• Anonym (Anna)

    När killen inte vill

    Under en tid har jag haft funderingar på vad som kan vara fel...

    Jag och min pojkvän har varit tillsammans i drygt ett halvår. Vi har varit väldigt öppna med varandra och det kändes väldigt skönt att träffa någon som möter mig i sinnet. Jag har sökt länge efter någon som man kan utbyta lite djupare funderingar med och någon som har ett ödmjuk sätt att bemöta dessa. Det kan handla om allt möjligt mellan himmel och jord. Jag är absolut inte religiös, det är inte det de handlar om. Det som är ett problem, iallafall ur mitt perspektiv är att han inte verkar vilja ha sex med mig. Jag har i tidigare förhållanden haft killar som varit intresserade av sex och inte nekat mig när jag gjort "närmanden" eller vidrört dem på ett intimt sätt. I mitt förhållande just nu har vid sex ungefär 1ggr i månaden i snitt och när det väl blir av så är det överstökat rätt snabbt. I mina tidigare relationer har det förekommit sex flera ggr i veckan. Kanske i snitt 2ggr/vecka. När jag väl pratar om vårat sexliv och att jag tycker att det är för sällan så håller han med. Jag har frågat varför och då menar han att jag ofta vill ha sex vid fel tidpunkt. Antingen är han för trött eller så är jag för på eller att jag inte är tillräckligt nyduschad. Det har aldrig varit ett hinder i tidigare relationer (jag är renlig av mig och duschar varje dag). Nu har en oro vuxit fram hos mig och jag befarar att eftersom vi fortfarande är relativt unga och att det är på det här viset, hur kommer då vårat sexliv se ut i framtiden? Jag är 31 år och han är 27 år. Jag känner mig som mannen i förhållandet och som måste hålla tillbaka för att inte bli helt avvisad. Jag har en stark sexdrift som jag gärna vill få utlopp för. Nu har det gått så långt att jag börjar titta på andra män och killar och börjar fantisera om dem. Istället för att försöka starta någon typ av sexuell aktivitet med min kille har jag börjat onanera i smyg när han sover. Han vet inte detta.

    Vet inte vad jag vill med detta inlägg men det kanske är någon som varit med om liknande situation och jag skulle gärna vilja veta hur det gick för er. Eller om någon har något tips?

  • Svar på tråden När killen inte vill
  • Anonym (Lider med dig)

    TS, skulle kunna vara jag.

    Har känt min man sedan 2004, gifte oss utomlands i smyg, fick ett barn snart i tonåren som tar all uppmärksamhet som endabarn.

    Sin pappas söta intelligenta Gull i Gull...

    .

    Det gör så att jag som 40 årig mamma inte uppmärksammas.

    Egentligen skulle min man kunna bo själv med vår dotter då han är så engagerad i skolan,hennes sporter, allt, Reser aldrig tillsammans.

    Hade kunnat flytta utomlands och börja eget liv och det är min önskan.

    Men är ju vårdnadshavare så verkar märkligt om jag bara dra från allt,

    Vi har inte haft sex på 6 år. Jag gav upp då min man var trött varje kväll,

    Många män anser mig vara snygg än. Svenska med blont hår och blå ögon lång och smal...liten mässa..

    Vad gör man? Tillfredsställer mig själv minst en gång varje kväll.

    Känns hemskt!

  • Anonym (Anonym)

    Jag och min man har väl ungefär liknande iaf. Grejen är den att jag vill ha sex när jag är pigg och vaken, han med. Om jag går och lägger mig för kvällen är det för att jag är trött, inte för att hållas vaken och ha sex. Har föreslagit att vi ska lägga oss tidigare så finns det utrymme för sex men han är en nattuggla. Därmed följer att han är morgontrött också. Jag är inte heller någon morgonmänniska men om man är ledig och haft sovmorgon tycker jag det känns bättre att ha sex när man vaknar. Annars har man ju hela dagarna på sig förstås, om man är ledig osv. Vår bästa tid nu när vi skaffat barn är kvällen efter läggningen medan vi fortfarande har någon slags energi kvar.

    Att du inte skulle vara ren nog är lite av en varningsklocka. Du duschar varje dag, det låter fräscht nog tycker jag!

    Bra att du onanerar iaf, oavsett om man har ett aktivt sexliv i övrigt är det hälsosamt på flera sätt.

    Jag funderar tyvärr på om ni kommer vara kompatibla i längden. Det har inte med sexet att göra utan er kommunikation och hans inställning till vissa saker. Ni har varit tillsammans väldigt kort tid och har redan sådana här problem, det är inte värt att utforska längre än så. Ta ett steg tillbaka, gör officiellt slut men säg att du är villig att ge det en andra chans om han vill. Ni kan gå tillbaka till att dejta, börja om på nytt. Se om han verkligen kan vara killen som motsvarar dina förväntningar eller inte. Våga vara kräsen! Livet är kort.

  • Anonym (Samma sits förut)

    Hej jag var i samma sits i mitt förhållande för några år sen. Min sambo var helt ointresserad och jag tog upp det några ggr med honom. Han hade svårt att svara på vad som va fel. Han svarade knappt alls på det. Jag blev som du orolig. Trodde han hittat nån annan eller att jag var oattraktiv för han brukade ha större lust innan.

    Men jag lät det till slut rinna ut i sanden då jag hade mycket som pågick i livet just då och inte orkade hantera det.

    Till slut kom hans lust bara tillbaka och nu är det ombytta roller. Nu är det han som vill oftare än mig. Vet tyvärr inte vad som pågick i hans huvud när han inte ville tyvärr så där kan ja inte ge sig några råd, men vill iallafall tala om att det blev bättre iallafall :) hoppas de blir det för er med

  • Anonym (Ty)

    Gör slut. Som du säger, hur kommer det bli i framtiden? Om det är lågt redan nu. Mäns sexdrift ökar ju inte direkt med åren som kvinnors...

    Jag tror du kommer vara frustrerad resten av livet annars...

  • Anonym (MB)

    Varför vill kvinnor ens ha sex med män?
    Män är ju bara kåta och äckliga.

  • Anonym (Lider med dig)
    Anonym (MB) skrev 2020-02-15 11:26:29 följande:

    Varför vill kvinnor ens ha sex med män?

    Män är ju bara kåta och äckliga.


    Är du ett troll? Säkert en man själv.
  • Anonym (MB)
    Anonym (Lider med dig) skrev 2020-02-15 11:29:45 följande:
    Är du ett troll? Säkert en man själv.
    Jag är man, inte ett troll. Jag undrar seriöst. Varför ens ha sex med män? Det mesta man läser här som kvinnor skriver så har de dåliga erfarenheter av män.
  • Anonym (Lider med dig)
    Anonym (MB) skrev 2020-02-15 11:31:21 följande:

    Jag är man, inte ett troll. Jag undrar seriöst. Varför ens ha sex med män? Det mesta man läser här som kvinnor skriver så har de dåliga erfarenheter av män.


    Vi som svarar här är i liknande situationer och är kvinnor.
  • Anonym (Märkligt!)

    Läser många trådar här där män inte vill ha sex. Trodde att det i regel är tvärtom. Varför finns annars världens äldsta yrke?  


    är själv pensionär och vill fortfarande ha sex ett par gånger i veckan. Frun vill oftast bara en gång men det är ok. Får hjälpa mig själv för övrigt. 

  • Anonym (tyvärr)

    Jag tror tyvärr inte att ni har någon framtid tillsammans om sexlivet är så dåligt redan nu.

Svar på tråden När killen inte vill