• Anonym (M)

    Först plus sen då?

    Svagt plus på två clearblue stickor som man kan prova upp till 6 dagar före. Mega svagt. Sen provade ja en sån där det står gravid men det stod det att jag inte är gravid.

    Kan ögat lura en så?

    Vi båda ser det..

    Ja har ju haft så mkt tecken över 1 vecka nu.. Men ja som lite gått i förnekelse. Så tänkte ja testar för visa att där intr är något.. Men mensen är sen ett par dagar med om jag räknat rätt.

    När ska man testa igen?

  • Svar på tråden Först plus sen då?
  • Anonym (*)
    Anonym (M) skrev 2020-02-19 13:17:40 följande:

    Svagt plus på två clearblue stickor som man kan prova upp till 6 dagar före. Mega svagt. Sen provade ja en sån där det står gravid men det stod det att jag inte är gravid.

    Kan ögat lura en så?

    Vi båda ser det..

    Ja har ju haft så mkt tecken över 1 vecka nu.. Men ja som lite gått i förnekelse. Så tänkte ja testar för visa att där intr är något.. Men mensen är sen ett par dagar med om jag räknat rätt.

    När ska man testa igen?


    Vänta en vecka, tycker jag.
  • Anonym (M)
    Anonym (*) skrev 2020-02-19 13:44:00 följande:

    Vänta en vecka, tycker jag.


    Oj en vecka.. Ja kanske man ska..
  • Anonym (M)
    Anonym (Berit) skrev 2020-02-19 14:16:01 följande:

    Har du passerat BIM?


    Ja tror det. Mensen varit lite hoppigt men skulle haft mens i lördags enligt min app
  • Anonym (Berit)

    Om du passerat BIM med flera dagar o inte får plus är du troligen inte gravid. De flesta kan plussa (om inte innan) så på BIM eller 1-2 dagar efter

  • Anonym (Senare)

    Om mensen inte kommit än så kan du ju haft ägglossning senare (eller inte alls vilket kan göra att du mår lite konstigt och att mensen hoppar över), och det kan ju göra att du plussar senare. Digitalt test har en högre gräns för Hcg än vad vanliga test har, vilket gör att man kan få negativt med det trots att man plussat på annat test.

Svar på tråden Först plus sen då?