• Anonym (Kaffedraken)

    Hur många barn ville ni ha innan ni hade barn? Ändrade ni er sen?

    Hur många barn ville ni ha innan ni hade barn? Ändrade ni er om det när ni hade fått första barnet?

  • Svar på tråden Hur många barn ville ni ha innan ni hade barn? Ändrade ni er sen?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Tre ville vi ha. Ettan var ett mycket lätt litet barn, tvåan var rejält besvärlig som liten och då bestämde vi oss för att det räckte....

    sen skilde vi oss och jag fick sedna flera bonusbarn i nya familjen... så nu är jag stolt farsa till rätt många.... (tyvärr är exet jättebitter och lurar den yngsta att tillsammans med exter helt onödigt blockera all kontakt med oss andra)
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag ville ha tre innan, ville ha tre även efter barn nr två men min man sa nej.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag ville ha minst 5 barn som ung. När vi gifte oss gärna 3. Det sjönk snabbt till 2 och raskt till 1 barn eftersom jag hade svårt att få barn och ett barn öht blev målet. När vi äntligen fått barn efter drygt 10 år var vi nöjda. Vi behövde inga fler. Men ett till blev det mirakulöst nog eftersom vårt sista embryo i frysen faktiskt både tog sig och blev ett levande barn! FörvånadGlad

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag ville föda barn 3 gånger och räknade väl med att det då skulle bli max 4. Det blev 5.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag skulle absolut ha sju barn. Efter första barnet kändes tre lagom. Nu har jag tre och känner starkt att jag har alla mina barn Glad

  • Anonym (Kaffedraken)

    Ville ha 4 och nu när jag har barn vill jag fortfarande ha 4.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Ville ha minst 3 barn och fick 3 barn, men efter många missfall mellan första och andra barnet började jag känna att ett barn också kunde räcka men som tur var gav vi inte upp Jag hade nog kunna tänka mig ett fjärde barn också om jag var lite yngre och hade mer pengar och större boende. Men så blir det inte.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag ville ha många barn. Så många som möjligt, obegränsat. Det ville jag fortfarande efter första barnet och det vill jag fortfarande nu när jag har 5 barn också.

Svar på tråden Hur många barn ville ni ha innan ni hade barn? Ändrade ni er sen?