• Anonym (Alla?)

    Killar! Berömmer ni alla tjejer för prestation i sängen oavsett hur bra de var?

    Jag är singel och lever singelliv. Jag ligger med kanske 6-7 nya killar per år. Det händer väldigt ofta att killen berömmer mig efter ett ons. Nästan varje gång. Antingen säger de att jag har skön ftta, eller att jag är bra att suga, eller ?det där var kul?, eller ?varför har vi inte gjort detta förr? mm. De säger detta efteråt, inte under tiden.

    Jag berättade detta för min killkompis som sa att han typ alltid säger så oavsett hur bra tjejen var.. så hur är det egentligen? Kan man lita på det eller säger killar lika till alla?

  • Svar på tråden Killar! Berömmer ni alla tjejer för prestation i sängen oavsett hur bra de var?
  • Anonym (.)

    Kan tänka mig att många(nästan alla) säger något positivt efteråt. Men det som verkligen är tempmätaren på din prestation i sängen är om de hör av sig igen till dig och vill träffas en gång till.

    Försvinner de iväg och aldrig hör av sig igen, ja då var ju något dåligt. Men det kan ju vara nästan vad som helst som gör att man inte är intresserad av mer, andedräkt, politiska åsikter, kroppsbehåring, släpp fitta eller bara trist i sängen. I princip vadsomhelst.

  • Anonym (Alla?)
    Anonym (.) skrev 2020-02-16 22:59:59 följande:

    Kan tänka mig att många(nästan alla) säger något positivt efteråt. Men det som verkligen är tempmätaren på din prestation i sängen är om de hör av sig igen till dig och vill träffas en gång till.

    Försvinner de iväg och aldrig hör av sig igen, ja då var ju något dåligt. Men det kan ju vara nästan vad som helst som gör att man inte är intresserad av mer, andedräkt, politiska åsikter, kroppsbehåring, släpp fitta eller bara trist i sängen. I princip vadsomhelst.


    Okej, jag säger typ aldrig nåt positivt riktat till specifik prestation, tex vad skönt det var när du skickade mig, utan mer åh vad skönt det var. Men kanske tjejer och killar är olika där.. de flesta hör av sig igen.
  • Anonym (G)

    Fick höra

    Ärligt talat, du var riktigt j-kla kass.

    Det hade jag gärna varit utan.

  • Anonym (esteban)

    Tänkte efter lite, och jag tror nog jag säger nåt sånt till nästan alla. Har till och med sagt det till prostituerade. 

  • Anonym (Hehe)

    Jag brukar klappa dom på huvudet efter, "duktig tös det".
    Och så har jag tryckt upp diplom i olika färger. Endast 2 st har gjort sig förtjänta av det guldfärgade diplomet. 

  • Anonym (Johan)

    Jag måste erkänna att jag gärna ger komplimanger även om det inte alltid är helt befogat. Men jag gör det mest under själva sexakten då jag tycker det skapar en positiv stämning. Jag tänder helt enkelt på att säga till en tjej att hon har fina bröst eller en sexig rumpa och jag gör det även om hon är ganska alldaglig. Eller att hon har en trång och skön fitta. Det sistnämnda har jag även sagt till tjejer där det verkligen känns att de har några födslar bakom sig...

    Men jag vet inte om jag har dåligt samvete över det. Att vara brutalt uppriktig i en så känslig situation skulle väl bara vara ohyfsat?

  • Anonym (knappast)

    What? Nä, säger aldrig något om det. Varför skulle jag göra det??

  • Anonym (Alla?)
    Anonym (G) skrev 2020-02-16 23:13:21 följande:

    Fick höra

    Ärligt talat, du var riktigt j-kla kass.

    Det hade jag gärna varit utan.


    Åh jobbigt! Är du tjej eller kille? Ibland vet man ju med sig att man var dålig och har förklaringar till det, men jobbigt om man ansträngt sig
  • Anonym (Alla?)
    Anonym (Special) skrev 2020-02-17 01:28:47 följande:

    Du är säkert väldigt speciell.


    Hehe vill ju tro det iaf! Bekräftelsebehovet är stort ????
  • Anonym (Alla?)
    Anonym (Hehe) skrev 2020-02-17 07:03:19 följande:

    Jag brukar klappa dom på huvudet efter, "duktig tös det".

    Och så har jag tryckt upp diplom i olika färger. Endast 2 st har gjort sig förtjänta av det guldfärgade diplomet. 


    Åh det skulle jag vilja ha!
  • Anonym (Alla?)
    Anonym (Johan) skrev 2020-02-17 09:50:44 följande:

    Jag måste erkänna att jag gärna ger komplimanger även om det inte alltid är helt befogat. Men jag gör det mest under själva sexakten då jag tycker det skapar en positiv stämning. Jag tänder helt enkelt på att säga till en tjej att hon har fina bröst eller en sexig rumpa och jag gör det även om hon är ganska alldaglig. Eller att hon har en trång och skön fitta. Det sistnämnda har jag även sagt till tjejer där det verkligen känns att de har några födslar bakom sig...

    Men jag vet inte om jag har dåligt samvete över det. Att vara brutalt uppriktig i en så känslig situation skulle väl bara vara ohyfsat?


    Haha ja alltså det borde du inte säga, men om hon har det borde du väl ändå inte säga att den är trång och skön?
Svar på tråden Killar! Berömmer ni alla tjejer för prestation i sängen oavsett hur bra de var?