• Anonym (Insomnia)

    Normalt att vara så känslig i sömnen?

    Det här kan låta vulgärt men jag är fascinerad av den mänskliga kroppen, drömmar, sömn och sådant. Jag ligger ofta sömnlös, insomnia så jag ser ofta på min sambo när han sover. Han får ofta stånd i sömnen. Om jag rör hans stånd försiktigt så att han inte vaknar så stönar han högt som om det var värsta sex grejen fast jag bara rör försiktigt. Fortsätter jag röra försiktigt kan jag få det att gå för honom utan att han ens vaknar. Bara genom ett par försiktiga drag eller att jag försiktigt pussar på den ett par gånger.

    Så han är verkligen hyperkänslig sexuellt när han sover. Är den här känsligheten i sömnen något alla män har? Kan alla män komma i sömnen och bara sova vidare?

  • Svar på tråden Normalt att vara så känslig i sömnen?
  • Anonym (Hmm)

    Jag har ingen erfarenhet av det så jag vet faktiskt inte. Det låter ju som att han kanske kan vara känsligare än andra, eller kanske bara mer svårväckt?

    Vet han om att du brukar peta på honom i sömnen och är han helt okej med det? Visst att ni har en relation och så men jag vet inte om jag hade varit helt fine med att min sambo fingrade mig när jag sov utan att jag visste om det. Det är ju faktiskt inte ens lagligt att göra så utan hans samtycke.

  • Anonym (Insomnia)
    Anonym (Hmm) skrev 2020-02-17 00:04:20 följande:

    Jag har ingen erfarenhet av det så jag vet faktiskt inte. Det låter ju som att han kanske kan vara känsligare än andra, eller kanske bara mer svårväckt?

    Vet han om att du brukar peta på honom i sömnen och är han helt okej med det? Visst att ni har en relation och så men jag vet inte om jag hade varit helt fine med att min sambo fingrade mig när jag sov utan att jag visste om det. Det är ju faktiskt inte ens lagligt att göra så utan hans samtycke.


    Jag får peta på hans penis så mycket jag vill men han vill att jag skall väcka honom innan så han inte missar det. Men är han vaken är det ju inte alls så känsligt och börjar jag peta på honom när han är vaken vill han ofta ligga osv. och det är ju inte riktigt det jag är ute efter.
  • Lucia N

    Du kanske inte inser detta, men då han specifikt sagt att du bara får röra honom om du väcker honom först, så begår du ett rejält övertramp här. Det är ett övergrepp.

  • Anonym (tandborste)
    Anonym (Insomnia) skrev 2020-02-16 23:49:28 följande:

    Det här kan låta vulgärt men jag är fascinerad av den mänskliga kroppen, drömmar, sömn och sådant. Jag ligger ofta sömnlös, insomnia så jag ser ofta på min sambo när han sover. Han får ofta stånd i sömnen. Om jag rör hans stånd försiktigt så att han inte vaknar så stönar han högt som om det var värsta sex grejen fast jag bara rör försiktigt. Fortsätter jag röra försiktigt kan jag få det att gå för honom utan att han ens vaknar. Bara genom ett par försiktiga drag eller att jag försiktigt pussar på den ett par gånger.

    Så han är verkligen hyperkänslig sexuellt när han sover. Är den här känsligheten i sömnen något alla män har? Kan alla män komma i sömnen och bara sova vidare?


    Om det här hade varit en man som skrivit om hur han berör sin kvinna när hon sover så hade det naturligtvis handlat om en våldtäkt. Men nu är det det omvända så då är det ingen våldtäkt. Eller hur?
  • Anonym (op)

    Jag tror kvinnor är så känsliga också, utan att gå in på aspekter om det är ok att ta på någon som sover.

    Eftersom det hände förr att jag kom i sömnen utan stimulans. det mesta sitter nog i huvudet.

    Numera gör jag aldrig det, efter min första förlossning så fick jag en bristning i klitoris som gör det svårare i allmänhet att få orgasm. 

Svar på tråden Normalt att vara så känslig i sömnen?