.

  • Tue 11 Feb 2020 18:57
    #6

    Det är svårt på veckorna eftersom vi är långt ifrån varandra, halva Sverige, typ.

Svar på tråden Särbosex