• Anonym (senap)

    Fått orgasm på hans ansikte?

    Brukar du sätta dig på din mans ansikte och låta honom slicka dig till orgasm, alternativt gnida dig till orgasm på hans ansikte, så att du får orgasm över hans ansikte när han är under dig?

    Berätta lite hur det var eller hur du upplever det.

    Det är väl det här som kallas för facesitting?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fått orgasm på hans ansikte?
  • Tukt
    FtS70 skrev 2020-03-13 18:16:58 följande:

    Lustigt att man tydligen i BDSM-kretsar använder den engelska termen face-sitting syftande på maktlekar. Här i USA syftar face-sitting bara på just ställningen, finns det maktinslag kallas det smothering eller erotic asphyxiation.


    Lite nyfiken. Var har du fått den uppfattningen ifrån? Åldrar, sammanhang?
    För när du beskriver det så fick jag tänka till. Och ordet "smothering" upplever jag var rätt vanligt för några år sedan i beskrivningen i bdsm-sammanhang. Men det känns som det försvunnit nästan helt.
    Ett annat begrepp är ju "queening", men som jag fattat det alltid förknippat med en möbel för ändamålet.
  • Pussan
    Anonym (Blä) skrev 2020-02-14 20:16:47 följande:

    Runk-Åke 57 sitter och drar i skinnflöjten till de svar han får i tråden. Sluta mata.


    Får han inte runka för att han är 57, eller vad menar du?
  • Pussan
    FtS70 skrev 2020-03-13 18:16:58 följande:

    Lustigt att man tydligen i BDSM-kretsar använder den engelska termen face-sitting syftande på maktlekar. Här i USA syftar face-sitting bara på just ställningen, finns det maktinslag kallas det smothering eller erotic asphyxiation.


    Men maktinslag finns det väl när man trycker ner fittan i ansiktet på honom? Även om det inte är någon kvävning inblandad. Gillar sååå att såsa lite i skägget...!
  • Liwslust

    Det är en av mina hetare fantasier att bli slickad till fontänorgasm. Får dock inte fontänorgasm utan att g-punkten masseras samtidigt. Men häftigt är det om det lyckas. Min man tycker väl också det är häftligt men är inte så förtjust i att få fontänen i munnen.


    Läs min blogg "Liws lust - En vanlig mammas heta baksida" - www.liwslust.se
  • Sugetpar

    Mmmmm jag älskar att sitta över sambons ansikte och bli slickad. Sen älskar sambon när jag får fontänorgasmer och han sväljer mer än gärna :)

    // Lena

  • Ukklavek

    Maken är väldigt sugen på att ge mig en fontän (jag har aldrig fått ngn, varken själv eller med ngn annan). Jag är lite skeptisk till att spruta så det är kanske därför jag inte lyckats.

  • Anonym (Frun)

    Blir nästan varje gång,  min gubbe älskar och slicka och visst är det skönt.

  • Anonym (Snälla frun)

    Min man har inget emot det men jag gillar det inte. Kan inte slappna av och njuta som jag gör när jag ligger ner. Däremot får gärna andra kvinnor sitta på mitt ansikte. 

  • Anonym (senap)
    Anonym (Snälla frun) skrev 2020-03-16 13:09:51 följande:

    Min man har inget emot det men jag gillar det inte. Kan inte slappna av och njuta som jag gör när jag ligger ner. Däremot får gärna andra kvinnor sitta på mitt ansikte. 


    Har du upplevt det i verkligheten? Alltså att han en kvinna som sitter på ditt ansikte. Berätta mer isf.
  • Anonym (Snälla frun)
    Anonym (senap) skrev 2020-03-16 13:50:33 följande:
    Har du upplevt det i verkligheten? Alltså att han en kvinna som sitter på ditt ansikte. Berätta mer isf.
    Ja, några gånger, ibland på mitt initiativ ibland den andras.
  • Anonym (jag)

    Gjorde det i stort sett varje gång med mitt ex eftersom hon bara kunde få orgasm av klitoris stimulans, inte penetrering. Och ja det var väldigt trevligt,

    Min nuvarande sambo kan få både och, kommer flera ggr av penetrering men även av att klitoris stimuleras så det behövs inte längre varje gång. Dessutom luktar hon inget vidare där nere sen ett par år tillbaka så jag är inte gärna där med munnen (eller näsan).

  • Anonym (jag)
    Sugetpar skrev 2020-03-14 11:23:06 följande:

    Fontänorgasmer är såååå sköna.

    Hoppas maken lyckas ge dig fontänorgasmer :)

    Puss

    // Lena


    Jo de är trevliga, men är inte det något man oftast får av att stimulera G-punkten, dvs oftast vid penetrering, inte slicka?

    MIn sambo får det ofta vid penetrering, men jag vet inte riktigt om jag skulle vilja ha det över ansiktet. Fittsaft, helt ok, men större mängder vätska över ansiktet och i munnen... njae
Svar på tråden Fått orgasm på hans ansikte?