• Anonym (Fundersam)

    Gillar han mig?

    Hej! 
    Nu i helgen träffade jag en kille på krogen som jag tyckte va trevlig, så följde med han och hans vänner hem på efterfest. Känner till hans vänner sedan innan så kände mig trygg med det. Det ena ledde till det andra och vi hade sex.. morgonen efter va hur mysig som helst. Åkte sedan hem efter ett tag.
    Men sedan dagen därpå träffades vi åter igen och det kändes okej. På kvällen åkte jag hem efter en krogrunda till. På natten ringer hans vänner och säger att de/killen vill att jag ska med dem på efterfest igen, jag följer med och samma sak händer igen och vi ligger.. Och även efter denna natt var morgonen jätte mysig med  massa kyssar och vi pratade i evigheter.
    Så till den stora frågan, Tror ni att han gillar mig eller var jag bara ett vanligt one Night stand?? Tacksam för lite råd och hjälp :)

  • Svar på tråden Gillar han mig?
  • Godisbuske

    Du va ett two night stand. Han fick känslan att det funkar nog en gång till, eftersom du var så lätt på första.

    Men visst, den kan bli på sikt. För att veta , så får du hålla ihop benen 2-3 gånger ocg dejta/lära känna honom mer.

  • Anonym (Anonym 666)

    "Lättfotade Lisa står och dansar i solen..." x) Vilka associationer man får. Håller med #1, klart killen vill umgås med en tjej som är lätt att få omkull. Han kanske gillar dig för den du är men det lär du aldrig få reda på nu, oavsett om ni skulle bli ett par är det ju roligare att veta att det var din personlighet han föll för först och inte den fria tillgången.

  • Kråkungen
    Anonym (Anonym 666) skrev 2020-02-17 19:07:04 följande:

    "Lättfotade Lisa står och dansar i solen..." x) Vilka associationer man får. Håller med #1, klart killen vill umgås med en tjej som är lätt att få omkull. Han kanske gillar dig för den du är men det lär du aldrig få reda på nu, oavsett om ni skulle bli ett par är det ju roligare att veta att det var din personlighet han föll för först och inte den fria tillgången.


    Förlåt?! Varför skulle det spela nån roll vilket det var han först föll för? Skulle det på nåt sätt vara sämre att det första han föll för var sexet? 

    Suck. 

    TS! Med tanke på att han faktiskt stannat kvar och ägnat sig åt en massa ganska meningslöst efterspel (meningslöst ur ren sexsynpunkt, menar jag) skulle jag nog tro att han iaf är intresserad av mer än bara ett ONS (eller ok: TNS). Om det sen innebär att han vill gifta sig och leva lycklig tills döden skiljer er åt är ju en annan fråga, förstås. 

    Du kan så klart neka honom (och dig) sex ett tag och se vad som händer, men jag fattar ärligt talat inte riktigt vad poängen skulle vara med det... med tanke på att ni haft sex tidigare skulle det ju bara sända jättekonstiga signaler att du plötsligt inte ville längre. Varför inte testa nåt så revolutionerande som att faktiskt fråga honom om han är intresserad istället? :)
  • KimLinnefeldt

    Strunta i cynikerna här. Ge dig hän och gör det du gillar med honom. Testa att göra saker utanför sängen och krogen - bio, promenad på Djurgården, museum, bowling... Och ligg. Livet är kort.


    (Intressant med kommentarer som att du skulle vara lättsinnig och dålig. Varför är det aldrig killen som ses som lättsinnig? Kvinnors sexdrift är skamstämplad... )

Svar på tråden Gillar han mig?