• Mallis9090

    BIM mars 2020

    Hej. Igår eller idag borde jag ha ÄL och jag och sambon har gökat i dagarna. BIM har jag 4 mars. Fler som planerar barn med BIM i mars? Ska vi följas åt?

  • Svar på tråden BIM mars 2020
  • Mallis9090
    PelloBello skrev 2020-02-20 19:46:21 följande:

    Samma som dig. Äl igår eller idag :)


    Så spännande. Nu kan inte dagarna gå snabbt nog.
  • PelloBello
    Mallis9090 skrev 2020-02-20 20:05:45 följande:

    Så spännande. Nu kan inte dagarna gå snabbt nog.


    Ellerhur! Men de två veckorna efter äl har ju en tendens att gå i snigelfart
  • Zamaso1

    Hoppar in här med!

    Troligtvis ägglossning 18-19/2, idag mycket stickningar i brösten och väldigt ömma bröstvårtor, känns ju inte troligt att man ska kunna märka av något redan nu? Hur känner ni er?

  • Mallis9090

    Jag är lite osäker på när jag hade äl, men gissar på ons-tors förra veckan. Nu letar jag som en galning efter symtom, fast jag vet att de är alldeles för tidigt. Varför kan man inte vara coolare?

  • Mallis9090

    Jag är lite osäker på när jag hade äl, men gissar på ons-tors förra veckan. Nu letar jag som en galning efter symtom, fast jag vet att de är alldeles för tidigt. Varför kan man inte vara coolare?

  • Zamaso1
    Mallis9090 skrev 2020-02-24 20:57:09 följande:

    Jag är lite osäker på när jag hade äl, men gissar på ons-tors förra veckan. Nu letar jag som en galning efter symtom, fast jag vet att de är alldeles för tidigt. Varför kan man inte vara coolare?


    Denna väntan är extremt jobbig! Jag har gått på letrozol då jag inte får ägglossning som jag ska av mig själv, men när jag var på ul i måndags förra veckan så fanns ett fint ägg som skulle släppa närsomhelst.. så är ev 3+0 idag om det har hänt något, men man vill ju inte testa för tidigt heller så bara stå ut med att vänta iallafall 1 vecka till.
  • Mallis9090

    de börjar dra i test-nerven. Om jag hade tidig ÄL (den har varierat lite med några dagar sen min förra grav) så borde jag vara på ÄL+8 imorgon, och då finns ju viss chans att faktiskt testa positivt. Väldigt liten, men befintlig chans. Hade lovat mig själv att vänta till helgen, men kanske blir ett test imorgon ändå. Borde jag testa? Eller vänta? Puh, blir tokig på väntandet.

Svar på tråden BIM mars 2020