• Anonym (Maria­)
    Wed 12 Feb 2020 23:33
    3387 visningar
    67 svar
    67
    3387

    Vad göra med fantasier man aldrig kommer att få uppleva?!

    Jag har i alla år haft olika sexfantasier som jag vet att jag aldrig kommer att få leva ut, som säkert många med mig, och det har inte gjort så mycket. Det har liksom räckt med att tänka på det när jag onanerar och så kan jag gå tillbaka till att vara med maken efter det. Men nu, av någon anledning, har jag börjat tänkt mer och mer på det även vid stunder då jag inte ens är kåt t.ex när jag diskar, lagar mat, går i affären ja ni fattar...

    det har liksom funnits där i alla år men nu kommit i dunderstyrka och jag vet inte vad jag ska göra av det! Försökte att fantisera om det när jag och min man hade sex, tänkte att kanske det skulle kännas lite som att uppleva det då, men sånt funkar inte för mig. Jag är för "närvarande " med min partner under sex för att kunna "låtsas" att det är nåt annat.

    Det här kanske inte låter som nån vidare stor grej, men jag tycker det är skitjobbigt att nästan ständigt gå runt och tänka på sex, ett sex jag vet att jag förmodligen aldrig kommer få ha.

    Känner mig ganska äcklig också som går och kåtar upp mig i tid och otid...

    Min man och jag har haft lite av en svacka nyligen som vi håller på att jobba oss igenom. Kanske har nåt med det att göra tänker jag. Fast vi har haft fler än en svacka genom åren utan att jag blivit så här jävla knäpp!

    Alltså, dom fantasier jag har har inget att göra med ex barn, djur eller liknande, absolut inte!

    Anledningen till att jag aldrig kommer att få leva ut dom handlar då om att min man inte vill. Har aldrig frågat honom men han är väldigt öppen med vad han tänder på och vad han INTE tänder på så jag vet att mina fantasier definitivt inte vore nåt för honom.

    Hur får man bort såna här "besatta" sex tankar? ? För det är nästan så jag känner mig, besatt!

    Har ni nånsin haft nån fantasi ni inte kunnat släppa och som ni visste inte kommer kunna förverkligas? Och hur hanterade ni det?

    Det här har också gjort att jag heller inte kan uppskatta vårt vanliga sexliv vilket känns hemskt. Känns nästan som att jag lurar min man.

    Hoppas min text blev någolunda begriplig...

    Hur får man bort såna här tankar?!

    Tacksam för alla svar ni vill ge!

  • Svar på tråden Vad göra med fantasier man aldrig kommer att få uppleva?!
  • Thu 13 Feb 2020 19:49
    #51
    Anonym (Maria) skrev 2020-02-12 23:33:05 följande:

    Jag har i alla år haft olika sexfantasier som jag vet att jag aldrig kommer att få leva ut, som säkert många med mig, och det har inte gjort så mycket. Det har liksom räckt med att tänka på det när jag onanerar och så kan jag gå tillbaka till att vara med maken efter det. Men nu, av någon anledning, har jag börjat tänkt mer och mer på det även vid stunder då jag inte ens är kåt t.ex när jag diskar, lagar mat, går i affären ja ni fattar...

    det har liksom funnits där i alla år men nu kommit i dunderstyrka och jag vet inte vad jag ska göra av det! Försökte att fantisera om det när jag och min man hade sex, tänkte att kanske det skulle kännas lite som att uppleva det då, men sånt funkar inte för mig. Jag är för "närvarande " med min partner under sex för att kunna "låtsas" att det är nåt annat.

    Det här kanske inte låter som nån vidare stor grej, men jag tycker det är skitjobbigt att nästan ständigt gå runt och tänka på sex, ett sex jag vet att jag förmodligen aldrig kommer få ha.

    Känner mig ganska äcklig också som går och kåtar upp mig i tid och otid...

    Min man och jag har haft lite av en svacka nyligen som vi håller på att jobba oss igenom. Kanske har nåt med det att göra tänker jag. Fast vi har haft fler än en svacka genom åren utan att jag blivit så här jävla knäpp!

    Alltså, dom fantasier jag har har inget att göra med ex barn, djur eller liknande, absolut inte!

    Anledningen till att jag aldrig kommer att få leva ut dom handlar då om att min man inte vill. Har aldrig frågat honom men han är väldigt öppen med vad han tänder på och vad han INTE tänder på så jag vet att mina fantasier definitivt inte vore nåt för honom.

    Hur får man bort såna här "besatta" sex tankar? ? För det är nästan så jag känner mig, besatt!

    Har ni nånsin haft nån fantasi ni inte kunnat släppa och som ni visste inte kommer kunna förverkligas? Och hur hanterade ni det?

    Det här har också gjort att jag heller inte kan uppskatta vårt vanliga sexliv vilket känns hemskt. Känns nästan som att jag lurar min man.

    Hoppas min text blev någolunda begriplig...

    Hur får man bort såna här tankar?!

    Tacksam för alla svar ni vill ge!



    Du skriver att du aldrig kommer få uppleva dina fantasier! Om dina fantasier skall förverkligas är upp till dig. Vill du förverkliga dina fantasier eller vill du endast ha dom som fantasier? Börja prata med din partner det är inte så farligt som det låter. Det är bara berätta vad du har för fantasier, du kan inte få mer än ett nej. 


    Oavsett vad du har för fantasier så är inget onormalt så länge båda är med på det.

    Jag berättade för min fd sambo vad jag hade för fantasier och döm min förvåning när hon sa att hon också hade liknande fantasier. 

    Är det så att din sambo inte vill förverkliga dina fantasier har du två val antingen fortsätta ha dessa drömmar eller gå vidare och förverkliga dina fantasier. Jag rekommenderar inte att du är otrogen utan i så fall är det bättre att göra slut och gå vidare. Men ge han chansen att först smälta dina önskemål för vem vet hur han ställer sig till det när han fått tänka på det ett litet tag.


     

  • Anonym (Me)
    Thu 13 Feb 2020 19:53
    #52
    Anonym (Anonym A) skrev 2020-02-13 19:42:35 följande:
    Jo, det är klart att inte alla började samtidigt. Men har du haft några intressen före puberteten? Både min man och jag har haft första fantasierna i 9-års-åldern, och jag har hört det av många andra, just 9, eller 10-års-åldern. Det kan då förstås vara mer lekfullt, vilja bli fastbunden vid indianlek, min man snodde ett hänglås och trodde att folk kunde förstå att det var något konstigt med det, jag hade en viss fixering vid smisk. 

    Det är inte säkert förstås att det är något annat om det är före puberteten, jag är bara nyfiken om det brukar vara så, och jag skulle också tro att det är mer av en riktig läggning - som då är svårt att bli av med - om det börjat tidigt. 
    Haha så det är inte bara jag som älskade att bli bunden av "indianer" och jagad av "poliser" när jag var, som du säger, knappt ens 10.
  • Anonym (Glömm­a bort den)
    Thu 13 Feb 2020 21:34
    #53

    Jag har en fantasi som är så väldigt specifik att den skulle vara nästan omöjlig att leva ut i verkligheten. Inte helt omöjlig, men nästan.

    Den inbegriper mig själv och två kraftigt överviktiga kvinnor, en vit och en svart. De växlar mellan att facesitta och rida mig mm. och jag får spruta dem i alla hål, bägge två.

    Dels orkar jag inte spruta så många gånger att det blir i alla hål, för på två damer med tre hål var, det blir om jag inte räknar galet 6 sprut som skall göras, och dels skulle det vara väldigt svårt att hitta två kraftigt överviktiga damer, en vit och en svart som vill göra detta med mig och med varandra.

    Så jag försöker ersätta den med mer realistiska fantasier.

  • Anonym (Anony­m A)
    Thu 13 Feb 2020 22:08
    #54
    Anonym (Me) skrev 2020-02-13 19:53:13 följande:
    Haha så det är inte bara jag som älskade att bli bunden av "indianer" och jagad av "poliser" när jag var, som du säger, knappt ens 10.
    Precis, det är ganska vanligt. 
  • Fri 14 Feb 2020 00:39
    #55
    Anonym (Maria) skrev 2020-02-13 17:32:49 följande:
    Har du kunnat prata med din fru om det?
    Nja det är lite svårt men ja vi har pratat mycket om sexlivet utan vidare framgång tyvärr. 
  • Anonym (Maskr­osen)
    Fri 14 Feb 2020 09:10
    #56
    Anonym (Anonym A) skrev 2020-02-13 19:42:35 följande:

    Jo, det är klart att inte alla började samtidigt. Men har du haft några intressen före puberteten? Både min man och jag har haft första fantasierna i 9-års-åldern, och jag har hört det av många andra, just 9, eller 10-års-åldern. Det kan då förstås vara mer lekfullt, vilja bli fastbunden vid indianlek, min man snodde ett hänglås och trodde att folk kunde förstå att det var något konstigt med det, jag hade en viss fixering vid smisk. 

    Det är inte säkert förstås att det är något annat om det är före puberteten, jag är bara nyfiken om det brukar vara så, och jag skulle också tro att det är mer av en riktig läggning - som då är svårt att bli av med - om det börjat tidigt. 


    Intressant att läsa. Själv hade jag inga fantasier alls om sex innan jag blev mer utvecklad. Alltså i 35+åldern.

    Som barn lekte jag med en jämnårig tjej att hon var kille och penetrerade mig. Vi hade kläder på.

    Men förutom detta inget.

    Kanske därför jag har så svårt att hitta en bra partner inkluderat bra sex. Har inte hänt än och är 55+.
  • Anonym (Jahns­on)
    Fri 14 Feb 2020 09:26
    #57

    Det är nog tyvärr sånt man får ta om man väljer att bli tillsammans med gamla gubbar som i princip skulle kunna vara ens pappa. Det är antingen att bita ihop, eller hitta en ny i en mera rimlig ålder.

  • Anonym (Snäll­a frun)
    Fri 14 Feb 2020 10:01
    #58

    Vi hade båda ett uppdämt behov av fantasier vi höll för oss själva mer eller mindre. Vi gick båda som katter runt het gröt. 
    Men det började nog med att vi testade att kolla på porr tillsammans. Vi turades om att välja vad vi skulle titta på, när jag såg något som jag fantiserat om sa jag hur härligt det såg ut och verkligen visade hur kåt jag blev av det.
    Det naturliga steget var då om vi skulle göra verklighet av fantasierna. 
    Vi började med de enklare och har sedan stegrat det hela. 
    Ångrar det inte en sekund. 

  • Anonym (Anony­m A)
    Fri 14 Feb 2020 10:27
    #59
    Anonym (Maskrosen) skrev 2020-02-14 09:10:59 följande:
    Intressant att läsa. Själv hade jag inga fantasier alls om sex innan jag blev mer utvecklad. Alltså i 35+åldern.

    Som barn lekte jag med en jämnårig tjej att hon var kille och penetrerade mig. Vi hade kläder på.

    Men förutom detta inget.

    Kanske därför jag har så svårt att hitta en bra partner inkluderat bra sex. Har inte hänt än och är 55+.
    Jag var nog otydlig där: Fantasier före puberteten handlar ju inte om sex. Det är just därför jag tänker att det då är en läggning som man inte blir av med för att den är lite mera förankrat i personligheten, inte bara i sexlivet.

    Det blir då ofta sånt att man gillar indianerlek, att bli bunden, fasthållen, att binda andra, att vara i tajta kläder, att höra historier om smisk eller vara fixerad vid rumpor - och säkert mycket annat. Det finns pojkar som tar på sig mammas kläder och högklackade skor och bara tycker att det känns tryggt och trevligt. Den sexuella aspekten kommer ofta senare.

    Många som har en BDSM-läggning eller även som har en speciell fetisch, ser det inte som en sex-praktik och många kan också praktisera det var för sig. Dvs. de lever ut sin läggning, sin fetisch, ELLER har sex. Kombination är vanligt, men inget måste.  
  • Anonym (Anony­m A)
    Fri 14 Feb 2020 10:29
    #60
    Anonym (Jahnson) skrev 2020-02-14 09:26:36 följande:

    Det är nog tyvärr sånt man får ta om man väljer att bli tillsammans med gamla gubbar som i princip skulle kunna vara ens pappa. Det är antingen att bita ihop, eller hitta en ny i en mera rimlig ålder.


    Dumheter! Ålder har inte med det att göra. Och vad var han, 15 år äldre? Pappa? 
  • Anonym (Jahns­on)
    Fri 14 Feb 2020 12:25
    #61
    Anonym (Anonym A) skrev 2020-02-14 10:29:22 följande:
    Dumheter! Ålder har inte med det att göra. Och vad var han, 15 år äldre? Pappa? 
    Vet inte hur du räknar, men jag får det till 19. Nej visserligen, gubbar som gillar far-dotter dynamiken borde också kunna vara öppna till andra unga kvinnor. Hon kanske ska föreslå att ta med en 20-årig tjej istället.
  • Fri 14 Feb 2020 13:11
    #62
    -1

    Frågan är ju hur han är som person och hur enkelt ni har att prata om sånt här? Om du känner honom så pass väl att du vet att han aldrig skulle vilja göra det du önskar har du egentligen två val, vilka båda är ganska jobbiga:

    1. Gör slut och hitta en person som du redan från början vet är med på noterna
    2. Hitta en likasinnad som du träffar i hemlighet tills dina lustar är tillfredsställda.

  • Fri 14 Feb 2020 22:02
    #63

    Våga berätta. Du utgår ifrån att han inte kommer att vilja, men det kanske inte är så. Och även om han inte vill så kanske han vill vara med om att gå in i en gemensam fantasi. 

    Jag har också fantasier som aldrig kommer att förverkligas, men det är härligt att fantisera om dem. Det mesta har jag berättat för min kvinna, hon tog inte illa upp, blir upphetsad av en del av dem.

  • Anonym (Me)
    Fri 14 Feb 2020 23:54
    #64
    KimLinnefeldt skrev 2020-02-14 22:02:21 följande:

    Våga berätta. Du utgår ifrån att han inte kommer att vilja, men det kanske inte är så. Och även om han inte vill så kanske han vill vara med om att gå in i en gemensam fantasi. 

    Jag har också fantasier som aldrig kommer att förverkligas, men det är härligt att fantisera om dem. Det mesta har jag berättat för min kvinna, hon tog inte illa upp, blir upphetsad av en del av dem.


    Ja jag tror verkligen att vissa fantasier är bäst endast som fantasier. Alltså att vissa fantasier är det inte meningen att man ska leva ut. Om man ser väljer att leva ut dem finns det en stor risk för besvikelse. I fantasierna är ju trots allt alla omständigheter perfekta, vilket är omöjligt i verkligheten.
    Så kanske kan det i VISSA fall vara bäst att bara låta dem vara fantasier och istället använda dem genom att bara låta dem göra dig upphetsad... istället för att fixera på att få leva ut dem...
  • Anonym (Maskr­osen)
    Sat 15 Feb 2020 09:28
    #65
    Anonym (Anonym A) skrev 2020-02-14 10:27:28 följande:

    Jag var nog otydlig där: Fantasier före puberteten handlar ju inte om sex. Det är just därför jag tänker att det då är en läggning som man inte blir av med för att den är lite mera förankrat i personligheten, inte bara i sexlivet.

    Det blir då ofta sånt att man gillar indianerlek, att bli bunden, fasthållen, att binda andra, att vara i tajta kläder, att höra historier om smisk eller vara fixerad vid rumpor - och säkert mycket annat. Det finns pojkar som tar på sig mammas kläder och högklackade skor och bara tycker att det känns tryggt och trevligt. Den sexuella aspekten kommer ofta senare.

    Många som har en BDSM-läggning eller även som har en speciell fetisch, ser det inte som en sex-praktik och många kan också praktisera det var för sig. Dvs. de lever ut sin läggning, sin fetisch, ELLER har sex. Kombination är vanligt, men inget måste.  


    Tack för ditt förtydligande.

    Det verkar troligt att det läggs en grund som du beskriver.

    Själv hade jag få vänner och lekte inte med någon i de tidigare barndomsåren.

    Förklarar kanske varför jag har svårt att navigera bland sexpartners och hitta rätt som vuxen
  • Sat 15 Feb 2020 09:37
    #66
    Anonym (Me) skrev 2020-02-14 23:54:36 följande:
    Ja jag tror verkligen att vissa fantasier är bäst endast som fantasier. Alltså att vissa fantasier är det inte meningen att man ska leva ut. Om man ser väljer att leva ut dem finns det en stor risk för besvikelse. I fantasierna är ju trots allt alla omständigheter perfekta, vilket är omöjligt i verkligheten.
    Så kanske kan det i VISSA fall vara bäst att bara låta dem vara fantasier och istället använda dem genom att bara låta dem göra dig upphetsad... istället för att fixera på att få leva ut dem...
    Ju mer upphetsad man blir desto "mer" vill man ha, desto mer föreställer man sig att det vore ännu skönare att göra det på riktigt.

    Men som du skriver kan fantasin vara en källa till lust i sig, underbar att ge sig hän åt, utveckla, kanske dela med sin partner. Min kvinna och jag har testat, och det var fantastiskt uppkåtande, men tyvärr vill hon inte.

    Därför fantiserar jag gärna med andra, på nätet.
  • Sat 15 Feb 2020 10:47
    #67

    Det är väl inget konstigt alls, tvärtom är det nog som många är inne på ganska vanligt. Har nu varit älskare i flera år åt en kvinna, strax under 40 av beskrivningen du ger verkar väldigt lik dig. Bor på mindre ort, gift, barn, välordnat liv, "normalt" sexliv med sin man.

    Men... Precis som du hade hon fantasier, undergivenhet, dominans, "objektifiering", vara i centrum och bli tagen av flera män. Vi har nu träffats under ganska många år och hon har fått både både uppleva och utveckla många av sina fantasier än mer. Inget någon av oss vill vara utan, har varit otroligt häftigt och givande, för oss båda.

Svar på tråden Vad göra med fantasier man aldrig kommer att få uppleva?!