• Ebjkpg

    Hur sent kan man plussa?

    Hej!

    Jag är just nu på cykeldag 45, mina tidigare cykler har varit lite sisådär regelbundna men de har varit mellan 28-34 dagar.

    Nu är min mens alltså väldigt sen, tog test för 3 dagar sen som var negativt. Så är inställd på att det inte är något denna månaden.

    Men, ni som fick negativa tester länge och Plussade ganska sent i graviditeten, när gjorde ni det?

    Vill inte höra ?har du inte plussat än så är det kört?.

    Vill bara höra andras erfarenheter av att plussa sent :)

  • Svar på tråden Hur sent kan man plussa?
  • Anonym (Marie87)

    Samma här mensen är sen 3 veckor.. tagit ett tiotal tester vid olika tidpunkter som visar negativt. Är bara vänta och se känns de som. Men är inställd på att mensen hoppat över denna månad, var ett halv år sen jag sluta med p-piller så kan ju påverka fortfarande kanske..

  • Gnusmas

    Ett tips är att ha regelbundet sex ifall ny ägglossning kommer.. ibland kan ju mensen hoppa över.

  • EllaLo

    Plussade på äl+16.

    Har också haft långa cykler senast i höst blev det 51 dagar, behövde då framkalla en blödning med provera för att få igång allt igen.

  • Anonym (Girl)

    Dagarna innan BIM kan vissa plussa med tidigt test, på BIM plussar en del men dagarna efter BIM (3-5 typ) kan nästan alla plussa.

    Hur nära BIM är du?

Svar på tråden Hur sent kan man plussa?