• Anonym (Nyfiken hur andra har det)

    Du som är i fast relation

    Hur ofta har ni sex?
    När hade ni sex senast?
    Är du nöjd eller vill du mer/mindre?
    Är du man eller kvinna?

  • Svar på tråden Du som är i fast relation
  • Oerhörd
    Anonym (Nyfiken hur andra har det) skrev 2020-02-14 15:11:42 följande:

    Hur ofta har ni sex?

    När hade ni sex senast?

    Är du nöjd eller vill du mer/mindre?

    Är du man eller kvinna?


    I primärrelationen (20+år): 2-6ggr/vecka, i sekundärrelationen (ett fåtal år): 1-3ggr/vecka. Vet inte hur ofta de har sex med andra partner.

    Hade sex senast igår, men kvällen är ung och barnen har inte gått och lagt sig än...

    Jag är oftast nöjd, blir det körigt med barn och jobb kan sex ibland hamna lågt i prioritet en period och då saknar jag det fast jag varken orkar eller hinner med,

    Jag är kvinna, omkring 40 år.
  • Anonym (Los)
    enable007 skrev 2020-02-14 21:02:27 följande:

    Haha verkar som vi alla män har samma problem , alltid ska det vara som på filmer hahah

    Mycket komplicerat sex :D


    Så sluta se på dessa filmer och lev i verkligheten i stället ;)
  • enable007
    Anonym (Los) skrev 2020-02-14 21:47:17 följande:

    Så sluta se på dessa filmer och lev i verkligheten i stället ;)


    Direkt :)
  • Anonym (W)

    När vi har sex är det i snitt en gång i veckan.

    Senast var för snart fem månader sedan.

    Vill självklart ha mer, nästan varje dag.

    Kvinna.

  • Joggen53

    60+. Knullar med frun också 60+ varje vecks. Senast igår morse. Blir oftast morgonknull. Är nöjd med detta. Har lite problem med hårdheten men det finns bra mediciner. Lusten har alltid funnits

  • Anonym (FruA)
    enable007 skrev 2020-02-14 21:02:27 följande:

    Haha verkar som vi alla män har samma problem , alltid ska det vara som på filmer hahah

    Mycket komplicerat sex :D


    Nja, inte alla män. Inte min tex.
  • Anonym (Uppgiven)

    5år sen senaste försöket... otrohet från fruns sida spelar in... gifta i 19 år och 3 barn...

    förstår andra som är kvar... saknar inte längre sex med frun... efter lång tid bryr man sig inte....

    Saknar dock närheten väldigt mycket...

  • Anonym (FruA)
    Anonym (Uppgiven) skrev 2020-02-15 00:22:40 följande:

    5år sen senaste försöket... otrohet från fruns sida spelar in... gifta i 19 år och 3 barn...

    förstår andra som är kvar... saknar inte längre sex med frun... efter lång tid bryr man sig inte....

    Saknar dock närheten väldigt mycket...


    Fy vad trist. Kramas ni aldrig?
  • Anonym (Nyfiken hur andra har det)
    Anonym (She) skrev 2020-02-14 18:25:09 följande:

    Kvinna 37

    Sex senast i tisdags... och mannen knäckte i samma veva till ryggen så nu kan han knappt gå :p

    Så nu lär det dröja till nästa gång.

    Annars olika allt från 3 ggr/dag och ibland 3 ggr/vecka

    Är väldigt nöjd men ju mer sex vi har desto mer vill jag ha :)


    Aj, vilken otur!
    Det kanske kan fungera ändå om du rider honom.
  • Anonym (Tjej)

    Ca 2 ggr i månaden. För mig är det lagom när hamsterhjulet rullar. På semestern blir det mer.

  • Anonym (Gift länge)
    Anonym (Gift länge) skrev 2020-02-14 17:02:01 följande:

    Gifta 40 år. Samlag ca 1 gång per vecka numera. Däremellan runkar jag en gång. Blev ett lyft för nåt år sen då jag började med potenspiller. Inget konstigt att jag som pensionär behöver lite hjälp att få kuken stenhård. Funkar otroligt bra. Är man som ni förstår. 


    Senaste knullet var för två timmar sedan. Vi fick båda orgasm
  • villhatrekant

    I teorin en gång i veckan när barnen går i skolan. I praktiken blir det en gång varannan vecka i snitt eftersom jobb och annat ofta kommer emellan. Lagom för min fru som har tappat rätt mycket sexlust de senaste åren, alldeles för lite för mig, två gånger i veckan vore perfekt för min del. Man 50+ fru i samma ålder gifta 10 år tillsammans 20, barn i tonåren.

  • Anonym (Inte som dom andra)

    Normalt varje vecka.

    Nu: Minns inte. Han var sjuk, jag var sjuk, jag hade mens. Tre veckor sen?

    Jag är kvinna och vill mer. Det vill han också när vi pratar om det men han har ingen lust om han är sjuk, trött eller stressad. Jag har en känslig man.

  • Anonym (M)

    Det är svårt att hitta tid nu när vi har både småbarn och tonåringar. De verkar aldrig sova samtidigt!! Antingen väcker maken mig sent på natten efter att tonåringen har somnat eller så väcker jag honom jättetidigt på morgonen innan småttingarna har vaknat. Det blir inte varje dag, kanske i snitt 5 dagar i veckan. Senast nu i natt. Maken skulle nog gärna ha lite mer, men ärligt talat vet jag inte när vi skulle kunna hinna med det. Jag är nöjd, men skulle kanske önska att vi hade lite mer tid ensamma med varandra så att vi kunde njuta lite längre och när vi inte var så trötta. Missförstå mig rätt - jag älskar sömnig, gosig sex, men en blandad kost med lite mer energi hade inte suttit fel.

  • lagomnorrut

    Hur ofta har ni sex?
    -En gång per dag.

    När hade ni sex senast?
    -Tidigare ikväll.

    Är du nöjd eller vill du mer/mindre?
    -Skulle gärna vilja ha lite mer :)

    Är du man eller kvinna?
    -Kvinna

  • Joyho

    Vi har sex ca 1 gång i månaden. Ibland mer sällan och nån enstaka gång oftare.

    Senast vet jag inte. Brukar ha koll, men det har jag inte nu. Men det är ett tag sen.

    Jag är kvinna och är inte nöjd. Skulle önska en variation på mellan 3-7 ggr/vecka.

  • sextiotalist

    25 år, sex varierar, från 2-3 ggr i veckan till längre uppehåll.

    Nu var det en vecka sedan.

    Sover i olika rum och en är morgonmänniska, en kvällsmänniska.

    Nu är det offperiod. Sambon har väldigt ont i ryggen.

  • Ukklavek

    Hur ofta har ni sex?

    - 1-2ggr i veckan

    När hade ni sex senast?

    - imorse

    Är du nöjd eller vill du mer/mindre?

    -Skulle gärna vilja ha lite mer men jobb, barn m.m tar mkt tid och ork i anspråk

    Är du man eller kvinna?

    -Kvinna[

  • Anonym (Kvinna111)

    Varannan vecka

    Igår

    Hade gärna haft sex 2 ggr om dagen men det skulle min kille aldrig mäkta med.

    Är kvinna

  • Anonym (Vill mer)

    Hur ofta har ni sex?

    Varierar, men 1gång/vecka i snitt. I stort sett alltid på morgonen under helgen, hon är så sjukt trött av sig, har dessutom mycket mindre sexbehov och går o lägger sig tidigt. Jag är kvällsmänniska och har myycket större sexbehov.

    När hade ni sex senast?

    Igår (lördag morgon) på mitt initiativ.

    Är du nöjd eller vill du mer/mindre?

    Vill mycket mer, 5-6ggr/vecka hade vart trevligt. Kommer tyvärr aldrig att hända.

    Är du man eller kvinna?

    Man, vart ihop med samma tjej i 17år.

Svar på tråden Du som är i fast relation