• Mon 17 Feb 2020 16:42
    299 visningar
    25 svar
    25
    299

    Hitta en yngre man?

    Hej! Skrev detta som ett inlägg i en annan tråd men kom nu på att jag ville göra en egen..

    Jag som är 52 år är förbannat trött på gubbar (50 eller äldre) nu för tiden. De har inget att ge mig med sin trötta livsstil. Håller just nu på att separera efter knappt 2 år tillsammans med en man som är 7 år äldre än mig o jag säger bara det - ALDRIG MER en "gubbe". Då är jag hellre singel resten av livet!

    Ska jag träffa någon så ska personen vara yngre än mig, ha fast arbete, ordnad ekonomi, hobby, vara måttlig med alkoholen o vara allert, lyhörd, lekfull o med öppet sinne. En MAN som är öppen för äventyr, resor som gillar att hitta på saker.

    Gubbar som bryter ner en med sin seghet o orkeslöshet o är helt utan gnista, får mig att bli tokig o totalt avtänd.

    Hur hittar jag honom?

  • Svar på tråden Hitta en yngre man?
  • Anonym (hmm)
    Mon 17 Feb 2020 16:44
    #1

    Gambia?

  • Mon 17 Feb 2020 16:46
    #2

    Nej tack. I Sverige.

  • Anonym (F)
    Mon 17 Feb 2020 16:51
    #3

    Prova nån av oskulderna här på FL. Skulle bli en win-win för bägge.

  • Mon 17 Feb 2020 16:56
    #4

    Nja oskuld? Söker alltså en vanlig man 35-50 år som inte har massa skit i bagaget så som vidriga, bortskämda ungar. Tokig x-fru eller missbruksproblem går också bort snabbt. Alltså bara en som är helt normal. Hur gör jag? Omskolar mig till hantverkare?! Haha..

  • Anonym (hmm)
    Mon 17 Feb 2020 16:58
    #5

    Problemet med yngre män är att de kanske vill ha barn? Hur tänkte du förse dem med det?

  • Mon 17 Feb 2020 17:04
    #6

    Nej men barn är ju uteslutet. Mina barn är vuxna o utflugna för länge sen. Jag har absolut inget intresse av att bli nån varannan veckas förälder.

  • Mon 17 Feb 2020 17:10
    #7

    Jag är här ! Vart bor du ? FlörtFlörtFlört

  • Anonym (Super­duper)
    Mon 17 Feb 2020 17:21
    #8
    Livstillrättaren skrev 2020-02-17 16:42:51 följande:

    Hej! Skrev detta som ett inlägg i en annan tråd men kom nu på att jag ville göra en egen..

    Jag som är 52 år är förbannat trött på gubbar (50 eller äldre) nu för tiden. De har inget att ge mig med sin trötta livsstil. Håller just nu på att separera efter knappt 2 år tillsammans med en man som är 7 år äldre än mig o jag säger bara det - ALDRIG MER en "gubbe". Då är jag hellre singel resten av livet!

    Ska jag träffa någon så ska personen vara yngre än mig, ha fast arbete, ordnad ekonomi, hobby, vara måttlig med alkoholen o vara allert, lyhörd, lekfull o med öppet sinne. En MAN som är öppen för äventyr, resor som gillar att hitta på saker.

    Gubbar som bryter ner en med sin seghet o orkeslöshet o är helt utan gnista, får mig att bli tokig o totalt avtänd.

    Hur hittar jag honom?


    Har du kik? 
  • Martin­etto
    Mon 17 Feb 2020 17:28
    #9

    Gubbar finns i alla åldrar... precis som tanter...
    Tror att det är så bara att det i 50-årsåldern blir smärtsamt tydligt vem som inte sköter om sig. De som har "gett upp" ser så otroligt gamla ut, slitna...


    Jag har hittat mina "icke-tanter" på nätet men det har krävt sållning och mycket dejtande...

  • Mon 17 Feb 2020 17:29
    #10
    Pinotage skrev 2020-02-17 17:10:50 följande:

    Jag är här ! Vart bor du ? 


    Anonym (Superduper) skrev 2020-02-17 17:21:01 följande:

    Har du kik? 


    Alltså det här Inger ju hopp för framtiden! Tack grabbar :)

    Vill lägga till att jag inte är ute efter en flirt utan ett riktigt förhållande där vi förverkligar drömmar tillsammans. Kanske jag ska skaffa en dejting app? Tips på det?
Svar på tråden Hitta en yngre man?